Nainen ei tule raskaaksi tahtomattaan ilman siittiöitä. Jos ei mies tunkisi elintään naiseen ei aborttia tarvitsisi eikä naista tarvisi alkaa syyttämään ja vihaamaan ja tuomitsemaan abortista. Mies joka ei voi pitää elintään pois naisen vaginasta ei kannata ryhtyä arvostelemaan naista siitä miten nainen yrittää tilanteesta selvitä.
Ykskään nainen ei halua tulla raskaaksi tahtomattaan. Mies joka ei hyväksy aborttia ja ehkäisyä valitsee ikuisen selibaatin tai saman sukupuolisen seksikumppanin ja ongelma on siltä osin ratkaistu. Muihin ei voi vaikuttaa mutta siihen voi mihin siementää pruuttaa. Eikö näin ole selvästi.
Miksi nainen tulee raskaaksi?
18
357
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäinpäivän teema. Mies ole edes yksi päivä ilman pakonomaista nylkyttämistä.
- Anonyymi
Uskovaiset on naisten ja lasten suurin oikeusturvauhka.
- Anonyymi
Mikä siinä onkin että ne on miehet kun arvostelee ja moralisoi naisia abortista, ei voi käsittää! Semmosten pitää vaan pidättäytyä eikä yrittääkään tunkea siittiöitään naiseen. Jos nainen olisi itse halukas niin mies voi sanoa että vastustaa aborttia eikä ota riskiä että aiheuttaa naiselle aborttivaaran. Kai mies omasta mielestään korkeampana entiteettinä pystyy sen verran itseään hallitsemaan että pitää munan lahkeessa jos kerran vastustaa ejskulaationsa ja elimensä seurauksiakin.
- Anonyymi
Ja nainen ei taaskaan ole mitenkään vastuussa tekemisistään.. XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen ei taaskaan ole mitenkään vastuussa tekemisistään.. XD
No se vastuu tulee kannettua kun tekee abortin.
- Anonyymi
Kerrankin asiallinen aloitus joka asettaa myös abortinvastustajamiehen vastuuseen teoistaan. Kun et nylkytä mällejäsi naisten lähelläkään ei tule abortteja. Eikä tauteja.
- Anonyymi
Kautta aikojen on naisia tuomittu ja pidetty huonoina naisina jos ovat todella rakastuneet ja luulleet miehenkin pitävän hänestä ja kun vahinko tulee niin häipyivät ennen vanhaan . Minun yksi sukulainen alkoi odottamaan lasta kauan siten joskus 1921 ja oli piikana talossa mies lähti heti paikkakunnalta ja hän jäi yksin sai huoniåon maineen kukaan ei syytellyt miestä kaikki vaan oli naisen vastuulla .
Pieni lapsi syntyi aikanaan ja lapsen myötä tuli onni taloon takaisin ja lapsen elämäkin meni todella hyvin perusti perheen aikanaan ja saivat lapsia ja mummo oli mukana heidän elämässään ja hänestä pitivät hyvää huolta . Mutta lapsen isä ei koskaan etsinyt omaa lastansa Ei kiinnostanut edes oliko lapsi poika vai tyttö .
Samoin oli 60 luvulla naisia vaan syytettiin jos tulivat raskaaksi ja joutuivat menemään naimisiin vaikka eivät ehkä olisi muuten menneet . Tänään onkin helppoa ei tarvitse alkaa odottamaan lasta vaan saa päättää itse milloin haluaa lapsen .
Miksiköhän aina oli kaikki naisen vastuulla ? - Anonyymi
Mua ei kiinnosta mitä mies sanoo abortista. Mä en lapsia halua, se on mun päätös ja teen - ja olen tehnytkin, kahdesti - abortin, jos ehkäisystä huolimatta päädyn raskaaksi. Minä en ole mikään helvetin synnytyskone. Jos abortti on ongelma niin vemputtakaa pikkupippeliänne yksinänne peiton alla.
- Anonyymi
Turhaa mutinaa
- Anonyymi
Aivan kohta on joululahjojen jakamisen aika. Voi sitä yllätystä, kun abortinvastustajaräähkä KempPASKAKASA avaa pakettinsa ja sieltä paljastuu iso KAKKAPÖKÄLE! Tukehdu manteliin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607