Näin siinä kävi, olen pääministerin mielestä nyt

Anonyymi

sitten nimetty BOOMERIKSI vain siksi, kun olen iäkäs. Nyt loppui kannatus ja heti. En tule milloinkaan kannattamaan pääministerin puoluetta enkä niitä, jotka ovat hänen nuolijoitaan.

83

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitat asiaa onneksi nyt tajuat millanen pääministeri puolue meillä on nyt
      pitää vaan muistaa kun vaalit tulee ja taas saadaan lupauksia Rinne varmaan lupaa
      jo 200 euroa t. exdemari

    • Anonyymi

      Äänestäjien kannattaa pitää mielessä nämä solvaukset.

      • Anonyymi

        Halla-aho: "Minä olen laadukas ihminen, maahanmuuttaja ja köyhä ei ole"

        Oikeasti olette persuja. Tietämättömiä persuboomereita, jotka ääenstätte Halla-ahoa.

        Boomerit ei ole suomalaisperäinen ilmaisu, siksi persu ei ymmärrä mitä se tarkoittaa,
        Buumerit tarkoittaa suuria ikäluokkia.
        "Jäitä hattuun persuboomerit, te olette tyhmää älämölö-porukkaa!"


      • Anonyymi

        Useat eivät tiedä mitään politiikasta. Äänestävät vain jotakin tuttua nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat eivät tiedä mitään politiikasta. Äänestävät vain jotakin tuttua nimeä.

        Yeap, ja sitten väitetään, että sillä yhdellä äänellä on jotain merkitystä. Ei puolen palaneen puusentin vertaa, sanon ma ja siltähän myös näyttää, kuuluu ja tuntuu. - Nm. Järjestelmä on mätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho: "Minä olen laadukas ihminen, maahanmuuttaja ja köyhä ei ole"

        Oikeasti olette persuja. Tietämättömiä persuboomereita, jotka ääenstätte Halla-ahoa.

        Boomerit ei ole suomalaisperäinen ilmaisu, siksi persu ei ymmärrä mitä se tarkoittaa,
        Buumerit tarkoittaa suuria ikäluokkia.
        "Jäitä hattuun persuboomerit, te olette tyhmää älämölö-porukkaa!"

        "Suuret ikäluokat muodostuivat monissa läntisen Euroopan maissa muutaman vuoden aikana toisen maailmansodan jälkeen, niin sotaan osallistuneissa kuin sen ulkopuolella pysyneissäkin maissa. Suomessa korkea syntyvyys kesti hieman yli viisi vuotta, elokuusta 1945 elokuuhun 1950."

        Käännetty englannista-"OK boomer" on salalause ja Internet-meemi, jota teini-ikäiset ja nuoret aikuiset käyttävät usein hylkäämään tai pilkkaamaan asennetta, joka liittyy tyypillisesti ikäluokkaan, toisen maailmansodan jälkeisten kahden vuosikymmenen aikana syntyneisiin ihmisiin. Wikipedia (englanti)
        Katso alkuperäinen kuvaus
        "OK boomer" is a catchphrase and Internet meme often used by teenagers and young adults to dismiss or mock attitudes typically associated with baby boomers, people born in the two decades following World War II. Wikipedia


    • Anonyymi

      Olet megabuumeri. Megatyhmä. Kas kun hoksasit.

    • Anonyymi

      Tyhmät äänestää persuja.

      • Anonyymi

        Kannattaisi vaihtaa jo tuo kasetti. Monet muutkin kuin perussuomalaiset ovat nykyään valveutuneita maamme ongelmista.


    • Joopajoo. Tuossa iässä missä Sannakin nyt on, se 70 vuoden ikä vielä ajatuksissa hahmotu.
      Jäitä hattuun nyt vaan me boomerit.
      Ellei nuorena kuole, niin kyllä Sannakin sen vielä kohtaa.
      Tässä vaikessa yllättävässä tilanteessa hän on ihan hyvin työssään pärjännyt.
      Kyllä tässä iässä pitäisi nuorenpia yrittää ymmärtää, eipä kannata tuollaisesta mieltään pahottaa.

      • Anonyymi

        En kyllä mitenkään loukkantunut ....kuten et sinäkään tuntunut loukkaantuneesi ....Huumori auttaa ...Minä olen buumeri ihan mielellään...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi

        Pääministeri kertoo sen, mitä hallitus on päättänyt!

        Yksin hän ei tee mitään pitäviä päätöksiä, ne ovat vain lupauksia, mitä yksi ministeri voi antaa!

        Pääministeri on HALLITUKSEn äänitorvi, mutta nyt se torvi jo o toitottaa paljon muuta kuin hallituksen päätöksiä!


    • Anonyymi

      Etkä pelkästään pääministerin mielestä.....

    • Anonyymi

      "Näin siinä kävi, olen pääministerin mielestä nyt
      sitten nimetty BOOMERIKSI vain siksi, kun olen iäkäs. "

      Ei, vaan siksi, että olet tyhmä kalkkis.

      • Anonyymi

        ...........Muittenkin kuin pääministerin mielestä.


    • Anonyymi

      Minä olen tullut aivan samaan lopputulokseen
      ja kannatan ehdotusta,Se on kerrasta poikki sanon
      suoraan sen

    • Minä olin boomeri kaikella kunnialla jo paljon ennen kuin Sanna keksi sanan. Ei häiritse minua pätkääkään, vaikka nuoret käyttävät sitä kalkkiksen synonyyminä. Tiedän itse varsin hyvin että se tarkoittaa vain tiettyjä ikäluokkia, samoin kuin x-sukupolvi ja zuumerit.
      Boomers rock!

      • Anonyymi

        Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?


      • Ei se ollut Sannan keksintö.
        Eikä itse sanassa mitään vikaa, vaan siinä miten sitä käyttää.

        Hänen julkaisunsa sisältöhän oli se, että relatkaa, suuret ikäluokat. Tai toisin sanoen jäitä hattuun, vanhukset.
        Ei ole pääministerin tasoiselle ihmiselle asiallista sellainen jollekin ikäryhmälle nokkailu julkisesti.

        Ei se ole ollut hyväksyttävää/sopivaa sellainen nokkailu hänen puoluetovereittensakaan mielestä.
        ""Piirijärjestöjen puheenjohtajille tehty soittokierros paljastaa, että Sdp:n kentällä aletaan olla kyllästyneitä sekä pääministerin toimintaan liittyviin kohuihin että hallituspuolueiden keskinäiseen kinasteluun.""

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000008382655.html


    • Anonyymi

      Paloma nyt hyväksyy kaikki mikä on erikoista
      ja tuo uusia sivistyssanoja tarkoitta ne nyt mitä vain

      • Jaa, nythän nuo eri vuosikymmeninä syntyneitä tarkoittavat sanat ovat yleisessä käytössä, ainakin täällä meillä päin.
        X-sukupolvi oli kai seitskytluvulla syntyneet ja ne jotka eli nuoruuttaan kahdeksankymmentäluvulla, milleniaalit ovat tää seuraava sukupolvi joka kasvoi nettiaikaan, sitten tulee z-sukupolvi ja y, sukupolvi, joita sanotaan zoomereiksi ja sitten nuorin, alfa-sukupolvi, jotka ovat syntyneet 2010 jälkeen.
        Joten, jos ei maailmankirjat muutu, niin zoomerit ovat tulevaisuuden kalkkiksia kunhan alfat ovat vallan kahvassa ja boomerit haudan levossa.

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Jaa, nythän nuo eri vuosikymmeninä syntyneitä tarkoittavat sanat ovat yleisessä käytössä, ainakin täällä meillä päin.
        X-sukupolvi oli kai seitskytluvulla syntyneet ja ne jotka eli nuoruuttaan kahdeksankymmentäluvulla, milleniaalit ovat tää seuraava sukupolvi joka kasvoi nettiaikaan, sitten tulee z-sukupolvi ja y, sukupolvi, joita sanotaan zoomereiksi ja sitten nuorin, alfa-sukupolvi, jotka ovat syntyneet 2010 jälkeen.
        Joten, jos ei maailmankirjat muutu, niin zoomerit ovat tulevaisuuden kalkkiksia kunhan alfat ovat vallan kahvassa ja boomerit haudan levossa.

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää

        Miten niin lillukoita ja niiden varsia, Paloma?

        Jos haluaa kertoa tietävänsä "itse varsin hyvin" keitä sanalla "boomer" tarkoitetaan, niin senhän voi vallan mainiosti tehdä vetämättä pääministeriämme juttuun mukaan.
        Nyt lähdit itse 'kohti etelää'.

        Lillukoita ja niiden varsia: Mitä tulee tuohon väkisin tehtyyn ja pinnalla pidettyyn boomeri-kohuun , niin eikö se mennyt niin, että rapartisti? Benjamin keksi käyttää sanaa tehdessään kappaleen nimeltä "Boomeri"? ja pääministeri keksi laittaa sen Instagrampäivitykseensä. Omien sanojensa mukaan huumorimielellä ja lähinnä kappaleen lyriikan takia. Sillä ei tietenkään ollut tarkoitus loukata ketään, suurista ikäluokista nyt puhumattakaan, senhän jo sanoo järkikin ettei (demari)pääministeri ole voinut sellaista tarkoittaa.

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin lillukoita ja niiden varsia, Paloma?

        Jos haluaa kertoa tietävänsä "itse varsin hyvin" keitä sanalla "boomer" tarkoitetaan, niin senhän voi vallan mainiosti tehdä vetämättä pääministeriämme juttuun mukaan.
        Nyt lähdit itse 'kohti etelää'.

        Lillukoita ja niiden varsia: Mitä tulee tuohon väkisin tehtyyn ja pinnalla pidettyyn boomeri-kohuun , niin eikö se mennyt niin, että rapartisti? Benjamin keksi käyttää sanaa tehdessään kappaleen nimeltä "Boomeri"? ja pääministeri keksi laittaa sen Instagrampäivitykseensä. Omien sanojensa mukaan huumorimielellä ja lähinnä kappaleen lyriikan takia. Sillä ei tietenkään ollut tarkoitus loukata ketään, suurista ikäluokista nyt puhumattakaan, senhän jo sanoo järkikin ettei (demari)pääministeri ole voinut sellaista tarkoittaa.

        Bessie

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää
        Tässä yhteydessä minulle tuli ne pahamaineiset lillukanvarret mieleen.
        Sanna taas tuli mieleen aloituksen otsikosta. Siksi kai tuli vedettyä pääministeri mukaan tähön, koska hänen twiitistänhän(vai oliko se instagram tai joku muu somepäivitys) tää boomer.keskustelu lähti liikkeelle.
        Ei aavistustakaan kuka on rapartisti Benjami, mutta ei tainnut ola ensimmäinen joka "keksi" tämän varsin tavallisen sanan jota on käytetty meidän ikäluokkaamme kuvaamaan jo vuosikymmeniä.
        Minusta aivan naurettavan vähäpätöinen asia ja siitä noussut älämölö samoin. Kait nyt nuorehko pääministerimme saa joskus olla vapaalla ja heittää vaikka pienen herjan ilman että siitä nousee myrsky vesilasissa.
        Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää
        Tässä yhteydessä minulle tuli ne pahamaineiset lillukanvarret mieleen.
        Sanna taas tuli mieleen aloituksen otsikosta. Siksi kai tuli vedettyä pääministeri mukaan tähön, koska hänen twiitistänhän(vai oliko se instagram tai joku muu somepäivitys) tää boomer.keskustelu lähti liikkeelle.
        Ei aavistustakaan kuka on rapartisti Benjami, mutta ei tainnut ola ensimmäinen joka "keksi" tämän varsin tavallisen sanan jota on käytetty meidän ikäluokkaamme kuvaamaan jo vuosikymmeniä.
        Minusta aivan naurettavan vähäpätöinen asia ja siitä noussut älämölö samoin. Kait nyt nuorehko pääministerimme saa joskus olla vapaalla ja heittää vaikka pienen herjan ilman että siitä nousee myrsky vesilasissa.
        Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?

        "Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?"

        Aggressivisuus? Missä kohtaan se ilmenee bessien viestissä?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää
        Tässä yhteydessä minulle tuli ne pahamaineiset lillukanvarret mieleen.
        Sanna taas tuli mieleen aloituksen otsikosta. Siksi kai tuli vedettyä pääministeri mukaan tähön, koska hänen twiitistänhän(vai oliko se instagram tai joku muu somepäivitys) tää boomer.keskustelu lähti liikkeelle.
        Ei aavistustakaan kuka on rapartisti Benjami, mutta ei tainnut ola ensimmäinen joka "keksi" tämän varsin tavallisen sanan jota on käytetty meidän ikäluokkaamme kuvaamaan jo vuosikymmeniä.
        Minusta aivan naurettavan vähäpätöinen asia ja siitä noussut älämölö samoin. Kait nyt nuorehko pääministerimme saa joskus olla vapaalla ja heittää vaikka pienen herjan ilman että siitä nousee myrsky vesilasissa.
        Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?

        Mikä keksi mitäkin Olet astunut hänen keksilleen du bist ihr auf den Keks gegangen että kek silleen meni kaikki. Hermot


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?"

        Aggressivisuus? Missä kohtaan se ilmenee bessien viestissä?

        Ensimmäisen kappaleen sävy on hyökkäävä ja syyttelevä.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ensimmäisen kappaleen sävy on hyökkäävä ja syyttelevä.

        Astuit hänen keksilleen


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "Sanna keksi? Tietääkseni ei keksinyt, mikäli nyt pääministeriä tarkoitat?"
        ;))))))
        lillukoita ja niiden varsia.
        Tarkoitin tietenkin että keksi käyttää
        Tässä yhteydessä minulle tuli ne pahamaineiset lillukanvarret mieleen.
        Sanna taas tuli mieleen aloituksen otsikosta. Siksi kai tuli vedettyä pääministeri mukaan tähön, koska hänen twiitistänhän(vai oliko se instagram tai joku muu somepäivitys) tää boomer.keskustelu lähti liikkeelle.
        Ei aavistustakaan kuka on rapartisti Benjami, mutta ei tainnut ola ensimmäinen joka "keksi" tämän varsin tavallisen sanan jota on käytetty meidän ikäluokkaamme kuvaamaan jo vuosikymmeniä.
        Minusta aivan naurettavan vähäpätöinen asia ja siitä noussut älämölö samoin. Kait nyt nuorehko pääministerimme saa joskus olla vapaalla ja heittää vaikka pienen herjan ilman että siitä nousee myrsky vesilasissa.
        Mistä muuten moinen aggressivisuus, bessie? Onko pimeänpelkoa vai vuodenaikamasista?

        Kirjoitin Benjaminin keksineen KÄYTTÄÄ sanaa "boomeri", en siis kirjoittanut hänen keksineen sanaa. Verbiä "keksiä" käytin tietenkin siksi, että sinä olit ensin sitä käyttänyt ja saanut juuri sitä koskevan vastakommentin kirjoittajalta "Anonyymi 07.11.2021 13:15". Joka mielestäni ei todellakaan kompastunut lillukanvarsiin vastatessaan tähän sinun tekstiisi:
        "Minä olin boomeri kaikella kunnialla jo paljon ennen kuin Sanna keksi sanan. Ei häiritse minua pätkääkään, vaikka nuoret käyttävät sitä kalkkiksen synonyyminä. Tiedän itse varsin hyvin että se tarkoittaa vain tiettyjä ikäluokkia, samoin kuin x-sukupolvi ja zuumerit.
        Boomers rock!"

        Koska pääministeri on kai yli kolmekymmentä vuotta nuorempi kuin sinä tai minä lienee päivänselvää että me olemme oppineet käsitteen "suuret ikäluokat" ja myös sanan "boomer" merkityksen/merkitykset sävyeroineen paljon aikaisemmin kuin hän. Varmasti sitä emme kuitenkaan voi tietää, minustakin tuntuu että olen tiennyt ne suunnilleen 'aina', mutta eihän asia tietysti niin ole. Sanna Marin varmaankin on ollut paljon enemmän ja paljon minua nuorempana kiinnostunut erilaisista yhteiskunnallisista ilmiöistä ja asioista jne. jne., ja ilman muuta nämäkin käsitteet ja sanat ovat hänelle tuttuja ja tietoa näistä hänellä varmasti on enemmän kuin minulla oli hänen ikäisenään tai vielä nytkään.

        Bessie


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ensimmäisen kappaleen sävy on hyökkäävä ja syyttelevä.

        Olet sitä huvittava tapaus.


    • Anonyymi

      Palstalla on väärinkäsitys jota Marinin porukka levittää eli että muka palkkatyötä kannattaisi tehdä. Ei missään mimessä ei edes sosdemian nimessä

      Jos ei osaa keksiä tai sijoittaa niin sitten koneinsinöörien kanssa sossuun

      Marjanpoimimiset tai tradenomin paperien pyörittely tai hyllyjen täyttö ... ei todellakaan kannata kun Kela on keksitty, kysykää vaikka vastaantulevalta matulta joka lykkää arkena keskellä päivää lastenvaunuja koneinsinöörinä. Palkkatyöläisen verotuella

      Etusivulle



      PÄIVÄN TIMANTTI: Seiskan Panu Hörkkö on Suomen pelätyin viihdetoimittaja ja maamme lähes ainoa paparazzi – Nyt hän kertoo, mitä skuuppeja hän ei ole tehnyt mielellään
      MAINOS: Lunasta kaksi viikkoa maksutonta lukuaikaa!
      TIEDE: Jimit adoptoitiin eri perheisiin, mutta kaksosten elämä kulki silti hyvin samaa rataa – Kuinka paljon meitä ohjaa perimä?
      Espoo|HS Espoo
      9. lokakuuta suljettiin liki huomaamatta rykelmä pidettyjä puoteja ympäri pää­kaupunki­seutua – Kaikkensa antanut yrittäjä: ”Pajatso on nyt aika tyhjä”
      Viidennen polven torikauppias joutui lopettamaan Sesonkipuodit. Korona vei asiakkaat etätöihin ja oli torimyynnille kohtalokasta.


      Bettina Parvikoski kauppakeskus Hertsin Sesonkipuodissa, jota ei emää ole

      YRITTÄJÄ Bettina Parvikoskella on ollut ikäviä uutisia asiakkaille, jotka tottuivat ostamaan Sesonkipuodeista kauden tuotteita kuten tuoreita vihanneksia, juureksia, marjoja ja sieniä. Puoteja toimi ympärivuotisesti pääkaupunkiseudulla eri kauppakeskuksissa.

      ”Kaikki liikkeet suljettiin 9. lokakuuta”, Parvikoski kertoo.

      Myymälöitä oli Helsingissä kauppakeskus Hertsissä Herttoniemessä, Kaaressa Kannelmäessä ja Columbuksessa Vuosaaressa. Espoossa Sesonkipuodit olivat kauppakeskus Ainoassa Tapiolassa ja Isossa Omenassa Matinkylässä. Vantaalla liike oli kauppakeskus Myyrmannissa Myyrmäessä.

      • Anonyymi

        Päivääkään en ole rehellistä työtä tehnyt.
        Mutta ikäni olen ollut Kommunistisen Puolueen uskollinen jäsen!


      • Anonyymi

        Jatka copy/paste harjoituksia, ehkä jonain päivänä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivääkään en ole rehellistä työtä tehnyt.
        Mutta ikäni olen ollut Kommunistisen Puolueen uskollinen jäsen!

        Älä valehtele. Olet persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivääkään en ole rehellistä työtä tehnyt.
        Mutta ikäni olen ollut Kommunistisen Puolueen uskollinen jäsen!

        kun äänestää sdp:tä voi olla varma että saa olla työttömänä loppuikänsä,
        myös köyhyys on taatu loppuelämäski,

        kannataa äänestää heh heh,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun äänestää sdp:tä voi olla varma että saa olla työttömänä loppuikänsä,
        myös köyhyys on taatu loppuelämäski,

        kannataa äänestää heh heh,

        He vähäpä seuraat, suomessa ei ikinä ole ollu näin hyvä työllisyys.


    • Anonyymi

      Minä olen myös iäkäs, vaikken vielä iäkkäimmästä päästä. En ole ottanut itseeni PM:n nimittelyä enkä ymmärrä, miksi pitäisi. Ihmiset nimittelevät toisiaan pahemminkin ja aiheetta.

      Olenkin sitä mieltä, että tässä jutussa on kyse iäkkäitten huonosta itsetunnosta ja sisäisen eli henkisen elämän kunnosta. Ryhdistäytykää ja lakatkaa vouhkaamasta typeristä asioista, kun tärkeitä riittää yllin kyllin. - Nm. Tervehenkisyyttä kehiin, kiitos

      • Anonyymi

        Olen iäkäs.
        Kuka tahansa ei soi sanoa mitä tahansa!
        Pääministerin arvoasema ja valta vaatisivat hillittyä käytöstä ja arvokasta esiintymistä myös vapaan vietossa ja kaikissa ilmauksissaan, joita hän antaa julkisuuteen
        Nykyinen pääministeri ei anna, vaan syytää julkisuuteen melkein jokaisen mielipiteensä, on valmis "häpäisemään pääminísteriyden arvokkuuden".
        Meillä on ollut sanavalmiita pääministereitä, kuten muitakin ministereitä, jopa valtion päämies, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä suoraan, mutta en muista aiemmin tapahtuneen tuollaista loan heittoa, suorastaan rääpälemäistä sanasotaa netissä saman hallituksen ministereiden kesken.
        En arvosta hänen toimintaansa!
        Arvokkuus on rapissut ja pintakiilto himmennyt kaikissa noissa käänteissä, jotka eivät ole normaalia ministeritoimintaa.

        Politiikassa pitää oppia arvostamaan muita, ihan samoin kuin normaalissa elämässä. Ei ole suuri yhteiskunnallinen tulevaisuutemme kovin vakaissa käsissä, kun yksi ja toinen päättäjistämme "hiiltyy" keskusteluissa, tai suoltaa nettiin sanoja, joita "ei tarkoittanut niin kuin ne ymmärrettiin", mutta itse tiesi mitä ne tarkoittivat, tahtoi tai ei loukata iäkkäitä ihmisiä ja nimen omaan iäkkäitä puolueen jäseniä, jotka uskoivat hänen kyvykkyyteensä antamalla äänensä valinnan hetkellä.

        Onneksi on muita puolueita, ja hyviä ehdokkaita uusiksi ministereiksi, kun seuraava valinta koittaa. Voi olla, että "tyttöhallituksen" uutta aikaa ei tule!
        Kansa puhuu puolueissa jaloillaan, tulee tai menee, se on kaksisuuntaista liikettä.

        Voi meitä, koronapandemian hoito on ihan retuperällä, rokotetut levittävät tautia ja sairastuvat itse, sairaalassa kolmas osa tuplarokotettuja! Missä suojainmääräykset, miksi tartunnat sallitaan, muka rokotuspassi estää taudin, mutta rokotus ei suojaa taudilta! ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iäkäs.
        Kuka tahansa ei soi sanoa mitä tahansa!
        Pääministerin arvoasema ja valta vaatisivat hillittyä käytöstä ja arvokasta esiintymistä myös vapaan vietossa ja kaikissa ilmauksissaan, joita hän antaa julkisuuteen
        Nykyinen pääministeri ei anna, vaan syytää julkisuuteen melkein jokaisen mielipiteensä, on valmis "häpäisemään pääminísteriyden arvokkuuden".
        Meillä on ollut sanavalmiita pääministereitä, kuten muitakin ministereitä, jopa valtion päämies, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä suoraan, mutta en muista aiemmin tapahtuneen tuollaista loan heittoa, suorastaan rääpälemäistä sanasotaa netissä saman hallituksen ministereiden kesken.
        En arvosta hänen toimintaansa!
        Arvokkuus on rapissut ja pintakiilto himmennyt kaikissa noissa käänteissä, jotka eivät ole normaalia ministeritoimintaa.

        Politiikassa pitää oppia arvostamaan muita, ihan samoin kuin normaalissa elämässä. Ei ole suuri yhteiskunnallinen tulevaisuutemme kovin vakaissa käsissä, kun yksi ja toinen päättäjistämme "hiiltyy" keskusteluissa, tai suoltaa nettiin sanoja, joita "ei tarkoittanut niin kuin ne ymmärrettiin", mutta itse tiesi mitä ne tarkoittivat, tahtoi tai ei loukata iäkkäitä ihmisiä ja nimen omaan iäkkäitä puolueen jäseniä, jotka uskoivat hänen kyvykkyyteensä antamalla äänensä valinnan hetkellä.

        Onneksi on muita puolueita, ja hyviä ehdokkaita uusiksi ministereiksi, kun seuraava valinta koittaa. Voi olla, että "tyttöhallituksen" uutta aikaa ei tule!
        Kansa puhuu puolueissa jaloillaan, tulee tai menee, se on kaksisuuntaista liikettä.

        Voi meitä, koronapandemian hoito on ihan retuperällä, rokotetut levittävät tautia ja sairastuvat itse, sairaalassa kolmas osa tuplarokotettuja! Missä suojainmääräykset, miksi tartunnat sallitaan, muka rokotuspassi estää taudin, mutta rokotus ei suojaa taudilta! ????

        Kyllä nykyaikana voi ja saa sanoa hyvin paljon enemmän kuin ennen. Sanaton, sulkeutunut, suunsa supussa kaikista asioista pitävä, puhumaton sukupolvi alkaa olla poistumassa kuvioista.

        Asiat, aiheet, ongelmat ja haasteet selviävät vain puhumalla ja se reikä kasvojen alaosassa on olemassa mm. sitä varten. - Nm. Arvokkuus on yliarvostettua ja usein irvokasta


    • Taidan palata demareiden riviin. Marin on upea, kaunis, hyvä kroppainen ja tykkää legginsseistä. Ehkä osuvampi olisi ollut häneltä "kalkkikset" sitä ei olisi vanhusten tarvinnut googlettaa.

      Siirryin jo hänen instansa seuraajaksi ; )

      • Anonyymi

        Naiset ja naismaiset miehet saavat Marinin ulkonäön jos palvelevat häntä. Sdp on luvannut. Ja lisäksi satasen kuussa, jos käy siellä


      • Anonyymi

        Hyän näköiset yleesä älykkäitä.

        Persu edustajat eduskunnan ruminpia, kuin rumat on rasistisimpia älykääpiöitä.


      • En nyt oikein pysy ajatuksenjuoksussasi mukana.

        Uskotko siis Sannan olevan upea, kaunis ja hyvä kroppainen siksi, että hän on demari.
        Ja nytkö uskot itsekin vielä vanhoilla päivilläsi tulevasi yhtä upeaksi, kauniiksi ja hyväkroppaiseksi palaamalla demareitten riviin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En nyt oikein pysy ajatuksenjuoksussasi mukana.

        Uskotko siis Sannan olevan upea, kaunis ja hyvä kroppainen siksi, että hän on demari.
        Ja nytkö uskot itsekin vielä vanhoilla päivilläsi tulevasi yhtä upeaksi, kauniiksi ja hyväkroppaiseksi palaamalla demareitten riviin.

        Huomenta@

        No, en usko, enkä usko, että sinä uskossasi muuttuisit ateistiksi ja Ylikaton Hermannin näköiseksi ; )

        Korppis


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En nyt oikein pysy ajatuksenjuoksussasi mukana.

        Uskotko siis Sannan olevan upea, kaunis ja hyvä kroppainen siksi, että hän on demari.
        Ja nytkö uskot itsekin vielä vanhoilla päivilläsi tulevasi yhtä upeaksi, kauniiksi ja hyväkroppaiseksi palaamalla demareitten riviin.

        Mielestäni pääministerimme on hyväkroppainen,kun vain saa takaisin menettämänsä kilot. En kadehdi vallassa olevia, saavat pälleen kaikenlaista syyttä tai syyttömästi. Se palkka minkä ansitsevat ei ole sen väärtti, että koko sisäinen elämä tuhotaan epäasiallisella viestinnällä. Kaikki me mokaamme jossakin kohtaa, ja jokainen, joka on täysin puhtoinen niin heittäköön sen ensimmäisen kiven. Emme me tiedä mitä itse sanoisimme, jos paine olisi samanlainen, kun mikään ei kelpaa eikä riitä kanssaihmisille. Me ikääntyneet sen nyt ainakin tiedämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta@

        No, en usko, enkä usko, että sinä uskossasi muuttuisit ateistiksi ja Ylikaton Hermannin näköiseksi ; )

        Korppis

        Tellun kielen käyttön ei ole raamatullista, teko uskovan lähinnä kielillä puhuvien uskoa, kohtauksen jälkeen kaatuilee suu vaahdossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellun kielen käyttön ei ole raamatullista, teko uskovan lähinnä kielillä puhuvien uskoa, kohtauksen jälkeen kaatuilee suu vaahdossa.

        No en minä sen takia palaisi ateistiksi, että jollakin ateistilla on hyvän näköinen kroppa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni pääministerimme on hyväkroppainen,kun vain saa takaisin menettämänsä kilot. En kadehdi vallassa olevia, saavat pälleen kaikenlaista syyttä tai syyttömästi. Se palkka minkä ansitsevat ei ole sen väärtti, että koko sisäinen elämä tuhotaan epäasiallisella viestinnällä. Kaikki me mokaamme jossakin kohtaa, ja jokainen, joka on täysin puhtoinen niin heittäköön sen ensimmäisen kiven. Emme me tiedä mitä itse sanoisimme, jos paine olisi samanlainen, kun mikään ei kelpaa eikä riitä kanssaihmisille. Me ikääntyneet sen nyt ainakin tiedämme.

        Vaihdatko siis sinäkin (niinkuin korppis) puoluetta aina sen mukaan, että millä puolueenjohtajalla on paremman näköinen kroppa?
        Minulle ei sellainen ole olennaista, kun on kysymys politiikasta.


      • Anonyymi

        Noilla perusteilla nuo mukulatkin äänestää ja laihuuttahan tänä päivänä hehkutetaan, jopa vanhuksetkin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Vaihdatko siis sinäkin (niinkuin korppis) puoluetta aina sen mukaan, että millä puolueenjohtajalla on paremman näköinen kroppa?
        Minulle ei sellainen ole olennaista, kun on kysymys politiikasta.

        Minä kun olen nainen ja hetero, niin pitääkin ruveta tutkimaan missä puolueessa on se komein mies, jotta voi puolueensa valita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni pääministerimme on hyväkroppainen,kun vain saa takaisin menettämänsä kilot. En kadehdi vallassa olevia, saavat pälleen kaikenlaista syyttä tai syyttömästi. Se palkka minkä ansitsevat ei ole sen väärtti, että koko sisäinen elämä tuhotaan epäasiallisella viestinnällä. Kaikki me mokaamme jossakin kohtaa, ja jokainen, joka on täysin puhtoinen niin heittäköön sen ensimmäisen kiven. Emme me tiedä mitä itse sanoisimme, jos paine olisi samanlainen, kun mikään ei kelpaa eikä riitä kanssaihmisille. Me ikääntyneet sen nyt ainakin tiedämme.

        Näin todettava ei Marinille ole haastajaa pääministeriksi sen todisti suosio kansan keskuudessa ja suosiota tulee yli puoluerajojen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Vaihdatko siis sinäkin (niinkuin korppis) puoluetta aina sen mukaan, että millä puolueenjohtajalla on paremman näköinen kroppa?
        Minulle ei sellainen ole olennaista, kun on kysymys politiikasta.

        Enhän minä ulkonäön perusteella ikinä ole valintaani tehnyt vaan kykyjen, no Saarikko nyt saisi hiukan laihtuakin mutta en sen takia kepua jätä. Olen koko nuoruuden ollut demari, isän tyttö.
        Yrittäjänä kallistuin kokoomuksen teeseihin. Keskusta tuli mukaan ystävättäreni houkutellessa mukaan järjestötoimintaan.
        Äitini oli vankka kepulainen. Useinhan perheen sisäiset intressit vaikuttavat lasten valintoihin niin kulttuurissa kuin politiilassa ja ikävä kyllä myös syrjäytymisessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ulkonäön perusteella ikinä ole valintaani tehnyt vaan kykyjen, no Saarikko nyt saisi hiukan laihtuakin mutta en sen takia kepua jätä. Olen koko nuoruuden ollut demari, isän tyttö.
        Yrittäjänä kallistuin kokoomuksen teeseihin. Keskusta tuli mukaan ystävättäreni houkutellessa mukaan järjestötoimintaan.
        Äitini oli vankka kepulainen. Useinhan perheen sisäiset intressit vaikuttavat lasten valintoihin niin kulttuurissa kuin politiilassa ja ikävä kyllä myös syrjäytymisessäkin.

        Korppis kuittaa.


      • Anonyymi

        Onnellista aika seuraajalle.
        Toivon mukaan saat tyydytyksen ja jaat iloasi tänne niiden hänen päivitystensä sanomista, kun täällä niitä tuskin seurataan.

        Istrassa on parempaakin seurattavaa, mutta en tule tänne kertomaan ketä seuraan ja mitä he kulloinkin sinne julkaisevat.
        Kenenkään kyttääminen ja tiedon jakaminen julkisuistaan eivät ole minun puuhiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja naismaiset miehet saavat Marinin ulkonäön jos palvelevat häntä. Sdp on luvannut. Ja lisäksi satasen kuussa, jos käy siellä

        Onkohan tutkijat laskeneet,kuinka paljon valtio säästäisi, jos kaikki olisi yhtä laihoja kuin pm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tutkijat laskeneet,kuinka paljon valtio säästäisi, jos kaikki olisi yhtä laihoja kuin pm..

        Jonkun kannattaisi tutkia ja laskea, sillä se olisi paaaljooon. - Nm. Lihavuus altistaa sairauksille


    • Anonyymi

      Ei uskoisi miten persu nainen pystyy olemaan äiti.

      • Anonyymi

        Pystyyhän demarikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyyhän demarikin.

        Persu nainen vihaa ihmisiä kuinka pystyy hoitamaan lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu nainen vihaa ihmisiä kuinka pystyy hoitamaan lapsiaan.

        Demari Pääministeri vihaa ikäihmisiä haukkumalla heitä Boomereiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari Pääministeri vihaa ikäihmisiä haukkumalla heitä Boomereiksi.

        No, jopas, että oikein vihaa ; ))

        Korppis


    • Anonyymi

      Uudessa Suomessa, Huhtasaari ja Meri ovat ystäviä joita yhdistää hengelliset asiat, molemmat uskovat jumalaan, nähtävästi jumala on antanut heille tehtävän.
      Meri pitää itseään kyvyltään ministeriksi, jolle annettu tehtävä luotsata persut pääministeri puolueeksi.

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan pitäis
      määritellä mikä eläin vanhus on,
      kun ei hyödyllinen ihminen,

    • Anonyymi

      Ei huolta vaaleista, vilpillä, valheellisesti ja paniikissa siirretyt vaalit menevät just niin kuin pitää. Vasemmista AJATTELI ostavansa vähän lisäaikaa hämätäkseen ja valehdellaakseen lisää jotta pysyisivät vallassa. Mutta vituralleen meni sillä ovat sen jälkeen mokanneet ihan helvetisti lisää, tätä ei enää pystytä korjaamaan lupaamalla eläkeläisille taas lisää rahaa. Eheiiii, vasemmisto, te teitte tämän itsellenne IHAN ITSE OSASITTE. HYVIN TE VEDITTE! Suomi euroopan nettomaksajaksi, suomesta työpaikat vittuun, suomalaiset kyykkyyn, suomi täytetään tukihuijarimuslimeilla, suomessa on 8 eri sukupuolta jotka voi vaihtaa milloin huvittaa, homous on ydinperhettä tärkeämpää, suomalaisten täytyy korjata ja maksaa suurvaltioiden ilmastosaasteet, kaikki teollisuus suomesta pois, tupakoitsijat ja autoilijat taas kaiken maksumiehiksi, jne jne..suomenviha on loputon, kansalaisista ei piitata paskaakaan, korruptio on ennätysmäistä..lista jatkuu ja jatkuu.. tämän kaiken te FEMINISTIT SUVAKIT JA VASEMMISTO teitte. TE TEITTE TÄMÄN. Kansa kostaa.

    • Anonyymi

      Äänestääkö aloittaja sen perusteella mitä pääministeri puhuu. Meillä on valittu puolueet ja henkilöt heidän tekojensa perusteella.

      • Anonyymi

        Ahaa, kerropa sitten millaisten TEKOJEN perusteella on äänestetty ja muodostettu esim. nykyinen Perussuomalaiset- niminen puolue?


    • Anonyymi

      Mie en ole buumeri eikä ole pakko jos ei tahdo
      mie en tahdo

      • Anonyymi

        Mutta eikö ko. nimitys koske niitä tyyppejä, jotka ovat sairaan uteliaita toisten asioista ja sitten kun saavat tietää niistä jotain, arvostelevat ja arvioivat ikävään sävyyn asioita, jotka eivät kuulu heille millään tavalla.

        Eikä se pieni tiedon murunen kerro kaikkea, mistään asiasta. Onpa aihe pieni, iso, tärkeä tai vähemmän tärkeä, niin niissä on aina monta puolta, jotka täytyy tietää, ennen kuin kykenee puuttumaan niihin. - Nm. Paljon puhetta, vähän villoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö ko. nimitys koske niitä tyyppejä, jotka ovat sairaan uteliaita toisten asioista ja sitten kun saavat tietää niistä jotain, arvostelevat ja arvioivat ikävään sävyyn asioita, jotka eivät kuulu heille millään tavalla.

        Eikä se pieni tiedon murunen kerro kaikkea, mistään asiasta. Onpa aihe pieni, iso, tärkeä tai vähemmän tärkeä, niin niissä on aina monta puolta, jotka täytyy tietää, ennen kuin kykenee puuttumaan niihin. - Nm. Paljon puhetta, vähän villoja

        "Anonyymi"

        Ei.
        Sana on osa sana-paria.
        "Baby Boomer"

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Ei.
        Sana on osa sana-paria.
        "Baby Boomer"

        H.

        Yeap, juuri heitä tarkoitin. - Nm. Kalkkiksia


    • Anonyymi

      Sanna laittaa nyt itselle jäitä hattuun, nuorena voi sanoa, mitä ei tarkoita, mutta elämä opettaa :)

      • Anonyymi

        Ei niitä jäitä hattuun riitä.
        Kaikki menevät öisissä bileissä ilmaisiin viinapaukkuihin.


    • Anonyymi

      Presidenttimme Rouva jos lähtisi ehdokkaaksi mihin vaaleihin vain niin hänestä tulisi Presidentti ja Pääministeri samasta paketista,sillä niin fiksu ihminen hän on.

    • Anonyymi

      Mitä takottaa suomeksi sana BOOMERI ?

      kertokaa se tietämättömälle, ku ei haluu gooklettaa ,,,

      • Anonyymi

        EI tietoo,
        se on sana muitten sanojen joukossa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI tietoo,
        se on sana muitten sanojen joukossa,

        Eiks se oo se sellanen puusta tehty mutka jota heittelemällä voi pyydystää kenguruita ja lintuja?

        Bessie


      • Anonyymi

        Se tarkoittaa: Hallituksen halveksima.


      • Anonyymi

        Kalkkista. - Nm. Verisuonten lisäksi aivot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se oo se sellanen puusta tehty mutka jota heittelemällä voi pyydystää kenguruita ja lintuja?

        Bessie

        Bumerangi?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Bumerangi?

        Joo, meidän kielellä se on bumerangi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, meidän kielellä se on bumerangi.

        allekirjoitus unohtui

        Bessie


    • Anonyymi

      Tiukkapipoiset boomerit ne tänne kirjoittelee kun mielensä pahoittivat. Hohhoijaa, pienet on murheet, hyvä sinänsä, mutta kannattaisi pikkasen miettiä mistä itseensä ottaa.

    • Anonyymi

      Baby boomi=runsaslukuista vauvojen syntymäaikaa,pelkkä boomi on ,kun jotain tapahtuu paljon

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe