LInuksi on paras koskan sen saa ilmaseksi ja se ei olee mikrosoterin tekemiä! Ai)oN hankia minäkin linuksin kunha saan selville onglemat aj mikä linuks mahtaa ola paras. Windos käyttäjä ovat vaan kateelisia kun eiät soaa ja siksi huakuvat metä jotka o saamme.
LINUKS ON PARAS
7
1003
Vastaukset
- ......
Taas joku win-peelo avautuu ja yrittää esittää linuxpeeloa... Kirjoitusasusta voisi melkein luulla että kyseessä on Seppottw pienessä kännissä... :-)
- Emil Törppö
Tuha alkaa heti kaukkumaanjos ei vilä iahn täysi linux tietäjä ole! Kuitankin vaihda tämä windosisini linuskin ja aon opetalla sitä käytöön.
Emil Törppö kirjoitti:
Tuha alkaa heti kaukkumaanjos ei vilä iahn täysi linux tietäjä ole! Kuitankin vaihda tämä windosisini linuskin ja aon opetalla sitä käytöön.
olis ensin sen kirjoituksen opettelu(en mäkään mikää hyvä ole, mutta.....)!
- Emil Törppö
djmosse kirjoitti:
olis ensin sen kirjoituksen opettelu(en mäkään mikää hyvä ole, mutta.....)!
Aika paljon kymenesormeni syytä että vielä tulee väh'n virheitä. Käytkö itse muteen linusksia ja mitä jos?
Emil Törppö kirjoitti:
Aika paljon kymenesormeni syytä että vielä tulee väh'n virheitä. Käytkö itse muteen linusksia ja mitä jos?
since 8.2, now 9.3 in testing....
- löllöä
Ei oo tää vinpeelo tää on selevästi tuleva linuxin käyttäjä kirjoitustavasta päätellen
- luetun ymmärtäminen
löllöä kirjoitti:
Ei oo tää vinpeelo tää on selevästi tuleva linuxin käyttäjä kirjoitustavasta päätellen
Poikahan viesteissään kertoo juuri käyttävänsä wintoosaa, joten sekö lienee älyn lahjat typerryttänyt tuollaiseksi ettei näppäimistökään ole hanskassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381