En saa mitään aikaiseksi

Anonyymi

Olen ajautunut tilaan, jossa oikein mikään ei huvita. Ei tee mieli tehdä pakollisia tehtäviä, eikä huvita suunnitella edes mitään mukavaa. Kaikki, mitä pitäisi tehdä, ahdistaa. Ja sitten ahdistaa, kun niitä ei tee. Onko/onko ollut muilla samanlaisia tuntemuksia?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa

• Anonyymi

Kaikki tekeminen on vastenmielistä ja toivon kuolevani mahdollisimman pian pois.

• Anonyymi

Onko joku saanut tällaisen kierteen katkaistua? Tuntuu, että koko ajan vähenee ja vähenee asiat, joita kiinnostaa tehdä

• Anonyymi

Olen, tavallaan pakottamalla. Laatimalla rutiinit (selkäytimestä opitut jutut suorittaa autopilotilla). Sama rytmi ja kaava, herätys, syömiset, työt, lenkit, siivous...)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen, tavallaan pakottamalla. Laatimalla rutiinit (selkäytimestä opitut jutut suorittaa autopilotilla). Sama rytmi ja kaava, herätys, syömiset, työt, lenkit, siivous...)

Minua taas nuo pakolliset rutiinit ärsyttävät ja väsyttävät, niin että en pysty enkä jaksa mitään muuta, Minua kyllä kiinnostaa moni asia, mutta en vain jaksa, enkä kykene niitä tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla piristävä vaikutus laittaa rutiinit vähän sekaisin.
        Ei teekään kaikkea enää niin järjestyksessä tai säntillisesti.

Pieni esimerkki rutiinista:
        Esim. ruokailutilanne, jossa on useampi ihminen. Ovat tottuneet ihan aina istumaan samoissa pöydissä, samoilla tuoleilla, joka ikinen kerta kun ovat syömässä.
        Kun laittaakin " pakkaa " vähän sekaisin, eli kaikki istuvatkin eri paikoilla kuin tavallisesti, on silläkin yllättävä vaikutus, yleensä positiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla piristävä vaikutus laittaa rutiinit vähän sekaisin.
        Ei teekään kaikkea enää niin järjestyksessä tai säntillisesti.

Pieni esimerkki rutiinista:
        Esim. ruokailutilanne, jossa on useampi ihminen. Ovat tottuneet ihan aina istumaan samoissa pöydissä, samoilla tuoleilla, joka ikinen kerta kun ovat syömässä.
        Kun laittaakin " pakkaa " vähän sekaisin, eli kaikki istuvatkin eri paikoilla kuin tavallisesti, on silläkin yllättävä vaikutus, yleensä positiivinen.

Tämä on oikeasti hyvä neuvo.

Suosittelen kaikkia kokeilemaan vastaavanlaisia kokeiluja.

• Anonyymi

Pidä vain some käytössä 2h. päivä. Osaat yksin kävellä aloita vaikka 1 h. päivässä ulkoilu. Seraava viikko lisäät 2X päivä ulkoilu 2h. jne. Alkaa tulla enerkiaa. Untakin riitämiin ja elämä voitaa vihdoin.

• Anonyymi

Kävely on aliarvostettu liikuntamuoto. Silti minulle sopi parhaiten. Mutta ei enää kun jalat on mitä on nyt

• Anonyymi

Dama ku aloittajalla. Olen 55v. En ole ikinä esim siivonnu kylppriä tai vessaa kotona. Oikeesti. No tänään pesin vessan ja kylppärin vesikalusteet. Jumankauta. Minulle ihan mieletön juttu. Nää on jääny aina naiselle. Ny joutuu sitte opettelee. Meni oikeesti 2h pikkuhommas ihmetellessä.

No wc pytty jäi vielä huomiseksi. Pikkuhiljaa. Kyllä tästä vielä opitaan.

Yks mikä on kans vaikeeta omaksua ni pölyjen pyyhkiminen. Lattioiden pesu. No noita oon kyllävälillä tehny mutta kyn minä olen miäs ni voi voi kun on vaikeeta tehä. Talonrakennus kyllä käy. Hemmetti.

• Anonyymi

Hommat tehty. Vaikeinta on alottaminen. Semmonen rauhallinen helppo tekeminen missä tulee valmista samana päivänä on kivaa. En tiädä oonko ihan hullu vai mikä mutta pytyn peseminenkin oli kivaa koska siitä tuli puhdas.

Synttärisankarikin tuli hakee kakun. Täytekakun teko vasta mukavaa onkin. Niitä oon tehny jo pitkään. On helppoa kun minäkin osaan. Kertaakaan ei ole menny pieleen vielä.

• Anonyymi

Toimituksemme pyytää anteeksi epävakaita toimittajiaan.

• Anonyymi

Meditaatiota suosittelen, jos et käytä psyykelääkkeitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meditaatiota suosittelen, jos et käytä psyykelääkkeitä

Meditoida voi, vaikka käyttäisikin psyykelääkkeitä.
        Ne ei ole mikään este meditoinnille.

• Anonyymi

Tänään ohjelmas täytekakun teko. Kaupas ensin joutuu käväsee munia ostaa. Sitte se pytyn pesu. On kyllä vaikeeta taas.

• Anonyymi

Sama täällä.

Katselen vain NBA JA NHL-koosteita ja käyn välillä naisystävän luona.

Se on ok vaan olla ja elää, mutta ymmärrän kyllä sen turhautuneen fiiliksen, kun haluaisi jotakin, mutta ei tiedä mitä ☃️

• Anonyymi

Tää elämä on nyt semmosia pieniä arkisia juttuja. Koittaa jokapäivä tehä jotain. Yhteensä sillee tulee jo paljon.

Huomenna makaroonilaatikon teko (loput munat mitä jäi kakusta) ja kämpän imurointi. Joutuu joka tapaukses päivystää huomisen kotona koska huolto tulee käymään.

Exn synttärit kattoo jos illemmalla pystyy menee syömään, tuo jos mikä on kyllä vaikeata henkisesti. Koitan kuitenkin aina olla väleissä vaikka mikä olis fiilis. Viimeksi kävin kesällä. Alko huippaa niin että piti mennä tuolilta lattialle istumaan ja siitä partsille raitista ilmaa ettei pyörry.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe