Tietyissa autoissa on keskellä runkoa suurinpiirtei pyörien puolivälissä ylimääräinen roisekeläpän tapainen lisuke joka estää tehokkaasti loskakelillä sohjon kertymisen pyöräkoteiloihin missä se sitten jäätyy haitaten pyörän pyörimistä vinkuen ja kitisten. Merkkiliikkeessä ei osanneet neuvoa kun ei kuulema etelä suomen kesäkeleillä ole mitäään käyttöä.. On siinä kans merkkiliikkeen edustaja!
Mistä löydän roiskesuojan Toyotaan?
7
935
Vastaukset
- Anonyymi
Motonetistä löytyy kaikkea tarpeellista.
- Anonyymi
Hyvin napsahtaa aihe tälle foorumille. Olisin itse suositellut rapiat viikko sitten joutsenen nahkaa ao. tarkoitukseen. Lojui nimittäin Ristijärvi nimisen kunnan Uvan kylällä tien penkalla aikuisen joutsenen raato. Oli selvästikin pamauttanut sähkölinjaan ja kuollut sitä kautta. Olisi siinä kallista vittuilua harrastavalla "insiröörillä" ollut mittaamista eloperäisessä roiskeläpässä. Nyt en enää suosittele sitä lintua. Luonto lienee hoitanut asian (ketun tms.) muodossa ja jo on hävinnyt lankaan lentäjä.
- Anonyymi
Haulikollako osuit?
- Anonyymi
Kysy Motoneista
- Anonyymi
Ei ollu enää motonetissä tarjolla mitään joutsennahkoja.
Mihin sellasia tarvitaan?- Anonyymi
Lue aloituksesta. Ei tarvi edes googlaa.
- Anonyymi
Sovelluskaupasta ostin omani ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769