Vittuauttakaa

Anonyymi

Unohin vessaan KÄYTETYN siteen pesukoneen päälle ja se on ihan kiinni meijän vessanpöntössä. Laskin sen siihen vaan siks aikaa kun laitoin housut takasi. Oon siis 15 ja mun pikkuveli kohta 13. Tän jälkeen mun pikkuveli JA ISKÄ kävi vessassa kunnes muistin et jätin sen sinne. Kumpikaa ei sanonu mitään ei varmaa kehdannu nolata mua. Ihan kamalaa. En enää kehtaa mennä niitten etee. Ne tietää et olin siel viimesimpänä😫😫. En pääse tästä yli tää on kamalinta ikinä. Mun veli ja iskä on molemmat sellasii et niitä kyl ällöttää toi ja niin ällöttäs muaki mut ne on vielä mies puolisii😭. Kellekkään tapahtunu ees mitää vastaavaa?!

14

549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä kerrassaan kunniakasta kun aikuinen mies esiintyy alaikäisenä tyttönä

• Anonyymi

Oiski totta et esiintyisin nii ei tarvis hävetä silmiä päästäni

• Anonyymi

" Ne tietää et olin siel viimesimpänä". Isäsi tuskin muutenkaan luulee, että se on veljesi tai toisinpäin :) Ei ole nolo asia ollenkaan.

• Anonyymi

Mulla on ehdotus. Hankipa sinne vessaan vähin äänin roskapönttö, jonka sitten tyhjennät yhtä vähin äänin.

• Älä ressaa, faija on varmasti kokenut yhdet jos toisetkin hillopäivät elämänsä aikana, siis mutsis kautta. 😂
      Jos veljes jotain huomauttaa niin vedät vaan sille kalsarit vakoon ja sanot että nyt me vuodetaan molemmat.

• Anonyymi

😆😂😂

• Anonyymi

Tuota ei kannata harmitella. Jokainen mies tietää, että naisilla on kuukautiset. Eikä kuukautisia muutenkaan kannata hävetä. Unohduksia myös sattuu kaikille.

Jos pikkuveljesi jostain syystä joskus ottaisi asian esiin negatiivisessa valossa, esim. pilkkaamisen kautta, muista että hän tekisi siinä väärin, et sinä.

• Anonyymi

ähhähhäh :D ei helvetti

• Anonyymi

Menkat on normaali asia ja muutenkin kyseessä on sinun omat perheenjäsenet, niin ei käynyt kuinkaan. Oot kuin ei mitään ois tapahtunut.

• Anonyymi

auttakaaaa saatana, koronatestit, ja joutuu vetää nikotiinikorvikkeita! !

• Anonyymi

Kyllä miestä laittaa ahistaan miesmenkat josta aloituskin on osoituksena.

• Anonyymi

Sinusta varmaan pitää tehdä ilmoitus viranomaisille, mitäköhän kaikkea koneelta löytyykään...

• Anonyymi

Mitä helkuttia miks vitus kukaa aikuinen keksis tollasen tai en tajua

• Anonyymi

Ei tarvitse hätäillä, koska se on normaalia. Mulle on myös käynyt samankaltainen tilanne, ja siihen olin vaan ihan normaalisti enkä kiinnittänyt huomiota porukoiden mielipiteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      7691
    2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      3290
    3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      56
      1572
    4. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      261
      1376
    5. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
      Ikävä
      53
      1323
    6. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      81
      1317
    7. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1289
    8. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
      Ikävä
      99
      1143
    9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      1034
    10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      241
      944
    Aihe