Vittuauttakaa

Anonyymi

Unohin vessaan KÄYTETYN siteen pesukoneen päälle ja se on ihan kiinni meijän vessanpöntössä. Laskin sen siihen vaan siks aikaa kun laitoin housut takasi. Oon siis 15 ja mun pikkuveli kohta 13. Tän jälkeen mun pikkuveli JA ISKÄ kävi vessassa kunnes muistin et jätin sen sinne. Kumpikaa ei sanonu mitään ei varmaa kehdannu nolata mua. Ihan kamalaa. En enää kehtaa mennä niitten etee. Ne tietää et olin siel viimesimpänä😫😫. En pääse tästä yli tää on kamalinta ikinä. Mun veli ja iskä on molemmat sellasii et niitä kyl ällöttää toi ja niin ällöttäs muaki mut ne on vielä mies puolisii😭. Kellekkään tapahtunu ees mitää vastaavaa?!

14

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä kerrassaan kunniakasta kun aikuinen mies esiintyy alaikäisenä tyttönä

• Anonyymi

Oiski totta et esiintyisin nii ei tarvis hävetä silmiä päästäni

• Anonyymi

" Ne tietää et olin siel viimesimpänä". Isäsi tuskin muutenkaan luulee, että se on veljesi tai toisinpäin :) Ei ole nolo asia ollenkaan.

• Anonyymi

Mulla on ehdotus. Hankipa sinne vessaan vähin äänin roskapönttö, jonka sitten tyhjennät yhtä vähin äänin.

• Älä ressaa, faija on varmasti kokenut yhdet jos toisetkin hillopäivät elämänsä aikana, siis mutsis kautta. 😂
      Jos veljes jotain huomauttaa niin vedät vaan sille kalsarit vakoon ja sanot että nyt me vuodetaan molemmat.

• Anonyymi

😆😂😂

• Anonyymi

Tuota ei kannata harmitella. Jokainen mies tietää, että naisilla on kuukautiset. Eikä kuukautisia muutenkaan kannata hävetä. Unohduksia myös sattuu kaikille.

Jos pikkuveljesi jostain syystä joskus ottaisi asian esiin negatiivisessa valossa, esim. pilkkaamisen kautta, muista että hän tekisi siinä väärin, et sinä.

• Anonyymi

ähhähhäh :D ei helvetti

• Anonyymi

Menkat on normaali asia ja muutenkin kyseessä on sinun omat perheenjäsenet, niin ei käynyt kuinkaan. Oot kuin ei mitään ois tapahtunut.

• Anonyymi

auttakaaaa saatana, koronatestit, ja joutuu vetää nikotiinikorvikkeita! !

• Anonyymi

Kyllä miestä laittaa ahistaan miesmenkat josta aloituskin on osoituksena.

• Anonyymi

Sinusta varmaan pitää tehdä ilmoitus viranomaisille, mitäköhän kaikkea koneelta löytyykään...

• Anonyymi

Mitä helkuttia miks vitus kukaa aikuinen keksis tollasen tai en tajua

• Anonyymi

Ei tarvitse hätäillä, koska se on normaalia. Mulle on myös käynyt samankaltainen tilanne, ja siihen olin vaan ihan normaalisti enkä kiinnittänyt huomiota porukoiden mielipiteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3345
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2535
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      69
      2498
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      84
      2074
    5. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      1558
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1398
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      378
      1026
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      35
      822
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      808
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      750
    Aihe