Tiedän vaan, että olen rakastanut aina. Olet mulle ainoa, jonka vain tapasin tässä elämässä vähän myöhään. Sen tiedän, etten voi vaikuttaa siihen tunteeseen mitenkään, vaikka kuinka haluaisin. Nyt kun olen sairastanut viikon verran kohta kotona, on ollut aikaa miettiä. Miten saan itseni voimaan paremmin ja tyytymään siihen, etten sinua saa elämääni? Ei meinaan ole ollut helppoja vuosia. Kaipaus syö energiaa.
En tiedä, miksi sua rakastan
35
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koskaan ole liian myöhään. Niin pitkään on mahdollista nauttia toisistaan ja rakentaa jotain yhdessä, kun molemmat ovat elossa.
- Anonyymi
Yleensä mielikuvitus olennot katoaa! 😆
- Anonyymi
En uskaltaisi luottaa tuohon. Niin paljon on tullut kipuja hänen kanssaan. Hän kolhii minua ja tuskin huomaa/välittää siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskaltaisi luottaa tuohon. Niin paljon on tullut kipuja hänen kanssaan. Hän kolhii minua ja tuskin huomaa/välittää siitä.
Kuulostaa niin tutulta . . . !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa niin tutulta . . . !
Niin varmasti kuulostaakin. Ihminen on tunteva olento ja varmasti jotkut muutkin kokevat saman tapaista, kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän kolhii sinua? Moittiiko vai vähätteleviä? Vai tunnetteko esim. mustasukkaisuutta vaikkei teille ole toisillenne velvoitteita? Onko mustasukkaisuus epävarmuudestasi johtuva vai pussaileko/halaileko/nusaseeko hän muita? Vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän kolhii sinua? Moittiiko vai vähätteleviä? Vai tunnetteko esim. mustasukkaisuutta vaikkei teille ole toisillenne velvoitteita? Onko mustasukkaisuus epävarmuudestasi johtuva vai pussaileko/halaileko/nusaseeko hän muita? Vai mistä on kyse?
Mitä sä yrität värittää tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä yrität värittää tässä?
Ei hän mitään yritä värittää.
Sinä sen sijaan et pelkästään väritä, vaan sepität.
- Anonyymi
Vuosiako olet kaivannut?
- Anonyymi
Kyllä, ja navastani löytyy yhäti uutta ihanaa.
- Anonyymi
Vuosia. Välillä olemme olleet tekemisissä, vain saadakseni lisää kipua. Tai siltä tuntuu. En tiedä, miten jaksan tätä, kun elämä on muutenkin haastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja navastani löytyy yhäti uutta ihanaa.
Nauratti tämä.
- Anonyymi
Naiselta miehelle?
- Anonyymi
Ei ne vastaa kun kommentit vähenee. Nämä haluaa vaan paljon kommentteja muiden tunteista välittämättä.
- Anonyymi
Oletko aloittaja mies vai nainen?
- Anonyymi
-Miten saan itseni voimaan paremmin ja tyytymään siihen, etten sinua saa elämääni-
Sun olisi hyvä miettiä mitä sulla tällä hetkellä on, eikä sitä mitä haluaisit vielä saada elämääsi.- Anonyymi
Juuri niin. Jotenkin kovasti toivoisin että aloittaja pysähtyisi miettimään tätä eikä vaan sivuuttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Jotenkin kovasti toivoisin että aloittaja pysähtyisi miettimään tätä eikä vaan sivuuttaisi.
Totta kai mietin sitä. Ihan perusjuttuja on ajatella niin, että mitä on, eikä asioita mitkä elämästä puuttuu. Yritän kasvattaa sitä hyvän määrää elämässäni, mutta ei se ole mikään automaatio. Niiden "ominaisuuksien" kanssa mitä olen saanut, elämä on vaan aika haastavaa ollut aina. Niin kauan kuin muistan, olen tuntenut olevani liian erilainen ympäröivän maailman kanssa.
Minun on oltava ehdottoman uskollinen sille mitä olen ja miten toimin. Muuten voin vielä huonommin. Ihmisten maailma on valheellinen ja vahvimman lakia noudatetaan ja se on useimpien mielestä ok. Ja kun se ei ole mitään hyvää, olen jatkuvassa ristiriidassa kaiken ympäröivän kanssa. Saatan olla luonnonoikku, joka elää väärään aikaan väärässä paikassa. Tai niin minusta tuntuu. Minua ei vaan saa mihinkään muottiin tai lokeroon. Ei millään.
Enkä alistu tähän luotuun systeemiin, mielummin olen aina yksin, jos niin täytyy. En myy omaa itseäni mistään hinnasta, en lähde miellyttämään yhtään ketään. En, että pääsisin johonkin joukkoon ja saisin hyväksynnän. Ja haluan tulla hyväksytyksi tietenkin, mutta juuri sellaisena kuin olen.
Ihmissuhteet ovat monelle kaupankäyntiä. Tunnistan sen lähes heti. Annat minulle itsestäsi tuota, niin saat vastineeksi tämän. Ei vain pysty. Asiat tulisi tapahtua luonnostaan, en halua että minua käytetään välineenä mihinkään omiin tarkoituksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai mietin sitä. Ihan perusjuttuja on ajatella niin, että mitä on, eikä asioita mitkä elämästä puuttuu. Yritän kasvattaa sitä hyvän määrää elämässäni, mutta ei se ole mikään automaatio. Niiden "ominaisuuksien" kanssa mitä olen saanut, elämä on vaan aika haastavaa ollut aina. Niin kauan kuin muistan, olen tuntenut olevani liian erilainen ympäröivän maailman kanssa.
Minun on oltava ehdottoman uskollinen sille mitä olen ja miten toimin. Muuten voin vielä huonommin. Ihmisten maailma on valheellinen ja vahvimman lakia noudatetaan ja se on useimpien mielestä ok. Ja kun se ei ole mitään hyvää, olen jatkuvassa ristiriidassa kaiken ympäröivän kanssa. Saatan olla luonnonoikku, joka elää väärään aikaan väärässä paikassa. Tai niin minusta tuntuu. Minua ei vaan saa mihinkään muottiin tai lokeroon. Ei millään.
Enkä alistu tähän luotuun systeemiin, mielummin olen aina yksin, jos niin täytyy. En myy omaa itseäni mistään hinnasta, en lähde miellyttämään yhtään ketään. En, että pääsisin johonkin joukkoon ja saisin hyväksynnän. Ja haluan tulla hyväksytyksi tietenkin, mutta juuri sellaisena kuin olen.
Ihmissuhteet ovat monelle kaupankäyntiä. Tunnistan sen lähes heti. Annat minulle itsestäsi tuota, niin saat vastineeksi tämän. Ei vain pysty. Asiat tulisi tapahtua luonnostaan, en halua että minua käytetään välineenä mihinkään omiin tarkoituksiin.Hyvä, että sinulla on omanarvon mukainen elämänsuunta. Pidä siitä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinulla on omanarvon mukainen elämänsuunta. Pidä siitä kiinni.
Kiitos tsempeistä! En oikein muutakaan voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteet ovat monelle kaupankäyntiä. Tunnistan sen lähes heti. Annat minulle itsestäsi tuota, niin saat vastineeksi tämän. Ei vain pysty. Asiat tulisi tapahtua luonnostaan, en halua että minua käytetään välineenä mihinkään omiin tarkoituksiin.Onko Hän käynyt mainitsemaasi kaupankäyntiä kanssasi?
Ehkä kannattaa miettiä, onko Hän arvoisesi ihminen. Haavekuva on erilainen kuin todellisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hän käynyt mainitsemaasi kaupankäyntiä kanssasi?
Ehkä kannattaa miettiä, onko Hän arvoisesi ihminen. Haavekuva on erilainen kuin todellisuus.Luulenpa, että käy kauppaa ihan kaikissa ihmissuhteissaan. En usko että niin tunnistaa sitä kaupankäynniksi, koska joillekinhan tuo on ihan normaalia elämässä selviytymistä. En ehkä lähtisi purkamaan tätä sillä, onko hän minun arvoiseni. Mielummin ajattelisin niin, että olemme valinneet erilaiset polut tässä kohtaa.
Olen varmasti luonut hänestä haavekuvaa. Siksi olen myös saanut tuntea tuskaa, kun ei ole sitten sitä kuvaa vastannutkaan. Mutta jotenkin kai näen hänessä sitä hyvää paljon ja on jotain myös, miksi olen nostanut hänet tavallaan jalustalle. Hänellä on hienoja, tinkimättömiä elämänarvoja, joita ihailen ja jossain asiassa hän on toiminut tietyssä mielessä esikuvanani. Se on hänessä ja pysyy.
Ja on hänessä paljon hienoja ominaisuuksia, mutta rankka elämä on jättänyt ne jotenkin piiloon. Luulen, että elämä on lannistanut hänet ja siksi hän on tavallaan mennyt aika alas. Ehdottomasti minun tulisi hänestä päästä kokonaan irti. Meidän maailmamme eivät vaan kohtaa enää. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa, että käy kauppaa ihan kaikissa ihmissuhteissaan. En usko että niin tunnistaa sitä kaupankäynniksi, koska joillekinhan tuo on ihan normaalia elämässä selviytymistä. En ehkä lähtisi purkamaan tätä sillä, onko hän minun arvoiseni. Mielummin ajattelisin niin, että olemme valinneet erilaiset polut tässä kohtaa.
Olen varmasti luonut hänestä haavekuvaa. Siksi olen myös saanut tuntea tuskaa, kun ei ole sitten sitä kuvaa vastannutkaan. Mutta jotenkin kai näen hänessä sitä hyvää paljon ja on jotain myös, miksi olen nostanut hänet tavallaan jalustalle. Hänellä on hienoja, tinkimättömiä elämänarvoja, joita ihailen ja jossain asiassa hän on toiminut tietyssä mielessä esikuvanani. Se on hänessä ja pysyy.
Ja on hänessä paljon hienoja ominaisuuksia, mutta rankka elämä on jättänyt ne jotenkin piiloon. Luulen, että elämä on lannistanut hänet ja siksi hän on tavallaan mennyt aika alas. Ehdottomasti minun tulisi hänestä päästä kokonaan irti. Meidän maailmamme eivät vaan kohtaa enää. :(Käy kauppaa ihmissuhteissaan? Ja samalla hienoja, tinkimättömiä elämänarvoja?Mielenkiintoisia nämä sinun ajatuksesi kaikenkaikkiaan.
Mairitteleva myös tuo ”mennyt aika alas.”
Oletko ikinä ajatellut, mitä kaikkea hän mahtaa miettiä sinusta? Toki. olet ihmetellyt, miksi ei lakoa polvilleen edessäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kauppaa ihmissuhteissaan? Ja samalla hienoja, tinkimättömiä elämänarvoja?Mielenkiintoisia nämä sinun ajatuksesi kaikenkaikkiaan.
Mairitteleva myös tuo ”mennyt aika alas.”
Oletko ikinä ajatellut, mitä kaikkea hän mahtaa miettiä sinusta? Toki. olet ihmetellyt, miksi ei lakoa polvilleen edessäsi.Ajattelin ensin, että en vaivaudu vastaamaan. Tiedätkö millainen olemus on alkoholismi-nimisellä sairaudella? Edellä kirjoittamassani ei ollut mitään väärää tai halventavaa. Asenteessasi tai kyvyssäsi ymmärtää sen sijaan on jotain pielessä. En millään lailla katsonut häntä alaspäin, kun totesin tosiasiat. Se, että hän juo kohtuullisen reippaasti, on täysin hänen oma asiansa,ei kuulu minulle. Jokaisen oma valinta mitä tekee. Ja ymmärrän kyllä senkin, että joku juo tällaisessa maailmassa, kun todellisuus ympärillä on paskaa. Enkä halua kenenkään lakoavan polvilleen eteeni. Häiriintynyt ajatuksenakin, mutta kenties sellaisesta itse haaveilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin ensin, että en vaivaudu vastaamaan. Tiedätkö millainen olemus on alkoholismi-nimisellä sairaudella? Edellä kirjoittamassani ei ollut mitään väärää tai halventavaa. Asenteessasi tai kyvyssäsi ymmärtää sen sijaan on jotain pielessä. En millään lailla katsonut häntä alaspäin, kun totesin tosiasiat. Se, että hän juo kohtuullisen reippaasti, on täysin hänen oma asiansa,ei kuulu minulle. Jokaisen oma valinta mitä tekee. Ja ymmärrän kyllä senkin, että joku juo tällaisessa maailmassa, kun todellisuus ympärillä on paskaa. Enkä halua kenenkään lakoavan polvilleen eteeni. Häiriintynyt ajatuksenakin, mutta kenties sellaisesta itse haaveilet?
Minusta sinäkin olet mennyt aika alas, kun kirjoittelet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinäkin olet mennyt aika alas, kun kirjoittelet täällä.
No niinpä. Mutta onko sillä nyt niin kovin suurta merkitystä.
- Anonyymi
Aloitus mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Jos tiedät, ettet saa häntä, ja hän on saanut sinut voimaan pahoin aiemmin, unohda hänet!
- Anonyymi
Oletko mies vai hiiri?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, että tapasit Hänet tässä elämässä vähän myöhään? Viittaatko karmaan ja uudestisyntymään, että teidät on tarkoitettu kohtaamaan jälleen?
- Anonyymi
Jotain sinne päin. Kyllä kaikella on jokin tarkoitus. Aina vaan ei tiedä, mikä se on. Mutta jotain kasvattavaa kuitenkin. Ja olen saanut tuntea jotain suurta, mikä on tuntunut valtavana lämmön tunteena rinnassa. Juuri tällä hetkellä en osaa siitä olla kiitollinen, mutta lienee silläkin merkityksensä.
- Anonyymi
Saat elämääsi mutta vain pieneksi osaksi.
- Anonyymi
Tiedän tunteen, olen sen itsekin käynyt läpi aikoinaan.
Löydä usko tulevaan ja luotto siihen että kyllä sieltä joku vastaan astuu, saattaa olla jo joku jonka tunnet tälläkin hetkellä ... aika ei vaan ole vielä ollut oikea.
Voimia sinulle vastoinkäymisiisi. - Anonyymi
Jos minusta kerrot niin en ole mitenkään alas mennyt.
Ihmettelen mikä sinua ajaa minua moittimaan.
Mikä minussa sinut on saanut voimaan huonosti?
Olen usein kysynyt mitä oikeasti haluat ja et itsekään ole tiennyt.
Vaikea siinä on suunnistaa suuntaan jos toiseenkaan.- Anonyymi
Jostain syystä tunnistit itsesi kuvauksesta. Aloitus ei kuitenkaan sinulle ollut, eikä hän ole kysellyt minulta, mitä elämässäni haluan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207