Kylällä ammuskelu

Anonyymi

Kukakohan on taas ammuskellut kylällä tänä iltana? Monia pamauksia kuulunut olivat selvästi aseenlaukauksia...

12

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä,,, itse mietiskelin samaa kun olin juuri nukkumaan menossa niin rupesi pauke käymään. Kissa säikähti ja juoksenteli ympäri taloa.. Vanha kissa ei tuollaisesta pidä,,

    • Anonyymi

      Olisikohan se niitä putkireiska pommeja taas?

    • Anonyymi

      Kollit ajelevat raitilla ja autojen pakoputket paukkuvat.

      • Anonyymi

        Ei varmasti äänet tule pakoputkista. Kyllä ne ovt aseen ääniä,ja sitä on jatkunut vuosia aika-ajoin. Jollakin on vintillä piuhat sekaisin.


    • Anonyymi

      Näin jotain ihmeellistä porukkaa kävelemässä jätelaitoksella päin. En ole varma näinkö heillä aseet olleen kädessä.

      • Anonyymi

        Itsekin päivemmällä näin....,,, saa nyt nähdä mitkä teloitukset täällä alkaa.....


    • Anonyymi

      No hätä! Ihan lystiksi vain joku paukuttelee ilmaan.

    • Anonyymi

      Kylä parturoitu puista niin tehokkaasti että pierasukin kuuluu toisesta laidasta toiseen hiljaiseen aikaan.

    • Anonyymi

      Rakkaan kuntamme maalikylän parturointi puista oli oivallinen työ joka avarsi mai-
      semaa vallan perhanasti parempaan suuntaan. Ei enää tunkkaista pusikkokeskusta
      takaisin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe