Seuraava Bond?

Anonyymi

Tämä uusin 007 kun on selvästi Daniel Craigin viimeinen niin ketä veikkaatte / toivotte seuraavaksi Bondiksi?

Itse näkisin seuraavana Bondina enemmän kuin mielellään Henry Cavillin, mutta myös Richard Madden (bodyguard, game of thrones) tai Tom Hiddleston (yövahti) voisivat toimia.

Veikkaustoimistot ovat nostaneet myös seuraavat nimet suhteellisen korkealle:
James Norton (grantchester, Happy Valley - varjojen laakso)
Aidan Turner (Poldark)
Tom Hardy (Mad Max)
Damiean Lewis (Homeland)
Idris Elba (Luther)

15

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraavaksi on kyllä naisen vuoro ja hahmon nimeksi pitää tulla Jane Blond.

    • Anonyymi

      Henry Cavill ehdottomasti seuraavaksi Bondiksi ja Craigin synkistelystä voitaisiin siirtyä takaisin Conneryn, Mooren ja Brosnanin tapaiseen kevyempään tyyliin. Henry on Bondin näköinenkin.

    • Anonyymi

      Ei kukaan. Flemingin kirjat on jo filmattu, osa moneen kertaan. Craigin viimeiseen olisi hyvä hetki lopettaa koko leffasaaga.

      Conneryn ja Mooren "kevyemmät" Bondit toimivat hienosti omana aikanaan ja monet niistä ovat edelleen mainioita leffoja, mutta miksi palata siihen, mikä on jo tehty?

    • Anonyymi

      Toivottavasti Bondiksi tulee joku yllätysnimi ihan puskista, tylsää jos se on joku ennakkoon kovasti spekuloitu tuttu nimi. En muista että Daniel Craigia olisin hirveästi bongannut leffoissa ennen Bondejaan, no Tomb Raiderissa ja Matkalla Perditioniin tais ainakin esiintyä, mutta naama ei ollut vielä kulunut ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Riikka Purra.

    • Anonyymi

      Jasper Pääkkönen

      • Anonyymi

        Aku Hirviniemi ja uudeksi Blofeldiksi Peter Franzen.


    • Anonyymi

      JEREMY RENNER
      CHRIS HEMSWORTH
      CHRIS PINE
      BENDECIT CUMBERBATCH
      ROBERT PATTINSON
      JOHN MALCOLM WASHINGTON
      CHRISTIAN BALE
      PAUL DANO
      MICHAEL FASSBINDER
      NO NÄITÄ NIMIÄ RIITTÄÄ..TOIVON KUMMINKIN ET LEFFAT EI LOPU TÄHÄN VAAN JATKOA TULEE

      • CHRISTIAN BALE
        JEREMY RENNER
        CHRIS PINE
        ROBERT PATTINSON
        PAUL DANO
        CHRISTIAN BALE
        JOKU NÄISTÄ


      • Anonyymi
        MANSIKKASOSE2748 kirjoitti:

        CHRISTIAN BALE
        JEREMY RENNER
        CHRIS PINE
        ROBERT PATTINSON
        PAUL DANO
        CHRISTIAN BALE
        JOKU NÄISTÄ

        Jeremy Renner tai Christian Bale olisivat periaatteessa ihan sopivia. Ääni Rennerille,koska hän on ainoa noista, jonka olen tavannut, joskin vuosia sitten. Robert Pattison? Ei helvetissä!

        Oma veikkauskeni on, että Bondiksi valitaan joku vähemmän kulunut kasvo kuin nuo mainitsemasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeremy Renner tai Christian Bale olisivat periaatteessa ihan sopivia. Ääni Rennerille,koska hän on ainoa noista, jonka olen tavannut, joskin vuosia sitten. Robert Pattison? Ei helvetissä!

        Oma veikkauskeni on, että Bondiksi valitaan joku vähemmän kulunut kasvo kuin nuo mainitsemasi.

        Jeremy Renner on liian lyhyt, kuten on myös Tom Hardy (175 cm).
        Craig on 178 senttiä ja juuri ja juuri pituus riittää.
        Bondilla pitää mielestäni olla vähän pituuttakin.


    • Anonyymi

      Jeremy Renner jäi lumilingon ruhjomaksi joten hänet voidaan tiputtaa veikkailuista pois. Henry Cavillille sen sijaan ilmoitettiin ettei häntä enää tarvita teräsmies-elokuviin joten voisi kuvitella että miehen taustajoukot että mies itse tekevät kaikkensa että hänestä tulisi seuraava 007 kun miehen työkalenterissa on nyt yhden suositun elokuvasarjan verran tilaa.

    • Anonyymi

      James Norton olisi "muodollisesti pätevä", eli tosi hottis, mutta karisma ei taida riittää. Mielestäni Bondit voisi lopettaa Daniel Graigiin.

    • Anonyymi

      Aidan Turner...komea,sexy, pilke silmissä, tarvittaessa armottoman näköinen. Osaa näytellä ja karismaa riittää.

    • Anonyymi

      olin käsittänyt et oli viimeine James Bond elokuva?, eli ei siis tule enää James Bond elokuvia, vaan nimi vaihtuu 007 elokuviksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe