Milloin muistopäivä naisille?

Anonyymi

Varmasti moni nainen, meidän äitimme ja isoäitimme ennen on joutunut tilanteeseen että oma elämä on jäänyt elämättä toisin kuin nyt kun naiset päättävät itse kehostaan. On joutunut äidiksi vain koska joku mies on halunnut seksiä. Naisilta ei ole kysytty haluatko äidiksi koska naisen tehtävä on ollut maksaa elämänsä pilaamisella miehen seksi nautinnon ja seksiriippuvuuden hinta että sai itse jonkun kodin. Näille naisille, menetettyjen mahdollisuuksien elämille tulisi perustaa muistopäivä. Naisille jotka ei omistanut edes omaa kehoa, eikä mitään muutakaan. Ei ollut palkkaa eikä rahaa. Avioliitossa oli kuin vankilassa, miehen vankina. Miehellä oli oikeus raiskata vaimo joka tuli yhä uudelleen ja uudelleen raskaaksi. Vaikka olisi vihannut koko hommaa. Miehellä oli rahat ja määräysvalta. Myös lupa jättää siittämänsä lapset vaimon vaivoiksi lähtemällä litomaan kun ei huvittanut enää. Naisella ei ollut oikeutta työhön eikä koulutukseen eikä näin myöskään toimeentuloon ja taloudelliseen vapauteen. Omat rahat ja toimeentulo on vapauden tae. Nyt naiset päättävät itse mikä on elämässä tärkeintä. Lapsiluku on omassa hallinnassa.

1

130

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla kornit mielikuvitushöpinät, jotenkin olet kumman katkera.
      Eipä jäänyt elämä elämättä jos saivat lapsia ja perheen, sitähän suurin osa naisista kaikista eniten juuri haluaa!
      Varmasti antoisampaa elämää kuin tappaminen tunnollaan harrastaa kylmää irtoseksiä ja omata joku turha ura turhien asioiden tekijänä, uran jälkeen ei kukaan sua kaipaa uraltasi.
      Se jolla on lapset on kaipaajia ja sukupolvien ketju jatkuu, se on arvokasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe