Mihin hänessä rakastuit?

J. Karjalaisen riimejä (taas) hieman lainaten...
Mihin hänessä rakastuit?
Saiko hän sut nauramaan tai (vartalosi) laulamaan? Oliko hän hyvä haltiatar tai ehkä yön (kuuman) kuningatar? Antoiko hän sulle sävelmän vai vielä jotain paljon enemmän?

16

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä hän teki vaikutuksen vaatimattomuudellaan,aitoudellaan,,hän on erittäin viehättävä nainen,on omat mielipiteet,tuntee arvonsa,ei silti koskaan prameile,omaa mystistä viehätysvoimaa,jota ei voi vaan vastustaa,,,

      • Anonyymi

        Arvostat minua niinkuin ei kukaan koskaan ennen

        Eihän se muutu

        Uskollinen ystäväsi


      • Anonyymi

        Pilkun (,) jälkeen tulee välilyönti, kas näin.


    • En nyt ehkä rakkaudeksi sanoisi, vaikka suuria tunteita onkin tunnettu. Ehkä mieletöntä hullua hullaantumista.

      Jos rakkaus vaatii konkreettisen läsnäolon. Sitä se ei silloin voi olla, vaikka siltä se tuntuukin. Rakkaudelta.

      Mikä on saanut pasmat sekaisin, niin viehättävä persoona ja naiseus, naisellisuus.. tietyllä tavalla mun vastakohta viehättää. Siinä on jotain maagista kuinka jotkut naiset kantaa itsensä ja on naisia inside to outside.

      Tykkään ihan mielettömästi joidenkin viettelevästä naisenergiasta, se saa sähköistymään. Sydämen laukkaamaan. Sekoamaan. :)

      Eikä ne naiset itse aina tajua huokuvansa sellaista energiaa. Kuin plasmapallot.. :'D

    • Anonyymi

      Ei oo biisien sanoilla merkitystä..


      Elin jossain ihme kuvitelmissa...
      Ei karjalaisen, ei minkään...





      🥺

      • Anonyymi

        Ne olikin vain keikalta ilman sen syvällisempää tunnetta


    • Anonyymi

      Ensin jotain kaunista ja toivoa herättävää, kaipuuta..
      Sen jälkeen jotain masentavaa kamalaa

      • 😔 Ikävä kuulla.


    • Anonyymi

      No sen opin etten tuhlaa jatkossa aikaani mulle epäsopiviin, tunnekylmiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Kaipuuta ahdistavaa..


      Sitten seuraavassa hetkessä vähän hassun hauskaa

      • Anonyymi

        Ei oo tyhmempää kuin minä joka kuvittelee jostain biisien sanoista jotain🤦‍♀️🥺
        Eipä se voi mitään tarkoittaa jos yhdessä hetkessä toista ja sitten ihan ääripäätä. Ajattelin et ne olis enemmän kuin biisi 🙏


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe