Olet kieltänyt neljästi tunteesi minua kohtaa ja viidennen kerran vielä julkisesti. Nämä kerrat ovat särkeneet sydämeni ja viides kerta romahdutti minut siitä toivun joskus. Kaikilla kerroilla olin kuvittelit meidän välille vahvan yhteyden, ne katseet, tekosi ja se halaus saivat minut uskomaan että ne tunteet oli molemminpuolisia. Kieltojesi jälkeen olen halunnut edes nähdä sinut ja kuvittellut meidän välille edelleen jotain, niinkuin ihan lähiaikoinakin. Älä pelkää kertoa mitä tunnet ja haluaisin tietää oliko se vain peliä. En voi unohtaa sua, en halua sulle mitään pahaa vanhoista jutuista. Vastaathan niin kävisin.. Naisel ta
YmmäRrätkö että mun on vaikea uskoa sinun välittävän musta?
33
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ihmeestä vielä kuvittelet, että hän kirjoittaa sinulle täällä palstalla? Viisi kertaa kieltänyt tunteensa sinuun. Oletko ihan viisas?
- Anonyymi
En ole varmaan, ainoa joka kaipaa jotain henkilöä, joka ei kaipaa häntä. Sitä vaan ei ole niin helppo unohtaa, kun on kokenut jotain hyvin vahvaa. Täällä vain kaipaan, en uskalla lähestyä/häiriköidä häntä. En siis ole ilmeisesti viisas ap
- Anonyymi
Onko ihan viisasta käyttää voimavaroja vastailemalla näihin provoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan viisasta käyttää voimavaroja vastailemalla näihin provoihin?
Olen henkilö, joka puolustaa omaa näkökantaansa, eikä pelkää olla eri mieltä ja nauttii vastaväittelyistä, näistä saa ennemmin energiaa ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen henkilö, joka puolustaa omaa näkökantaansa, eikä pelkää olla eri mieltä ja nauttii vastaväittelyistä, näistä saa ennemmin energiaa ap
Sinä tykkäät uunottaa näitä elämässä raiteiltaan menneitä lukijoita kirjoittamalla puutaheinää, on huomattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varmaan, ainoa joka kaipaa jotain henkilöä, joka ei kaipaa häntä. Sitä vaan ei ole niin helppo unohtaa, kun on kokenut jotain hyvin vahvaa. Täällä vain kaipaan, en uskalla lähestyä/häiriköidä häntä. En siis ole ilmeisesti viisas ap
Se on juurikin viisasta, olla häiriköimättä.
- Anonyymi
Ei ole mitään peliä.
- Anonyymi
Haluaisin uskoa, että tämä on häneltä, mutta miten voisin uskoa.. Haluatko saada minut vakuutettua, että olet hän?
- Anonyymi
Viesti herättää epäluuloa, etten olis kovin luottavaine, mut enhän voi todistaa sitä uskovalle että ois multa just sulle
- Anonyymi
Ompa tyhmä, toinen kieltää monet kerrat, tämä vaan ruikuttaa ja riippuu perässä. Ei ole ihmisellä oman arvon tunteita yhtään.
- Anonyymi
Sulle sama vastaus että yritä nyt ihmisraunio hakea se omanarvontunto jostain muualta kun vastailemalls naurettavalla hei osallistujaa mun kanssa tyylillä jostain sekundaprovoista joita kukaan oikea nainen ei kirjoittele. Sääliksi käy sinua
- Anonyymi
Ymmärrätkö, miksi minun on vaikea uskoa sinun välittävän minusta?
- Anonyymi
Minä olen kertonutkin sinulle, ainakin muutaman kerran ja ne kirjoitukseni jotka jaoit kaikkien nähtäville. Minun katseesta/tuijotuksestani. Siitä, että minähän olen kiertänyt kaikissa paikoissa sinua katsomassa paitsi siinä yhdessä. Vastaus 22.11 Ap
- Anonyymi
Miksi kukaan tuntematon ihminen välittäisi susta ? Kerro ihmeessä. Ehkä sen oikean ihmisen välittäminen on hiipunut tähän nettileikkiisi, sinähän oletat tuntevasi jokaisen kirjoittajan ja uskovan että jokainen kirjoitettu viesti on juurikin sulle !! ?? Miten ihmeessä.
- Anonyymi
Samat sanat sulle.
Tämän leikkisi takia.
- Anonyymi
Tietysti. Kuulijat ymmärtää sinuakin paremmin.
- Anonyymi
Miksi se se on niin vaikeaa hyväksyä että joku ei välitä? Olen todennut sen monen ihmisen kohdalla ja on se surullista mutta elämää. Kyllä ihmiset oikeasti näyttää jos välittää. Ei ole välittämistä jos pelaa pelejä. Ei kukaan halua menettää tai satuttaa ihmisiä joista välittää. Eli jos epäilyttää usko siihen.
- Anonyymi
Todennäköisesti sen takia kukaan ei minusta välitä. Hyvää huomenta tulipa hyvä mieli taas aloittaa päivä. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti sen takia kukaan ei minusta välitä. Hyvää huomenta tulipa hyvä mieli taas aloittaa päivä. 😭
Ei välitä minustakaan.
- Anonyymi
Ei tullut vahvistusta tästäkään uskoa muutakaan kuin mitä olet sanonut. En poikkea tänään, ja minun pitäisi pysyä jatkossakin pois, koska se vaan saa mut kuvittelemaan, ja se ei tee mulle hyvää. Hän tietää mistä ja mitä kautta tavoittaa jos haluaa lähestyä..
- Anonyymi
Näin se menee meidän kaikkien kanssa. Ei näillä palstoilla saa, kuin pahan mielen.
Mä olen aina välittänyt teistä/tykännyt ja rakastanut.............
<3
Mikä "teräsmiehenviitta" tässä pitäis olla ......- Anonyymi
Pikkutisun takia mitä vain <3
- Anonyymi
Etsin toista aloitustani, mutta tässä sama asia. Tunsin sen meidän yhteyden niin vahvasti, etkö sinä tuntenut mitään? Ap
- Anonyymi
Tämän haluan sulle sanoa, jos sinä välität minusta sinun täytyy todella vakuuttaa minut jos välität, aloita sillä että juttelisit niitä näitä minulle. Mutta jos et välitä niin kaikki on siis ok, mutta mitä ne meidän juuttuvat katseet kertovat?? Ap
- Anonyymi
En halua rikkoa sua. Siksi kiellän tunteeni ikuisesti.
- Anonyymi
Sinä rikot minun sillä ettet kerro tunteitasi. Olen ollut niin rikki ja sekaisin siitä, kun tunnen meidän tunteet ja sitten sä kiellät ne. Olen miettinyt ihan tosissani elämäni päättämistä, auton ratissakin. Uskon että tulee vielä yhtä epätoivoisia hetkiä ellet kerro minulle tunteitasi. Haluan että me myönnetään toisillemme mitä koimme ja mitä tulemme kokemaan, saisin siitä voimia elää kun se olisi totta. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä rikot minun sillä ettet kerro tunteitasi. Olen ollut niin rikki ja sekaisin siitä, kun tunnen meidän tunteet ja sitten sä kiellät ne. Olen miettinyt ihan tosissani elämäni päättämistä, auton ratissakin. Uskon että tulee vielä yhtä epätoivoisia hetkiä ellet kerro minulle tunteitasi. Haluan että me myönnetään toisillemme mitä koimme ja mitä tulemme kokemaan, saisin siitä voimia elää kun se olisi totta. Ap
Siis rikot minut jättämättä kertomalla!! Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aivan väärässä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aivan väärässä .
Missä en ole aivan väärässä? Kerro ja puhu mulle! Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä en ole aivan väärässä? Kerro ja puhu mulle! Ap
Tunteita on ollut mutta tilanne ei ole yksinkertainen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita on ollut mutta tilanne ei ole yksinkertainen .
Ekö enää ole? Haluaisin tietää irl hänen tunteensa silloin ja nyt, koska se on eniten hajottanut minua kun olen pohtinut mitä se ja se tarkoittaa, tykkääkö vai ei, olisi ihana muistella hymyillen sitä mitä koettiin ja ehkä katsoa mitä siitä seuraisi yhdessä..
- Anonyymi
Edelleen mietin sua ja sitä mitä sinä mietit musta.. Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872