Nainen ei tule raskaaksi tahtomattaan ilman siittiöitä. Jos ei mies tunkisi elintään naiseen ei aborttia tarvitsisi eikä naista tarvisi alkaa syyttämään ja vihaamaan ja tuomitsemaan abortista. Mies joka ei voi pitää elintään pois naisen vaginasta ei kannata ryhtyä arvostelemaan naista siitä miten nainen yrittää tilanteesta selvitä.
Ykskään nainen ei halua tulla raskaaksi tahtomattaan. Mies joka ei hyväksy aborttia ja ehkäisyä valitsee ikuisen selibaatin tai saman sukupuolisen seksikumppanin ja ongelma on siltä osin ratkaistu. Muihin ei voi vaikuttaa mutta siihen voi mihin siementää pruuttaa. Eikö näin ole selvästi.
Miksi nainen tulee raskaaksi?
29
577
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaiset on naisten ja lasten suurin oikeusturvauhka.
- Anonyymi
Mikä siinä onkin että ne on miehet kun arvostelee ja moralisoi naisia abortista, ei voi käsittää! Semmosten pitää vaan pidättäytyä eikä yrittääkään tunkea siittiöitään naiseen. Jos nainen olisi itse halukas niin mies voi sanoa että vastustaa aborttia eikä ota riskiä että aiheuttaa naiselle aborttivaaran. Kai mies omasta mielestään korkeampana entiteettinä pystyy sen verran itseään hallitsemaan että pitää munan lahkeessa jos kerran vastustaa ejskulaationsa ja elimensä seurauksiakin.
- Anonyymi
Ja nainen ei taaskaan ole mitenkään vastuussa tekemisistään.. XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se vastuu tulee kannettua kun tekee abortin.
- Anonyymi
Räjähdän sun naamalle mällimaalitaulu
Naps kuuluu niskastasi kun siihen vedetään karatepotku. JA KANSA JUHLII!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko saadaan muutakin kuin hätäistä poistor.unkutusta? XD Onhan se kiperää....
Mistä lähtien vastuuta on kannettu muita m.urhaamalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko saadaan muutakin kuin hätäistä poistor.unkutusta? XD Onhan se kiperää....
Mistä lähtien vastuuta on kannettu muita m.urhaamalla?Ylläoleva siis vastauksena tähän
"No se vastuu tulee kannettua kun tekee abortin."
- Anonyymi
Kerrankin asiallinen aloitus joka asettaa myös abortinvastustajamiehen vastuuseen teoistaan. Kun et nylkytä mällejäsi naisten lähelläkään ei tule abortteja. Eikä tauteja.
- Anonyymi
Kautta aikojen on naisia tuomittu ja pidetty huonoina naisina jos ovat todella rakastuneet ja luulleet miehenkin pitävän hänestä ja kun vahinko tulee niin häipyivät ennen vanhaan . Minun yksi sukulainen alkoi odottamaan lasta kauan siten joskus 1921 ja oli piikana talossa mies lähti heti paikkakunnalta ja hän jäi yksin sai huoniåon maineen kukaan ei syytellyt miestä kaikki vaan oli naisen vastuulla .
Pieni lapsi syntyi aikanaan ja lapsen myötä tuli onni taloon takaisin ja lapsen elämäkin meni todella hyvin perusti perheen aikanaan ja saivat lapsia ja mummo oli mukana heidän elämässään ja hänestä pitivät hyvää huolta . Mutta lapsen isä ei koskaan etsinyt omaa lastansa Ei kiinnostanut edes oliko lapsi poika vai tyttö .
Samoin oli 60 luvulla naisia vaan syytettiin jos tulivat raskaaksi ja joutuivat menemään naimisiin vaikka eivät ehkä olisi muuten menneet . Tänään onkin helppoa ei tarvitse alkaa odottamaan lasta vaan saa päättää itse milloin haluaa lapsen .
Miksiköhän aina oli kaikki naisen vastuulla ?- Anonyymi
Niin se nytkin on. Harvoin mies ottaa täyden hoito- ja elatusvastuun.
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta mitä mies sanoo abortista. Mä en lapsia halua, se on mun päätös ja teen - ja olen tehnytkin, kahdesti - abortin, jos ehkäisystä huolimatta päädyn raskaaksi. Minä en ole mikään helvetin synnytyskone. Jos abortti on ongelma niin vemputtakaa pikkupippeliänne yksinänne peiton alla.
- Anonyymi
Ynkkytynkän kynkkä, osta punkka ja kuole siihen. Patalaiska yrjöke.
- Anonyymi
Y.hyy y.hyy, h.ätä r.ynkky käy XD
Olet siis mieluummin alhainen k.uvottava m.urha.kone... R.äplää sitten yksinäs pikku kalman p.imperoasi, kun ei vastuun kantaminen kiinnosta.. - Anonyymi
kunnon miehet ei tuollaiseen koske pitkällä tikullakaan. Renttueinarien p.anop.atjaksi varmaan vielä kelpaat.
- Anonyymi
Turhaa mutinaa
- Anonyymi
Kunnon Naiset tietenkin hoitaa mahdollisen seurauksen suoraselkäisesti ja joutavia nurisematta, siis muutoin kuin tappamalla viattomia lapsia.
Lasten m.urhailuun aborteilla ei miehillä ole osaa eikä arpaa, ja syyllisyyttä niiden päälle on siinä rypevien itsekkäiden ä.mmien aivan turha vieritellä. - Anonyymi
Näköjään tähänkään ei taas saa vastata "v.äärin" XD Kovillehan se totuus eräillä aina ottaa.
- Anonyymi
N.aurettavaa miesv.ihaista jankkausta.. taitaisi useimmat naiset ottaa nokkiinsa jos mies lopettaisi t.unkemisen.
- Anonyymi
Ja mitäs l.evittelevät h.aarojaan ja suorastaan käskevät t.unkemaan sinne sitä elintä!
- Anonyymi
Hyvä muistutus työttömälle merkonoomille ja eläkeläisnuorelle. 👍
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232638- 1392017
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151332Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971226
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078