Kunnanjohtaja voisi paremminkin meidän veronmaksajien rahoja tuhlata, kun idioottimaisiiin Pogosta kuvauksiin. Tulee mieleen onko aikuisväestö nuin tyhmää porukkaa, puhutaan kun lapsille.
Hävettää!!
Kunnanjohtajan huuhaavideot
13
1288
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se on kun ei ole oikeita töitä niin on aikaa pelleillä
- Anonyymi
No sen blogi samaa paskaa
- Anonyymi
Joo ei tehnä mittään koko ohjelmalla
- Anonyymi
Kunnanjohtaja laittaa tuhansia euroja idioottiohjelmaan ja päiväkodin lapsilla ei ole leluja.
Prioriteetit kunnossa. - Anonyymi
Toivottavasti se teidän kunnanjohtaja on edes vähän välkympi kuin videon pääosan esittäjä 😂😂😂 jotain sukuahan sen oltava. Kierrän kaukaa teidän kyläpahasen. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Ihan idioottiohjelma. Minä kierrän myös kaukaa koko Ilomantsin.
- Anonyymi
Muutan pois
- Anonyymi
Tämä palsta se onkin hyvä mainosvideo, millaista mantsissa on. Kyntää niin syvällä mollisointu.
- Anonyymi
Mitäs sitä kaunistelemaan, hyvä veli (ja sisar) kerhoa.
- Anonyymi
Kusi noussu päähän Bermudan kolmiossa olevilla sisarilla
- Anonyymi
No se nyt on nähty että paras kaveri pedataan virkamieheksi vaikka olisi kuinka väärä valinta.
- Anonyymi
Ilomantsin salaliitot, reittä pitkin jatkoon
- Anonyymi
Niin...vieläkö tekevät virkistysmatkoja kunnan rahoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820