Koirani petaa mulle sänkyä

Äitini kertoi Tiibetin spanelin petanneen hänelle sängyn. Eli oli kierittänyt pussilakanan peittoineen rullalle ja aika siististi. Siitä on aikaa vuosi jos ei kaksikin. Hänen koiransa on jo aika iäkäs.

Nyt oma pieni seropini teki sen saman. Selkeästi tahto että tässä nyt on. Olen liikuttunut tuosta, miten paljon se minua rakastaa että tekee tuon. Ainakin yhtä paljon kuin minä sitä.

Aiemmin ollut vain sakuja ja he eivät moiseen ryhtyneet koskaan. Onkohan tämä pienen koiran tapa ilmaista rakkauttaan.

En olisi uskonut näkevinäni tätä mutta nyt se kuitenkin on.

14

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma tiibetinspanielini, jo iäkäs tyttö, piilottaa luunpätkän tyynyyni joka ikinen ilta. Koiruus tökkää kuonollaan tyynyyni luun ja kaapii peittoa päälle. Siellä se odottaa kun menen nukkumaan. On tyynystä joskus löytynyt joku herkkukin, pala näkkäriä tai porkkanaa, jota joskus koiralleni annan. Vähän samaan tapaan kun hotellin tyynyllä makeinen:)

      • Anonyymi

        Kuinka usein tapaat vaihtaa petivaatteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein tapaat vaihtaa petivaatteet?

        No tyynyliinaa tulee vaihdettua kerran tai pari viikossa, kiitos kysymästä. Ja tuo samainen tiibetinspanieli nukkuu tyynyni takana, vartioi untani:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tyynyliinaa tulee vaihdettua kerran tai pari viikossa, kiitos kysymästä. Ja tuo samainen tiibetinspanieli nukkuu tyynyni takana, vartioi untani:)

        Omani nukkuu taas meidän tyynyjemme välissä. Mutta kesällä kun on muutenkin lämmin viipyy vain hetken mutta nyt jo parhaimmillaan voi olla varttitunnin.
        Joka ilta se kuitenkin tulee siihen ainakin hetkeksi. Ja saa tullakin. Annan sille viimeisen paijauksen siltä päivältä ja sanon sille erikseen hyvää yötä. Mies saa oman omansa.


      • taruolento kirjoitti:

        Omani nukkuu taas meidän tyynyjemme välissä. Mutta kesällä kun on muutenkin lämmin viipyy vain hetken mutta nyt jo parhaimmillaan voi olla varttitunnin.
        Joka ilta se kuitenkin tulee siihen ainakin hetkeksi. Ja saa tullakin. Annan sille viimeisen paijauksen siltä päivältä ja sanon sille erikseen hyvää yötä. Mies saa oman omansa.

        Unohdin sanoa että aina niin että pää on miehen tyynyllä ja peffa minuun päin.


    • Anonyymi

      Joskus näkee kassajonos ja haistaakin rakkan koiran. Kukin taaplaa tyylillään.

      • Anonyymi

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Kyllä minä viitsin. Tuo tiibetinspanieli menee ulkoovelta suoraan suihkulle odottamaan lenkiltä tullessa. Nauttii silminnähden lämpöisestä pesusta. Eikä tuohon kauaa mene, pieni 4,5 kg koira kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.

        Noin meilläkin ja näillä kurakeleillä ei voisi muuten toimiakaan. Olisi koko huusholli sotkussa. Koko turkki pestään tarpeen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Miksi ei viitsisi. Oma hyväolo on yhtä kuin koiran hyväolo. Ei koirakaan halua likainen olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.

        Lenkillä hemgitystiet putsaantuvat jokaisella ja pakkohan sen on jättää sinne. Ei meissä lenkkeilijöissä mitään pahempaa ole, muutenhan ei pystyisi reippailemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.

        Mielestäni jätökset korjataan aika hyvin pois.Iitse korjaan aina ja jos näen että joku ei niin kyllä huomautan siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe