Unohin vessaan KÄYTETYN siteen pesukoneen päälle ja se on ihan kiinni meijän vessanpöntössä. Laskin sen siihen vaan siks aikaa kun laitoin housut takasi. Oon siis 15 ja mun pikkuveli kohta 13. Tän jälkeen mun pikkuveli JA ISKÄ kävi vessassa kunnes muistin et jätin sen sinne. Kumpikaa ei sanonu mitään ei varmaa kehdannu nolata mua. Ihan kamalaa. En enää kehtaa mennä niitten etee. Ne tietää et olin siel viimesimpänä😫😫. En pääse tästä yli tää on kamalinta ikinä. Mun veli ja iskä on molemmat sellasii et niitä kyl ällöttää toi ja niin ällöttäs muaki mut ne on vielä mies puolisii😭. Kellekkään tapahtunu ees mitää vastaavaa?!
Vittuauttakaa
14
838
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä kerrassaan kunniakasta kun aikuinen mies esiintyy alaikäisenä tyttönä
- Anonyymi
Oiski totta et esiintyisin nii ei tarvis hävetä silmiä päästäni
- Anonyymi
" Ne tietää et olin siel viimesimpänä". Isäsi tuskin muutenkaan luulee, että se on veljesi tai toisinpäin :) Ei ole nolo asia ollenkaan.
- Anonyymi
Mulla on ehdotus. Hankipa sinne vessaan vähin äänin roskapönttö, jonka sitten tyhjennät yhtä vähin äänin.
Älä ressaa, faija on varmasti kokenut yhdet jos toisetkin hillopäivät elämänsä aikana, siis mutsis kautta. 😂
Jos veljes jotain huomauttaa niin vedät vaan sille kalsarit vakoon ja sanot että nyt me vuodetaan molemmat.- Anonyymi
😆😂😂
- Anonyymi
Tuota ei kannata harmitella. Jokainen mies tietää, että naisilla on kuukautiset. Eikä kuukautisia muutenkaan kannata hävetä. Unohduksia myös sattuu kaikille.
Jos pikkuveljesi jostain syystä joskus ottaisi asian esiin negatiivisessa valossa, esim. pilkkaamisen kautta, muista että hän tekisi siinä väärin, et sinä. - Anonyymi
ähhähhäh :D ei helvetti
- Anonyymi
Menkat on normaali asia ja muutenkin kyseessä on sinun omat perheenjäsenet, niin ei käynyt kuinkaan. Oot kuin ei mitään ois tapahtunut.
- Anonyymi
auttakaaaa saatana, koronatestit, ja joutuu vetää nikotiinikorvikkeita! !
- Anonyymi
Kyllä miestä laittaa ahistaan miesmenkat josta aloituskin on osoituksena.
- Anonyymi
Sinusta varmaan pitää tehdä ilmoitus viranomaisille, mitäköhän kaikkea koneelta löytyykään...
- Anonyymi
Mitä helkuttia miks vitus kukaa aikuinen keksis tollasen tai en tajua
- Anonyymi
Ei tarvitse hätäillä, koska se on normaalia. Mulle on myös käynyt samankaltainen tilanne, ja siihen olin vaan ihan normaalisti enkä kiinnittänyt huomiota porukoiden mielipiteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842