Koirani petaa mulle sänkyä

Äitini kertoi Tiibetin spanelin petanneen hänelle sängyn. Eli oli kierittänyt pussilakanan peittoineen rullalle ja aika siististi. Siitä on aikaa vuosi jos ei kaksikin. Hänen koiransa on jo aika iäkäs.

Nyt oma pieni seropini teki sen saman. Selkeästi tahto että tässä nyt on. Olen liikuttunut tuosta, miten paljon se minua rakastaa että tekee tuon. Ainakin yhtä paljon kuin minä sitä.

Aiemmin ollut vain sakuja ja he eivät moiseen ryhtyneet koskaan. Onkohan tämä pienen koiran tapa ilmaista rakkauttaan.

En olisi uskonut näkevinäni tätä mutta nyt se kuitenkin on.

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma tiibetinspanielini, jo iäkäs tyttö, piilottaa luunpätkän tyynyyni joka ikinen ilta. Koiruus tökkää kuonollaan tyynyyni luun ja kaapii peittoa päälle. Siellä se odottaa kun menen nukkumaan. On tyynystä joskus löytynyt joku herkkukin, pala näkkäriä tai porkkanaa, jota joskus koiralleni annan. Vähän samaan tapaan kun hotellin tyynyllä makeinen:)

      • Anonyymi

        Kuinka usein tapaat vaihtaa petivaatteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein tapaat vaihtaa petivaatteet?

        No tyynyliinaa tulee vaihdettua kerran tai pari viikossa, kiitos kysymästä. Ja tuo samainen tiibetinspanieli nukkuu tyynyni takana, vartioi untani:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tyynyliinaa tulee vaihdettua kerran tai pari viikossa, kiitos kysymästä. Ja tuo samainen tiibetinspanieli nukkuu tyynyni takana, vartioi untani:)

        Omani nukkuu taas meidän tyynyjemme välissä. Mutta kesällä kun on muutenkin lämmin viipyy vain hetken mutta nyt jo parhaimmillaan voi olla varttitunnin.
        Joka ilta se kuitenkin tulee siihen ainakin hetkeksi. Ja saa tullakin. Annan sille viimeisen paijauksen siltä päivältä ja sanon sille erikseen hyvää yötä. Mies saa oman omansa.


      • taruolento kirjoitti:

        Omani nukkuu taas meidän tyynyjemme välissä. Mutta kesällä kun on muutenkin lämmin viipyy vain hetken mutta nyt jo parhaimmillaan voi olla varttitunnin.
        Joka ilta se kuitenkin tulee siihen ainakin hetkeksi. Ja saa tullakin. Annan sille viimeisen paijauksen siltä päivältä ja sanon sille erikseen hyvää yötä. Mies saa oman omansa.

        Unohdin sanoa että aina niin että pää on miehen tyynyllä ja peffa minuun päin.


    • Anonyymi

      Joskus näkee kassajonos ja haistaakin rakkan koiran. Kukin taaplaa tyylillään.

      • Anonyymi

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Kyllä minä viitsin. Tuo tiibetinspanieli menee ulkoovelta suoraan suihkulle odottamaan lenkiltä tullessa. Nauttii silminnähden lämpöisestä pesusta. Eikä tuohon kauaa mene, pieni 4,5 kg koira kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kassajonos?! Me tuoksutaan ihan puhtaalle molemmat. Lenkiltä tullessa pestään tassut ja mahan alunen ja kuivataan puhtaalla pyyhkeellä.

        Noin meilläkin ja näillä kurakeleillä ei voisi muuten toimiakaan. Olisi koko huusholli sotkussa. Koko turkki pestään tarpeen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Miksi ei viitsisi. Oma hyväolo on yhtä kuin koiran hyväolo. Ei koirakaan halua likainen olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topeliuskin jää toiseksi ja kirkkaasti.

        Ei kukaan koiranomistaja viitsi pestä joka päivä lenkityksen jälkeen koiran jaloista lenkkeilijöiden sylkijäämiä koirien ulosteita, vaan ne kulkeutuvat sänkyyn.

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.

        Lenkillä hemgitystiet putsaantuvat jokaisella ja pakkohan sen on jättää sinne. Ei meissä lenkkeilijöissä mitään pahempaa ole, muutenhan ei pystyisi reippailemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttäviä tyyppejä kadulle räkijät. Myös koirien jätökset joutaisi siivota pois. Ei saasteita toisten harmiksi kaduille.

        Mielestäni jätökset korjataan aika hyvin pois.Iitse korjaan aina ja jos näen että joku ei niin kyllä huomautan siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe