Mietin että kävis katsomassa geely volvoa. Onko ne millaisia nykyään? En halua mitään muutakuin käytännöllisen perusauton. Tuo v90 voisi olla ihan hyvä. Ladattavana tietysti.
Geely volvo kokemuksia
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
Joo katseleppa vain niitä matchbox autoja. Ei sulla ole varaa oikeaan uuteen Volvoon!
- Anonyymi
Ovat erittäin hyviä. Suunnitellaan Ruotsissa ja taustalla on iso raha.
- Anonyymi
Ja Kiinan kommunistinen puolue!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kiinan kommunistinen puolue!
Jos puhelimellasi,tabletillasi,läppärilläsi,modeemeiilasi,kuulokkeillasi etcetera.
- Anonyymi
Kaalivankkureita kaikki geelyn autot!!
- Anonyymi
Punaiset penkit ja kiinan tähti uiiiiiiiiiiiiiiii qeeelyy
- Anonyymi
Volvo cars on ollut aito ruotsalainen pörssiyhtiö jo muutaman viikon ajan. Sitä ei olisi moni uskonut parikymmentä vuotta sitten, mutta nyt se on totta. Ruotsalainen yhtiö ja hyvissä käsissä.
- Anonyymi
Pääosakas pysyy samana, mutta on myynyt osan osakkeistaan ja yhtiö toimii kuten ruotsalainen pörssifirma. Osakkeita saa ostaa Tukholman pörssistä.
- Anonyymi
Ainakaan toyota lexusta ei kannata hommata. Kamalin on se uusi ladattava hybridi NX450h
- Anonyymi
No,lue nyt vaan kiltisti läksysi,jotta koulunkäynti sujuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830