Kaupunginvaltuuston kokous

Anonyymi

11

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolta löytyy härmän reissustakin.

• Anonyymi

Ollaanko kaupungilla kartalla avoimuudesta ja demokraattisesta tiedonjakamisesta?
      Kait nyt joku voi antaa määräyksen ja joku sitten osaa laittaa linkin tuohon videoituun
      kokoukseen ihan sinne kaupungin etusivulle.

• Anonyymi

Taustalla on ihan laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta.

Valtion ja kuntien toimintaa koskevan sisällön (videot, tekstit, muut materiaalit) on oltava saavutettavia esim. kuulovammaisille. Kaupungin pitäisi litteroida 2h kokouksen sisältö sanasta sanaan keskustelupöytäkirjaksi kaikkien saataville.

Suurimmalla osalla kunnista ei ole tähän (litterointiin) resursseja, joten ne pitävät niitä 2 viikkoa näkyvillä ja poistavat ne sitten sivuiltaan.

Videoita kannattaa tiedustella tässä tapauksessa paikallistv:ltä.

• Anonyymi

Härmän turha reissu.

• Anonyymi

Näkyi se linkki olevan ennen valtuuston kokousta kaupungin internet-sivuilla. Kukapa muu kuin sinä sitä haluaa viikko sitten pidettyä kokousta jäkikäteen katsoa? Kokouksista laaditaan pöytäkirjat, jotka ovat myös luettavissa Kannuksen kaupungin kotisivuilla. -Eikä se meidän kuntalaisten syy ole, ettet päässyt vaaleissa valtuustoon vähäisen äänimääräsi vuoksi. Tsemppiä seuraaviin vaaleihin.

• Anonyymi

Nyt luulet väärin, ihan tavallisena kannuslaisena toivon, että linkki pysyisi Kannuksen etusivulla ainakin tuon kaksi viikoa. Ketä se voi haitata?
        "Tulevia kokouksia: 13.12.2021
        Tallenne on katsottavissa muutaman tunnin päästä lähetyksen loputtua kahden viikon ajan."

• Anonyymi

Keskusta sotii Keskustaa.

• Anonyymi

Teknisten lautakunnan puheenjohtaja on kiero

• Anonyymi

Nyt tuli nainen taloon joka pistää vanhat rakennukset salkkuun ja purkuun. Vanhat koulurakennukset lähtee molemmat purkuun uuden tieltä. Seuraavaksi monari ja nykyinen kirjasto sekä vanha sairaala.

• Anonyymi

Päätökset, onko avoimuutta. Poliitikot voi vaatia, mutta eipä se näy käytännössä. Taas suljettuja tarjouspyyntöjä., katsokaa nettisivulta.
      Onko yhtään hankintaa julkisessa prosessissa keskustan vaativien puheenvuorojen jälkeen ollu haettavissa

• Anonyymi

Äläpä turhia huutele! Mikä ei ole ollut avointa!!!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe