Kenelle tuli yllätyksenä: Bottas Mokas!!!???

Anonyymi

Antoi Sir Lewikselle tietä ja seisahtui ykkösmutkaan. Takaa tultiin ja kolattiin. Sellainen se on nöyristelijän, polvistelijan ja wingmanin kohtalo.

Silti täysin oma moka. Olisi pitänyt ajaa edes ensimmäiset mutkat röyhkeämmin ja luovuttaa sija vasta myöhemmin. Hävettää, että tuo pelle saa ajaa vielä ensi vuonna. Nuorille mahdollisuuksia ja ikuiset epäonnistujat ulos!!!

17

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypillistä bottailua.

• Anonyymi

Myös renkaat vaihtajat on työharjoittelussa :D

• Anonyymi

Itävaltalainen suuri johtaja (fuhrer) ei sentän syyttänyt Bottasta vanteen jumittumisesta niinkuin viimeksi renkaan pultin jengan tärväämisestä.

• Anonyymi

On se Bottas surkee kuski. No onneks ens vuonna sitä ei nää tv.ssä kun ei kai paskat kuskit saa lähetys aikaa kun mtv3.

• Anonyymi

Älä nyt. Ensi kaudella jännitetään pääseekö aisuri ja apumies kertaakaan pisteille.

• Anonyymi

Valtteri ei välitä enää paskaakaan, miten Mersun ja Hamiltonin mestaruuksien käy. Talli voisi opetella ensi vuodeksi edes renkaanvaihdon.

• Anonyymi

Bottas jätti puhtaan normaali ajolinjan vapaaksi verstappenille ja ajoi itse likaisella osalla ekaan mutkaan. Ei kukaan kuski noin tee koskaan. Tahallinen teko.

• Anonyymi

Juu, teki oharit tahallaan.

• Anonyymi

Hiton hyvä, lisää näitä! Toivottavasti "moka" oli kapinointia tallia vastaan, edes alitajunnassa. Verstappenn mestariksi!

• Anonyymi

Bottas petaa mestaruudet Red Bullille ja Perstappenille. Ansaittu kohtalo.

• Anonyymi

Bottaksen kosto. Ei auta lewissia mestariksi enää eikä mersua. Taitaa olla katkera mies. Teki kaiken niinku käskettii katteli kun lewis voitti mestaruuksia ja sitte kenkää ja räkänokka tilalle. Ei annettu oikeesti edes mahdollisuutta.

No toisaalta vähän tumpelo on toisin kuin lewis joten miksi olisi annettu

• Anonyymi

Onneks tuota koheltajaa ei nää enää muutakun kolareissa ensikaudella. menis pyöräileen sen ruotosen kanssa

• Anonyymi

Eikön maailman kaikkien aikojen parhaan kuskin pitäisi pärjätä omillaan? Vale laski Maxin ohi että se kilkkais Hamiltonin ulos - muuten Vale ei saa voittaa.... tai lentäisikö ulos vielä kesken kauden jos voittaisi omin lupineen?

• Anonyymi

Niin. En kyllä ymmärtä miksi teki tarkotuksella voiton maxille helpoksi. Joku hyvä syy on oltava. Raha lahjus vedonlyönti vai mikä kumma. Jotain tässä on nyt kun maxista tehdään mestaria.

• Anonyymi

Bottas oli kuitenkin edellä kokoajan kun toinen ennen mutkaa sulatti renkaitaan paniikkijarrutuksessa ja lopuksi veti Bottaksen takarenkaaseen.

• Anonyymi

Onko se Bottas joku alamäkipyöräilijä?

• Anonyymi

Bottas pääsee vielä Red Bullille testikuskiksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe