Huonoja kokemuksia

Anonyymi

miehistä. Haluavat lähinnä seksiä ja pelaavat muiden naisten kanssa samaan aikaan. Aina sama juttu. Tai sitten ne on ihan noloja setämiehiä tai peräkammarin poikia. En usko rakkauteen enää, omalla kohdallani.

39

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä! Harvassa on tietämieni pariskuntien miehiä,jotka ovat päinvastaisia vai ovatko kaikki,esittävätkö vaan?

      • Anonyymi

        Hyviä on harvassa,mutta jos jaksaa yrittää eikä lannistu,voi sellainen timantti löytyä :D


    • Anonyymi

      Naisissa ei tätä ominaisuutta ole

      • Anonyymi

        Joo ei niin varmaan🤤😅😄😃😆


    • Anonyymi

      Olen miettinyt lähipäivinä samaa. Parempi olla yksin.

    • Anonyymi

      Naisesta naiseen pyöritään.

    • Anonyymi

      Ja naiset on koira, tanssi, hevos tai moottoripyörähörhöjä. Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Mikäs vika siinä sitten on.
        Itse olen mies ja harrastan moottoripyöriä tanssia ja koirakin on ollut.


    • Anonyymi

      Minä rakastan vaikka en usko ihmisten rakkauteen. Ihmiset on kaikki pahoja ja itsekkäitä, ja iso osa tämänkin viestin lukijoista joutuu helvettiin. Jeesus on ainoa kuka rakastaa, muut vaan etsii omille tunteille ja haluille tyydytystä. Mutta jos haluaa oikeasti rakastaa niin seuraa sitten Jeesusta. Miehen kommentti.

      • Anonyymi

        On ihmisissä se hyväkin puoli olemassa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Välillä se pitää jotenkin kaivaa esille. Kyllä rakkautta on, myös ihmisten välillä. Eläimetkin rakastaa, väittäisin näin muutaman lemmikin omistaneena. Pahuutta ja itsekkyyttä on olemassa. Jokaisella ihmisellä on valmius tehdä sekä hyvää että paha. Täytyy vaan aina osata valita se hyvä, mikä ei aina onnistu. Olen itsekin välillä ollut täysin kyllästynyt ihmisten pahuuteen, mutta näkisin silti, että ihminen on lajina kehityskelpoinen. Ehkä ihmiset muuttuvat tulevaisuudessa entistä humaanimmaksi, toivon näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisissä se hyväkin puoli olemassa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Välillä se pitää jotenkin kaivaa esille. Kyllä rakkautta on, myös ihmisten välillä. Eläimetkin rakastaa, väittäisin näin muutaman lemmikin omistaneena. Pahuutta ja itsekkyyttä on olemassa. Jokaisella ihmisellä on valmius tehdä sekä hyvää että paha. Täytyy vaan aina osata valita se hyvä, mikä ei aina onnistu. Olen itsekin välillä ollut täysin kyllästynyt ihmisten pahuuteen, mutta näkisin silti, että ihminen on lajina kehityskelpoinen. Ehkä ihmiset muuttuvat tulevaisuudessa entistä humaanimmaksi, toivon näin.

        Jos ihminen tekee hyvää hän tekee vain sen mikä pitääkin tehdä. Se että tekee mitä pitää, ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää. Näistä kommenteista täällä paistaa läpi se, että ihmiset näkevät muut syylisinä oman elämänsä ongelmiin. Vastuuta ei haluta ottaa. Jokainen kuka seuransa itse valitsee on aina osavastuussa kaikesta mihin siinä seurassa ryhtyy.


    • Anonyymi

      Sitä tekee monet naisetkin.

    • Anonyymi

      Niin ja sitten on niitä naisia, jotka pelaa samaan aikaan monien kanssa.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että juuri siitä syystä minä aion pysytellä loppuelämäni yksikseen ihan vapaaehtoisesti, vaikken ole vielä neljääkymmentäkään. Mutta päätös on päätös.


    • Anonyymi

      Niin minullakin. Mutta silti haluan antaa hänelle aina uuden mahdollisuuden, koska häntä ainoastaan rakastan.

    • Anonyymi

      Näitä on miehissä, mutta niin naisissakin. Kukin tyylillään

    • Anonyymi

      Ehkä sun seuraas hakeutuu juuri niitä jotka ansaitsetkin. Ja noi jälkimmäiset varmaan ihan vaan epätoivoissaan. Kaikista ei ole rakkauteen.

      • Anonyymi

        Hmph.


      • Anonyymi

        Voiko oikeasti toinen ihminen olla joku rangaistus? Tavallaan ymmärrän logiikkasi, mutta se tuntuu aika ankaralta tavalta ajatella. Miksi ihmiset pitäisi laittaa johonkin paremmuusjärjestykseen? Eikö rakkaudessa voi olla kyse vaikka sielunkumppanuudesta?


    • Anonyymi

      Mä oon tehnyt silleen että oon vaikka mitä luvannut ja luritellut yhelle miehelle, mut sen selän takana oon pitäny kahtaki muuta.

      • Anonyymi

        Aika v*tun fiksua


      • Anonyymi

        Hölmöä.


      • Anonyymi

        Tuskin on tapahtunut.


      • Anonyymi

        Eipä tainnut sekään lapsi koeputkesta tulla. Heh.


    • Anonyymi

      rakkaus vaatii aikaa ei se tule kello kaulassa

      • Anonyymi

        Sata vuotta? -sivusta, ei ap


    • Anonyymi

      Mitä noloa on setämiehessä tai peräkamarin pojassa? Jos rakastaa niin ei kai se haittaa...

      • Anonyymi

        Ei haittaa


    • Anonyymi

      Ihmettelen, miksi miehet vielä kehtaavat haukkua naisia, kun moni mies toimii noin.

    • Anonyymi

      Saat kauan etsiä miestä, joka ei halua seksiä.

      Ja totta kai sitä yrittää jonkun naisen saada, minkä takia on verkot vesillä ympäri järveä, mutta ei se tarkoita sitä, että monta naista olisi samaan aikaan. Jos sä vain näyttäisit vihreää valoa, jättäisin verkot ja katiskat järveen.

    • Anonyymi

      Arkinen havainto tälläkin keskustelupalstalla on seuraava: Sitten kun ne jännämiehet iästä riippumatta ovat sellaisia eksoottisia tai muuten vain paremmin päivettyneitä, niin tällaista ongelmaa ei ole laisinkaan havaittavissa. Tämä aloittajan mielipide kohdistuu vain kantasuomalaisiin. Mieleni niin tiedostavasti tästä pahoitin, kun tällä tavoin tiettyä kansanryhmää vastaan kiihotutaan!

    • Anonyymi

      Samoin😊 t. K

    • Anonyymi

      Samoin myös tarkemmin erittelemättä😲

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, kummankin sukupuolen osalta. Maailma on muuttunut, kokemukset ja mielenkiinnonkohteet vaihtelevat. Ihmiset etsivät sitä oikeaa, paljon pidempää kun entisaikaan. Useat ja useammat eivät tule sitä koskaan löytämäänkään, rakkaus on alueena haasteellinen. Seksi on myös arveluttavaa, sallitaanko enää kiihkoa, intohimoa toista sukupuolta kohtaan? En usko, että halutaan vaan seksiä, vaan nainen olentona on kaunis ja houkutteleva. Noloja setämiehiä kyllä on, setämiehet elävät nuoruuttaan kuvitusmaailmassa, eivät yleensä aiheuta harmia. Peräkammarin poikien antaisin olla rauhassa, antavathan hekin maailman pyöriä omalla tavallaan.
      Mielestäni on noloa olla uskomatta rakkauteen, silloin kun suhtautuu ympärillä olevaan elämään positiivisesti ja avoimin mielin, saattaa huomata ympärillä olevia kauniita asioita. Kun lopettaa sanan "aina" käytön, huomaa ihmisissä ja asioissa pieniä yksityiskohtia, jotka rikastuttavat ja toivottavasti rakastuttavat elämää!
      https://youtu.be/WflAReA2cqs

    • Anonyymi

      Oon ihan tosi taitava nolo setämies.

    • Anonyymi

      Peräkammarin poikia? Voi että inhoan tuota nimitystä. On kai niitä peräkammarin naisiakin ihan yhtälailla.

    • Anonyymi

      No, lupasivatko miehet rakkautta? Jospa alkuperäinen tarkoituskin oli ihan vaan seksin harjoittaminen. Olettivat naisen olevan samalla levelillä. Ei seurustelusuhde vaan panosuhde.

    • Anonyymi

      Ap:han tyhjentävästi kommentoi. Kyllä miesten jo tajuta, että huonot kokemukset pistetään eteenpäin ja hyvät miehet haetaan ghambiasta tai muualta Euroopasta. Ai niun on noi Puolan pojat kovia tekeen töitä.

      Turha vetää katkeruus korttia tähän. Terve tunne.

    • Anonyymi

      Mistä sä noin paljon niitä miehiä löydät? Ravintolasta löydetyt ei ainakaan vakavalla mielellä ole liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe