Mitä mieltä Oulaisten kauppojen palveluista/ tervehtimisestä

Anonyymi

Heip!
Mitä mieltä olette oulaisten kauppojen asiakaspalveluista?
Itse olen kokenut että työtekijät tervehtivät pääsääntöisesti. Yksi kauppa on sellainen, jossa henkilökunta ei tervehdi. Jäänytkin sitten vähemmälle käytölle.

24

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oulaisissa on myyjät ihan mukavia. Asiakkaita palvellaan kykyjensä mukaan. No, mies myyjät eivät aina vihti tervehtiä, kuin miehet.

    • Anonyymi

      Itse en mene kauppaan sillä perusteella että tervehditäänkö siellä vaiko ei vaan sillä mitä kulloinkin tarvitsen ostaa. Jokainen voi kuvitella miltä tuntuu kassa henkilön koko ajan sanovan hei ja maksun ostoksista saatuaan kiitos ja hyvää päivän jatkoa. Tuota kun loihtoo muutaman sata kertaa päivässä. Pääsääntöisesti täällä Oulaisissa myyjät tervehtivät ja ovat palvelu alttiita joka paikassa. Ainoastaan rautakaupassa on vähän niin ja näin vähäisten kokemusteni perusteella en siellä usein asioi kun ei ole asiaa sinne kuin harvoin.

    • Anonyymi

      K supermarket henkilökunnasta löytyy kyllä tosi tympeitä katseita.

    • Anonyymi

      Alkossa tytöt iloisia kaikki, aina reippaasti tervehtivät.

      • Anonyymi

        Alkossa ja lihakaupassa pavelu pelaa 10 . K-kauppaa boikotoin siellä työskentelevän petoksen tekijän vuoksi.


      • Anonyymi

        Jep, siellä palvellaan jos missä. Kiitos teille☺️


    • Anonyymi

      R-Kioskin nuori naismyyjä sais opetella asiakaspalvelun uudestaan, jos hän sitä on edes käynyt! Tervehtiminen tullen ja mennen näyttää unohtuvan!?

      Kannattaa muistaa, että, aika vittumaista mennä toisen kerran, kun jos käyttäytyminen on ala-arvoista. Se raha siinä tiskillä kyllä kelpaa, mutta muusta ei näytä niin väliä olevan!?

      Kotonahan ne elämän eväät annetaan ja opetellaan, ainakin fiksuissa kodeissa, että jospa se on tässä tapauksessa siitä kiinni!? Joka tapauksessa, nyt asiakaspalvelutyö opetteluun ja tervehtimisen harjoitteluun, että jos jatkossa R-Kioskille asiakkaita meinaa saada!

    • Anonyymi

      K kaupassa on kyllästyneitä myyjiä. Voi sentään, kun jotain menee kysymään niin tulee tunne että ei ole millään väliä. Iso ääninen kassa. Ei voi kun ajatella että empä tuu toiste.

    • Anonyymi

      En moiti minkään kaupan väkeä. K- Superin kauppiaskin tervehtii aina. Siellä muuten on tehty hyvä uudistus: viimeisen päivän tuotteita myydään 30 prosentin alennuksella. Lisää varmaan asiakkaita.
      Liika on liikaa kohteliaisuudessakin. Asiallinen palvelu riittää.

      • Anonyymi

        Kauppias nimenomaan ja suurinosa henkilökunnasta todella palvelualttiita, ystävällisiä ja mukavia!

        Kassalla, aina ilmeisesti päivästä riippuen, mieskassa ei tervehdi aina, siis, jos on ilmeisesti huono päivä, ei sano mitään ja jos ilmeisen hyvä päivä, tervehtii!?

        Tokmannilla, nuorempi naiskassa, myös just ja just tervehtii ja aina ei tahdo sitä "heitä" oikein kuuluvan, varsinkin pois lähtiessä kaupasta!?

        Sitten tiedoitus: Jos haluatte maksaa tuotteistanne, Oulaisten kovimmat hinnat, menkää Saleen, siellä pääsee euroista eroon! On meinaan esim.makkarat ja lihat ja kaikki, AINA paljon kalliimpaa, kuin yhdessäkään muussa kaupassa!


    • Anonyymi

      Kierrätyskulman miestyöntekijä on täysin väärällä alalla ei sovellu asiakaspalveluun

      • Anonyymi

        Tuosta asiasta olen täysin eri mieltä. Ainakin minua on palveltu siellä erittäin hyvin lieneekö sitten kyseessä joku toinen myyjä. Ehkä se on niin että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta asiasta olen täysin eri mieltä. Ainakin minua on palveltu siellä erittäin hyvin lieneekö sitten kyseessä joku toinen myyjä. Ehkä se on niin että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

        Minäkin ihmettelen kyllä. En moiti, kiitän kovasti kaikesta avusta mitä olen saanut häneltä.


    • Anonyymi

      Apteekissa nuoren asiakaspalvelijan kotikasvatus on osunut kyllä ihan nappiin mutta mistähän johtuu, että K-kauppaan ei oikein tee mieli mennä vaan sinne vasemmalle kyllä vetää vain sen ystävällisen palvelun takia.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti Oulaisten kaupoissa saa hyvää asiakaspalvelua, jos minulla on valitettavaa, annan kyllä palautteen sinne suoraan. Vähän harmittaa täällä tällainen lynkkaaminen ja saatetaan kohdistaa ikävää palautetta hyvin tunnistettavasti johonkin henkilöön. Kyllä meidän pitäisi tänne enemmin kiitos ketju rakentaa. Miettikääpä miltä tuntuisi lukea täältä itsestä ikvää palautetta!

      • Anonyymi

        Olet oikeassa!

        Mutta, on myös niin, että kyllä hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiä kassalla, kaupan/henkilökuntaan kuuluvana, olkoon se sitten kuinka vastentahtoista tahansa!


      • Anonyymi

        Asiallista palautetta on kestettävä jokaisen. Myös sitä negatiivista. Kaikki ei ole elämässä ihanaa ja mukavaa. Tässä asiassa ollaan koko valtakunnassa menossa päin seinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista palautetta on kestettävä jokaisen. Myös sitä negatiivista. Kaikki ei ole elämässä ihanaa ja mukavaa. Tässä asiassa ollaan koko valtakunnassa menossa päin seinää.

        Juuri niin! Se, ettei koskaan sanota mistään, jos kerran sanottavaa on, ei rakenna maailmaa,

        Miten rakentavasti asian sanoo, on se pointti, mutta siis, sanoa voida pitää , on ainoa tapa rakentaa parempaa, ei tuppisuuna olo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista palautetta on kestettävä jokaisen. Myös sitä negatiivista. Kaikki ei ole elämässä ihanaa ja mukavaa. Tässä asiassa ollaan koko valtakunnassa menossa päin seinää.

        Miksi monessa kaupassa kysytään tarvitko kuittia,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi monessa kaupassa kysytään tarvitko kuittia,?

        Koska sitä ei saa monestikaan verotukseen, niin ei välttämättä tarvitse. Näin olen käsittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi monessa kaupassa kysytään tarvitko kuittia,?

        Laki velvoittaa tarjoamaan.


    • Anonyymi

      SEkä S-markettiin ettäHalpa-Halliin on nyt tullut muutama uusi nuori kassa jostka eivät oikein osaa tervehtiä eikä ainakaan pois lähtiessä heippaa sanoa. Ottakaapa myymäläpäälliköt asia heti puheeksi. En mitään yliystävällistä palvelua halua mutta perus heipat olisi kyllä tarpeen osata.

    • Anonyymi

      Tervehdykset lähtee kotikasvatuksesta eli vanhemmat ja muut opastakaa nuoria tervehtimään muita. Kiva käydä sokkarilla ystävällisiä nuoria kassalla 👍

      • Anonyymi

        Sokkarilla on vain yksi, vanhempi kassa, jota pitää kuunnella tarkkaan, että tervehtiikö, vai ei! ääntäkin siis saa käyttää!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe