Vittuauttakaa

Anonyymi

Unohin vessaan KÄYTETYN siteen pesukoneen päälle ja se on ihan kiinni meijän vessanpöntössä. Laskin sen siihen vaan siks aikaa kun laitoin housut takasi. Oon siis 15 ja mun pikkuveli kohta 13. Tän jälkeen mun pikkuveli JA ISKÄ kävi vessassa kunnes muistin et jätin sen sinne. Kumpikaa ei sanonu mitään ei varmaa kehdannu nolata mua. Ihan kamalaa. En enää kehtaa mennä niitten etee. Ne tietää et olin siel viimesimpänä😫😫. En pääse tästä yli tää on kamalinta ikinä. Mun veli ja iskä on molemmat sellasii et niitä kyl ällöttää toi ja niin ällöttäs muaki mut ne on vielä mies puolisii😭. Kellekkään tapahtunu ees mitää vastaavaa?!

14

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä kerrassaan kunniakasta kun aikuinen mies esiintyy alaikäisenä tyttönä

      • Anonyymi

        Oiski totta et esiintyisin nii ei tarvis hävetä silmiä päästäni


    • Anonyymi

      " Ne tietää et olin siel viimesimpänä". Isäsi tuskin muutenkaan luulee, että se on veljesi tai toisinpäin :) Ei ole nolo asia ollenkaan.

    • Anonyymi

      Mulla on ehdotus. Hankipa sinne vessaan vähin äänin roskapönttö, jonka sitten tyhjennät yhtä vähin äänin.

    • Älä ressaa, faija on varmasti kokenut yhdet jos toisetkin hillopäivät elämänsä aikana, siis mutsis kautta. 😂
      Jos veljes jotain huomauttaa niin vedät vaan sille kalsarit vakoon ja sanot että nyt me vuodetaan molemmat.

      • Anonyymi

        😆😂😂


    • Anonyymi

      Tuota ei kannata harmitella. Jokainen mies tietää, että naisilla on kuukautiset. Eikä kuukautisia muutenkaan kannata hävetä. Unohduksia myös sattuu kaikille.

      Jos pikkuveljesi jostain syystä joskus ottaisi asian esiin negatiivisessa valossa, esim. pilkkaamisen kautta, muista että hän tekisi siinä väärin, et sinä.

    • Anonyymi

      ähhähhäh :D ei helvetti

    • Anonyymi

      Menkat on normaali asia ja muutenkin kyseessä on sinun omat perheenjäsenet, niin ei käynyt kuinkaan. Oot kuin ei mitään ois tapahtunut.

    • Anonyymi

      auttakaaaa saatana, koronatestit, ja joutuu vetää nikotiinikorvikkeita! !

    • Anonyymi

      Kyllä miestä laittaa ahistaan miesmenkat josta aloituskin on osoituksena.

    • Anonyymi

      Sinusta varmaan pitää tehdä ilmoitus viranomaisille, mitäköhän kaikkea koneelta löytyykään...

      • Anonyymi

        Mitä helkuttia miks vitus kukaa aikuinen keksis tollasen tai en tajua


    • Anonyymi

      Ei tarvitse hätäillä, koska se on normaalia. Mulle on myös käynyt samankaltainen tilanne, ja siihen olin vaan ihan normaalisti enkä kiinnittänyt huomiota porukoiden mielipiteeseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe