Vittuauttakaa

Anonyymi

Unohin vessaan KÄYTETYN siteen pesukoneen päälle ja se on ihan kiinni meijän vessanpöntössä. Laskin sen siihen vaan siks aikaa kun laitoin housut takasi. Oon siis 15 ja mun pikkuveli kohta 13. Tän jälkeen mun pikkuveli JA ISKÄ kävi vessassa kunnes muistin et jätin sen sinne. Kumpikaa ei sanonu mitään ei varmaa kehdannu nolata mua. Ihan kamalaa. En enää kehtaa mennä niitten etee. Ne tietää et olin siel viimesimpänä😫😫. En pääse tästä yli tää on kamalinta ikinä. Mun veli ja iskä on molemmat sellasii et niitä kyl ällöttää toi ja niin ällöttäs muaki mut ne on vielä mies puolisii😭. Kellekkään tapahtunu ees mitää vastaavaa?!

14

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä kerrassaan kunniakasta kun aikuinen mies esiintyy alaikäisenä tyttönä

• Anonyymi

Oiski totta et esiintyisin nii ei tarvis hävetä silmiä päästäni

• Anonyymi

" Ne tietää et olin siel viimesimpänä". Isäsi tuskin muutenkaan luulee, että se on veljesi tai toisinpäin :) Ei ole nolo asia ollenkaan.

• Anonyymi

Mulla on ehdotus. Hankipa sinne vessaan vähin äänin roskapönttö, jonka sitten tyhjennät yhtä vähin äänin.

• Älä ressaa, faija on varmasti kokenut yhdet jos toisetkin hillopäivät elämänsä aikana, siis mutsis kautta. 😂
      Jos veljes jotain huomauttaa niin vedät vaan sille kalsarit vakoon ja sanot että nyt me vuodetaan molemmat.

• Anonyymi

😆😂😂

• Anonyymi

Tuota ei kannata harmitella. Jokainen mies tietää, että naisilla on kuukautiset. Eikä kuukautisia muutenkaan kannata hävetä. Unohduksia myös sattuu kaikille.

Jos pikkuveljesi jostain syystä joskus ottaisi asian esiin negatiivisessa valossa, esim. pilkkaamisen kautta, muista että hän tekisi siinä väärin, et sinä.

• Anonyymi

ähhähhäh :D ei helvetti

• Anonyymi

Menkat on normaali asia ja muutenkin kyseessä on sinun omat perheenjäsenet, niin ei käynyt kuinkaan. Oot kuin ei mitään ois tapahtunut.

• Anonyymi

auttakaaaa saatana, koronatestit, ja joutuu vetää nikotiinikorvikkeita! !

• Anonyymi

Kyllä miestä laittaa ahistaan miesmenkat josta aloituskin on osoituksena.

• Anonyymi

Sinusta varmaan pitää tehdä ilmoitus viranomaisille, mitäköhän kaikkea koneelta löytyykään...

• Anonyymi

Mitä helkuttia miks vitus kukaa aikuinen keksis tollasen tai en tajua

• Anonyymi

Ei tarvitse hätäillä, koska se on normaalia. Mulle on myös käynyt samankaltainen tilanne, ja siihen olin vaan ihan normaalisti enkä kiinnittänyt huomiota porukoiden mielipiteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      341
      5326
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      122
      2782
    3. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      14
      2616
    4. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      143
      1736
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      121
      1435
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      86
      1325
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      163
      1255
    8. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      5
      1143
    9. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      361
      1133
    10. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      284
      1097
    Aihe