Haluaisin kunnon porukan panemaan vaimoani.
Haluaisin testata montako miestä vaimo jaksaisi tyydyttää.
Ollaan kerran oltu 6 miestä itseni mukaan lukien ja pantiin jokainen useita kertoja.
Ainoa sääntö oli ettei pitkitetä laukeamista vaan annetaan tulla ja vaihdetaan miestä.
Pesulla käytiin välillä kun spermaa oli niin paljon että oli tahmeaa.
Itse panin 4 kertaa vaimoani kuten pari muutakin ja jokainen pani ainakin kahdesti.
Olisi kiinnostavaa tietää montako kertaa nainen pystyy panemaan.
Vaimoani pantiin paljaalla ja spermat laskettiin pilluun niin vaimoni sanoi ainakin ettei paikat kipeytyneet kun oli koko ajan spermaa liukkarina.
Miten on naiset montako kertaa ja moneenko miehen kanssa voisitte panna illan ja yön aikana?
Haluaisin testata vaimoni
13
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää.. mistäpäin ja minkä vaimo kuvia
- Anonyymi
Jassoo
- Anonyymi
oon itte mies peppu kestää vaikka koko illan aamusta en oo varma
- Anonyymi
Mikä idiootti
- Anonyymi
mitä jos vaimosi haluais testata kuinka monta miestä peppus kestää illan aikana suostuisitko
- Anonyymi
Voi kumpa ehdottaisikin, olisi se vaan kiimaista olla toisten miesten pantavana ja parempi puolisko seuraisi toimituksia vierestä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kumpa ehdottaisikin, olisi se vaan kiimaista olla toisten miesten pantavana ja parempi puolisko seuraisi toimituksia vierestä ;)
Kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Mun 23v tyttis kesti 7 miestä 24laukeemista pilluun. Tyttis oli sidottu pöytään ja ainakin tunti siinä jyystettiin täydellä voimalla tiukkaa pimpsaa
- Anonyymi
Olisi kiva saada tyttöystäväsi ja vaimoni vierekkäin ja pantaisiin porukalla kumpaakin naista.
Vaimoni ainakin suostuisi ja saisi panna kunnolla.
Vaimoni on 25-vuotias vielä tämän kuukauden.
Vaimoanì pantiin viiklnloppu kahden kaverini ksnssa.
Vaimolle ei annettu pikkuhousuja koko viikonloppuna.
Puoli seitsemän oli vaimolla vielä vieras kulli pillussa kun sai läksiäis panot tältä päivältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva saada tyttöystäväsi ja vaimoni vierekkäin ja pantaisiin porukalla kumpaakin naista.
Vaimoni ainakin suostuisi ja saisi panna kunnolla.
Vaimoni on 25-vuotias vielä tämän kuukauden.
Vaimoanì pantiin viiklnloppu kahden kaverini ksnssa.
Vaimolle ei annettu pikkuhousuja koko viikonloppuna.
Puoli seitsemän oli vaimolla vielä vieras kulli pillussa kun sai läksiäis panot tältä päivältä.Buuaahaa mikä hupiukko sitä on luettu isojen poikien lehtiä peräkamarissa
Sanoisin että 3 -4 kertaa pystyisi varmaankin tulemaan, kun välissä voi katsoa muiden ahertamista. Sanoisin että aika kiihottava ajatus
- Anonyymi
Vaimo on lupautunut ottamaan miehiä Karkkilan mökillä joku viikonloppu.
Täytyy järkätä porukka kasalle niin näkee montako kertaa vaimo saa miehet tulemaan.
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053