Onko jonkun muu mökki ko ohjelmassa?
Meillä kävi kuvaamassa, nyt jännittää miten somessa tyrmätään. Mökki on kuitenkin meidän mökki, meidän maulla tehty, meille tehty ja sisustettu.
Keväällä 2022 ulos
Suomen kaunein kesämökki 2021
Anonyymi
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Iki kuuna kullan valkeana en omaani mihinkään tv-ohjelmaan laittaisi. En keksi yhtään järkevää syytä miksi lähtisin mukaan mihinkään tv-ohjelmaan.
- Anonyymi
Olisin antanut vinkin, mutta jos on jo kuvattu, niin eipä siitä sitten hyötyä.
Omistajat aina perustelevat kauneutta sillä, että mökki on juuri heille sopiva tai juuri heille tehty, mutta eihän tämä millään tavoin osoita että olisi Suomen kaunein jos on yhdelle perheelle hyvä.
Pitäisi löytää jotain yleisiä perusteita miksi olisi Suomen kaunein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637