Kukakohan on taas ammuskellut kylällä tänä iltana? Monia pamauksia kuulunut olivat selvästi aseenlaukauksia...
Kylällä ammuskelu
12
1754
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä,,, itse mietiskelin samaa kun olin juuri nukkumaan menossa niin rupesi pauke käymään. Kissa säikähti ja juoksenteli ympäri taloa.. Vanha kissa ei tuollaisesta pidä,,
- Anonyymi
Olisikohan se niitä putkireiska pommeja taas?
- Anonyymi
Kollit ajelevat raitilla ja autojen pakoputket paukkuvat.
- Anonyymi
Ei varmasti äänet tule pakoputkista. Kyllä ne ovt aseen ääniä,ja sitä on jatkunut vuosia aika-ajoin. Jollakin on vintillä piuhat sekaisin.
- Anonyymi
Näin jotain ihmeellistä porukkaa kävelemässä jätelaitoksella päin. En ole varma näinkö heillä aseet olleen kädessä.
- Anonyymi
Itsekin päivemmällä näin....,,, saa nyt nähdä mitkä teloitukset täällä alkaa.....
- Anonyymi
No hätä! Ihan lystiksi vain joku paukuttelee ilmaan.
- Anonyymi
Kylä parturoitu puista niin tehokkaasti että pierasukin kuuluu toisesta laidasta toiseen hiljaiseen aikaan.
- Anonyymi
Rakkaan kuntamme maalikylän parturointi puista oli oivallinen työ joka avarsi mai-
semaa vallan perhanasti parempaan suuntaan. Ei enää tunkkaista pusikkokeskusta
takaisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803