YmmäRrätkö että mun on vaikea uskoa sinun välittävän musta?

Anonyymi

Olet kieltänyt neljästi tunteesi minua kohtaa ja viidennen kerran vielä julkisesti. Nämä kerrat ovat särkeneet sydämeni ja viides kerta romahdutti minut siitä toivun joskus. Kaikilla kerroilla olin kuvittelit meidän välille vahvan yhteyden, ne katseet, tekosi ja se halaus saivat minut uskomaan että ne tunteet oli molemminpuolisia. Kieltojesi jälkeen olen halunnut edes nähdä sinut ja kuvittellut meidän välille edelleen jotain, niinkuin ihan lähiaikoinakin. Älä pelkää kertoa mitä tunnet ja haluaisin tietää oliko se vain peliä. En voi unohtaa sua, en halua sulle mitään pahaa vanhoista jutuista. Vastaathan niin kävisin.. Naisel ta

33

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä vielä kuvittelet, että hän kirjoittaa sinulle täällä palstalla? Viisi kertaa kieltänyt tunteensa sinuun. Oletko ihan viisas?

      • Anonyymi

        En ole varmaan, ainoa joka kaipaa jotain henkilöä, joka ei kaipaa häntä. Sitä vaan ei ole niin helppo unohtaa, kun on kokenut jotain hyvin vahvaa. Täällä vain kaipaan, en uskalla lähestyä/häiriköidä häntä. En siis ole ilmeisesti viisas ap


      • Anonyymi

        Onko ihan viisasta käyttää voimavaroja vastailemalla näihin provoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan viisasta käyttää voimavaroja vastailemalla näihin provoihin?

        Olen henkilö, joka puolustaa omaa näkökantaansa, eikä pelkää olla eri mieltä ja nauttii vastaväittelyistä, näistä saa ennemmin energiaa ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen henkilö, joka puolustaa omaa näkökantaansa, eikä pelkää olla eri mieltä ja nauttii vastaväittelyistä, näistä saa ennemmin energiaa ap

        Sinä tykkäät uunottaa näitä elämässä raiteiltaan menneitä lukijoita kirjoittamalla puutaheinää, on huomattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varmaan, ainoa joka kaipaa jotain henkilöä, joka ei kaipaa häntä. Sitä vaan ei ole niin helppo unohtaa, kun on kokenut jotain hyvin vahvaa. Täällä vain kaipaan, en uskalla lähestyä/häiriköidä häntä. En siis ole ilmeisesti viisas ap

        Se on juurikin viisasta, olla häiriköimättä.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään peliä.

      • Anonyymi

        Haluaisin uskoa, että tämä on häneltä, mutta miten voisin uskoa.. Haluatko saada minut vakuutettua, että olet hän?


    • Anonyymi

      Viesti herättää epäluuloa, etten olis kovin luottavaine, mut enhän voi todistaa sitä uskovalle että ois multa just sulle

    • Anonyymi

      Ompa tyhmä, toinen kieltää monet kerrat, tämä vaan ruikuttaa ja riippuu perässä. Ei ole ihmisellä oman arvon tunteita yhtään.

      • Anonyymi

        Sulle sama vastaus että yritä nyt ihmisraunio hakea se omanarvontunto jostain muualta kun vastailemalls naurettavalla hei osallistujaa mun kanssa tyylillä jostain sekundaprovoista joita kukaan oikea nainen ei kirjoittele. Sääliksi käy sinua


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö, miksi minun on vaikea uskoa sinun välittävän minusta?

      • Anonyymi

        Minä olen kertonutkin sinulle, ainakin muutaman kerran ja ne kirjoitukseni jotka jaoit kaikkien nähtäville. Minun katseesta/tuijotuksestani. Siitä, että minähän olen kiertänyt kaikissa paikoissa sinua katsomassa paitsi siinä yhdessä. Vastaus 22.11 Ap


      • Anonyymi

        Miksi kukaan tuntematon ihminen välittäisi susta ? Kerro ihmeessä. Ehkä sen oikean ihmisen välittäminen on hiipunut tähän nettileikkiisi, sinähän oletat tuntevasi jokaisen kirjoittajan ja uskovan että jokainen kirjoitettu viesti on juurikin sulle !! ?? Miten ihmeessä.


      • Anonyymi

        Samat sanat sulle.
        Tämän leikkisi takia.


    • Anonyymi

      Tietysti. Kuulijat ymmärtää sinuakin paremmin.

    • Anonyymi

      Miksi se se on niin vaikeaa hyväksyä että joku ei välitä? Olen todennut sen monen ihmisen kohdalla ja on se surullista mutta elämää. Kyllä ihmiset oikeasti näyttää jos välittää. Ei ole välittämistä jos pelaa pelejä. Ei kukaan halua menettää tai satuttaa ihmisiä joista välittää. Eli jos epäilyttää usko siihen.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti sen takia kukaan ei minusta välitä. Hyvää huomenta tulipa hyvä mieli taas aloittaa päivä. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti sen takia kukaan ei minusta välitä. Hyvää huomenta tulipa hyvä mieli taas aloittaa päivä. 😭

        Ei välitä minustakaan.


    • Anonyymi

      Ei tullut vahvistusta tästäkään uskoa muutakaan kuin mitä olet sanonut. En poikkea tänään, ja minun pitäisi pysyä jatkossakin pois, koska se vaan saa mut kuvittelemaan, ja se ei tee mulle hyvää. Hän tietää mistä ja mitä kautta tavoittaa jos haluaa lähestyä..

      • Anonyymi

        Näin se menee meidän kaikkien kanssa. Ei näillä palstoilla saa, kuin pahan mielen.


    • Mä olen aina välittänyt teistä/tykännyt ja rakastanut.............
      <3

      Mikä "teräsmiehenviitta" tässä pitäis olla ......

      • Anonyymi

        Pikkutisun takia mitä vain <3


    • Anonyymi

      Etsin toista aloitustani, mutta tässä sama asia. Tunsin sen meidän yhteyden niin vahvasti, etkö sinä tuntenut mitään? Ap

    • Anonyymi

      Tämän haluan sulle sanoa, jos sinä välität minusta sinun täytyy todella vakuuttaa minut jos välität, aloita sillä että juttelisit niitä näitä minulle. Mutta jos et välitä niin kaikki on siis ok, mutta mitä ne meidän juuttuvat katseet kertovat?? Ap

    • Anonyymi

      En halua rikkoa sua. Siksi kiellän tunteeni ikuisesti.

      • Anonyymi

        Sinä rikot minun sillä ettet kerro tunteitasi. Olen ollut niin rikki ja sekaisin siitä, kun tunnen meidän tunteet ja sitten sä kiellät ne. Olen miettinyt ihan tosissani elämäni päättämistä, auton ratissakin. Uskon että tulee vielä yhtä epätoivoisia hetkiä ellet kerro minulle tunteitasi. Haluan että me myönnetään toisillemme mitä koimme ja mitä tulemme kokemaan, saisin siitä voimia elää kun se olisi totta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä rikot minun sillä ettet kerro tunteitasi. Olen ollut niin rikki ja sekaisin siitä, kun tunnen meidän tunteet ja sitten sä kiellät ne. Olen miettinyt ihan tosissani elämäni päättämistä, auton ratissakin. Uskon että tulee vielä yhtä epätoivoisia hetkiä ellet kerro minulle tunteitasi. Haluan että me myönnetään toisillemme mitä koimme ja mitä tulemme kokemaan, saisin siitä voimia elää kun se olisi totta. Ap

        Siis rikot minut jättämättä kertomalla!! Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä rikot minun sillä ettet kerro tunteitasi. Olen ollut niin rikki ja sekaisin siitä, kun tunnen meidän tunteet ja sitten sä kiellät ne. Olen miettinyt ihan tosissani elämäni päättämistä, auton ratissakin. Uskon että tulee vielä yhtä epätoivoisia hetkiä ellet kerro minulle tunteitasi. Haluan että me myönnetään toisillemme mitä koimme ja mitä tulemme kokemaan, saisin siitä voimia elää kun se olisi totta. Ap

        Et ole aivan väärässä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aivan väärässä .

        Missä en ole aivan väärässä? Kerro ja puhu mulle! Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä en ole aivan väärässä? Kerro ja puhu mulle! Ap

        Tunteita on ollut mutta tilanne ei ole yksinkertainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on ollut mutta tilanne ei ole yksinkertainen .

        Ekö enää ole? Haluaisin tietää irl hänen tunteensa silloin ja nyt, koska se on eniten hajottanut minua kun olen pohtinut mitä se ja se tarkoittaa, tykkääkö vai ei, olisi ihana muistella hymyillen sitä mitä koettiin ja ehkä katsoa mitä siitä seuraisi yhdessä..


    • Anonyymi

      Edelleen mietin sua ja sitä mitä sinä mietit musta.. Ap

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe