Jos ja kun aborttilaki maassamme löytyy, tuleeko Suomi saamaan YK:lta huomautuksen sen vuoksi?
Kysymys aiheesta
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö olettaisi että YK huomauttelee löysien lakien maita usein? Varmastikin esim. Ruotsi on saanut usein kuulla laistaan?
- Anonyymi
Kyllä Suomesta löytyy kuin löytyykin laki raskauden keskeytyksestä, eikä siinä ole mitään huomauttamista YKlla eikä eduskunnalla! Tuossa linkki: www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1970/19700239 . Hyvä laki, joskin sitä tulkitaan kuin lakia ei olisikaan eli hyvin ääriliberaalisti, sanoisinko äärifeministisesti.
- Anonyymi
Entä sitten kun laki löystyy?
- Anonyymi
Miksi se huomauttaisi sen enempää kuin nytkään, kun on antanut maille päätösvallan laeista? Muistetaan edelleen että on todennut Suomellakin olevan paljon parannettavaa lasten oikeuksissa.
Täysvapaan murhaamisen laki on nykyistä vielä kauempana YK:n julistamista ihmisoikeuksista, ja lasten oikeuksista jotka on vielä syntymättömiin liittyen erikseen tarkennettu LO-sopimuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879