Syliin sinut

Anonyymi

Pitäisi saada ja hellästi rakastaa.

15

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahdon Olla Sulle hyvinhellä..pitää kuin kukkaa kämmenellä..

    • Anonyymi

      No niin pitäisi.

    • Anonyymi

      Ota hänet syliin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olet aarre tiedetään. Harhateille ei ole sulla asiaa.

    • Anonyymi

      Tyyris tyllerö

    • Anonyymi

      Ota sitten ja ole toisenlainen kun nämä vuosien ihmiset, minulle ja lapsille. Kunhan tämä helvetti joskus päättyy. Olen yrittänyt miettiä et voisiko olla vain psykologiaa, ja keskityn koko ajan mitä teen, mutten liikaa, lepään, liikun, kaikki menee muuten hyvin. Onko kopeloiduista aivoista mahdollista lähettää jotain signaalia mikä vaikuttaa toiseen ihmiseen? Mietin vain näitä jenkki ihmisiä, yksi on kuolemassa aivokasvaimeen, yksi fiksu mies tapellut seonneen vaimonsa kanssa, lapsi huostassa, monet masentuneita, tämä minun mies on älykäs ja kova ja ahdingossa ja jotain se tekee. Pelkään vain joka päivä, onko tänään se että me kolme minä ja lapset ollaan samassa liemessä. Minä kuollut ja lapset huostassa. Aina päätän niin ei käy. Mutta tuo mies, eihän edes halua minua, voiko se mitä niille on ikinä käynyt vaikuttaa jotenkin sympatiaan? Tai onko se vain naisvihaaja tai narsisti? Vai vaan ahdingossa? En tiedä, pitää mennä nyt. Täytyy yrittää nukkua. Kun edes tietäisi mistä kaikki johtui, ja miten olisi paras toimia. Ja mitä siellä Vantaalla tapahtui, saatiinko mekin jotain kirousta tai myrkkyä? Eihän näin voi tehdä, miten meidän pitäisi elää. Siksikö nuo horoskoopit ja seuranta on?

      • Anonyymi

        Mene mies terapiaan käsittelemään identiteettiongelmiasi


    • Anonyymi

      Pakko myöntää että hyvältä tuntuisi. Saattais tulla ilon kyynel silmäkulmaan hämestä.

    • Anonyymi

      Ei minua kukaan ota. Mutta ota sinä hänet.

    • Anonyymi

      Olispa mulle. Huokaus ☕

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. En kaipaa rakkautta .

    • Anonyymi

      Jos syliisi pääsisin niin en kyllä ihan hetkeen siitä lähtisi.

    • Anonyymi

      Tee niin mies, pyydän. 💝

    • Anonyymi

      Jumalan kämmenellä kaikille tilaa riittää...Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe