Miksi kaikki osta just se isoin Cerwin Vega malli eli XLS-215 esim.
https://www.tori.fi/uusimaa/CERWIN_VEGA_XLS_215_pari___XLS_6C_KESKIKAIUTIN_89580483.htm?ca=18&w=3
Eikö XLS-15 rittä missä on yksi 15" kun minun kaverilla oli Dynacord pa kaiuttimet missä molemissa kaiuttimissa oli yksi 15" ja kun hän soitti ne autotalissa niin soi niin kova että piti hitsata lämpö patteri.
Eikö XLS-215 missä on kaksi 15" ole vähän lioitelttu eli ei se myöskän vahvistimelle ole hirveän helppo eli ei käy mikä tahansa vahvistin pitä olla tehokas pa pääte.
Eikö XLS-15 pärjä ja silloin myös se on vähän helpompi vahvistimelle että käy hifi pääte.
Soi niin kova että piti hitsata lämpö patteri.
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Huonot kaiuttimet jos pitä olla kaksi 15" että soi tarpeksi kova kun yhdellä 15" soi kova jos on hyvät kaiuttimet.
- Anonyymi
Pitä myös napurin lämpö patteria hitsata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267