Itsehedelmöitys kotikonstein?

Mia -90

Mä tiedän et tää tunttu teist tiukkiksist hölmöltä mut mä haluun lapsen mut en kundikaverii (niit on ollu mut en tykkää). Tietysti pitäis olla mies et voisin saada itteni raskaax mut mä ajattelin et käytän broidin spermaa. Siis ku se jätkä runkkaa ja heittää paperin roskiin niin mä salaa otan siitä siemennestettä. Sit laitan ruiskuun ja laitan mun sisälle.

Toimiix tää? Vai pitääx siemenneste laimentaa vedellä jos sitä on vaan vähä vai riittääx pari tippaa?

Entä saax mun ikänen lapsilisää vai maksetaax se mun vanhemmille?

14

1987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moihoi

Joo hei just! Sun oman veljen siemennestet sii YÖK! Joskus vanhana mummona kun sun laps tulee käymää sun tyköö ja sanot sil "Ehhehee aa oli ne aikoja heh tiiäks et sun tekoon ei tarvittu sellai miestä ehee mä pöllin mun veljeltä sen runkku paperin ja eheehee se ei vieläkään tiiä sitä ehhehee" Ja ajattele mimmosii ajatuksii sul tulee ku oot tehny sun lapsen sun veljen nesteist! Se olis sama asia et menisit sen kans sänkyy....

• ---

Jos hedelmöität itsesi veljesi spermalla, kasvaa perinnöllisten sairauksien riski aivan älyttömästi. Eli jos haluat terveen lapsen, kannattaa käyttää sellaisen miehen spermaa, joka ei ole sulle mitään sukua.

• Ymmärtäjä

Ei ole mikään sukurutsa kun ei olla yhdynnässä! Ja miksi edes kertoa kuka on biologinen isä?

Muuten, joutuuko näin isäksi tullut maksamaan elatusmaksua siskolleen?

• tiedän
        Ymmärtäjä kirjoitti:

Ei ole mikään sukurutsa kun ei olla yhdynnässä! Ja miksi edes kertoa kuka on biologinen isä?

Muuten, joutuuko näin isäksi tullut maksamaan elatusmaksua siskolleen?

Kyllä joutuu, mutta vaaditaan isyystesti, ja jos niin oikeaksi todetaan, niin ei sitä karkuun pääe. Katsokaa miehet vaan mihin nesteenne heitätte, tai kortsunne laitatte. Tänä päivänä kun kaikki on mahdollista. Miettikää todella.

• 3-jalkainen
        tiedän kirjoitti:

Kyllä joutuu, mutta vaaditaan isyystesti, ja jos niin oikeaksi todetaan, niin ei sitä karkuun pääe. Katsokaa miehet vaan mihin nesteenne heitätte, tai kortsunne laitatte. Tänä päivänä kun kaikki on mahdollista. Miettikää todella.

- Hei veli, sä oot sen isä! Kato ku on söpö - iha sun näköinenki! Pidäksä?

- Öh...

Tuskinpa nyt elatusmaksua joutuu maksamaan jos sperma on varastettua. Elatusmaksun maksaa kunnan sosiaalitoimi tms.

• Jos kuitenkin olet tosissas...

juttele näistä asioista jonkun ammatti ihmisen kanssa kouluterveydenhoitajan, psykologin tms. Olet todella pahasti " hakoteillä"

• pieni neuvo

Älä nyt ihmees mene tekeen mitään tollasta, sen voin varmuudella sanoa, et siit ei tule mitään. Myöhemmin kyllä huomaat itsekin, että mitä olit oikein ajatellut. Jollei jo ole tullut mieleen? Ehkä sun tosiaan pitäis puhua asiasta jollekulle, vaikka ystävällesi. Eiköhän ystävät ole sitä varten? Että puhutaan asioista puolin ja toisin.

• Nuori äiti

tuolla "menetelmälläsi",koska ensinnäkin,siittiöt elävät vain hetken,ja joutuessaan "eri ilmanalaan" eli paperille tms.ne kuolevat.Siemensyöksyssä jos ja kun siittiöt saavat jatkaa matkaansa,ne elävät jopa kolme päivää.

Jotenka,tuonikäisen tytön kannattaisi pitää silmänsä ja korvansa auki koulun bilsan tunneilla.Ja jos tulet raskaaksi niin sanotko,että tulit suihinotolla paksuksi??

Tämä viesti oli taas jotain teinin tyhmää uhmaa ja pelottelua.

• ymmärrän,

tykkäisikö mies siitä. Se ei näköjään haluaa kanssasi naimisiin. Mutta kun on se lapsi, sitten se ei jätä sinu ikinä.
      Lapsella nainen saa miehen ikuisesti.

• Ikiblondeja!

Menkää nyt, hei, molemmat hoitoon ja aika kiiruusti!
        Jos tuo kirjoitus ei ole provo, niin voiko joku todella olla noin nuija? Ja toinen nuija sitten sanoo, että 'lpsella nainen saa miehen ikuisesti'!
        Ettei niinku mitään rajaa...!

• tosi siistii

Sun veljes oli varmaan tosi iloinen kun kuulis vuosien kuluttua olevansa sun lapsen isä!!!! Kävis jätkä varmaan pahan psyykkisen kriisin ja pahimmillaan menis shokista, valehtelusta ym. välit poikki. Voi v.. mitä juttuja kuuleekin!!!!!!

SIIS TÄMÄN JUTUN KIRJOITTAJA ON IHMINEN JOKA KIIHOTTUU TUOLLAISTN JUTTUJEN AJATTELUSTA JA JOKA HALUAA SAADA VAIN .....EI MITÄÄN.... AIKAAN. SÄÄLITTÄVÄ MIES!!!!!

****** kirjoitti:

SIIS TÄMÄN JUTUN KIRJOITTAJA ON IHMINEN JOKA KIIHOTTUU TUOLLAISTN JUTTUJEN AJATTELUSTA JA JOKA HALUAA SAADA VAIN .....EI MITÄÄN.... AIKAAN. SÄÄLITTÄVÄ MIES!!!!!

SIIS TARKOITAN TUOTA MIIA-90 KIRJOITTAJAA!

• sori mut ei naurata
        ****** kirjoitti:

SIIS TARKOITAN TUOTA MIIA-90 KIRJOITTAJAA!

No tää juttuhan on TOSI vanha vitsi, aina silloin tällöin joku luulee kertovansa sen uutena. Kuuluu ns. kaupunkilaistarinoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe