Juuan Kusilampi

Anonyymi

Olisiko joku, joka ilmiantaisi itsensä kusilammen lähellä asuvaksi.

50

2267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin se kusilampi sijaitsee?

      • Anonyymi

        Se sijaitsee Juuassa. Mut kuka asuu sen rannalla?


    • Anonyymi

      Lammikon reunalla asuu mies, joka uskoi tehneensä puroon kivan saunarannan, mutta pelto-ojien kautta vapaanlehmän kusi yllätti.

    • Anonyymi

      Onks ne kusilammen maajussin lehmiä? Asuuko kenties maajussi siel?

    • Anonyymi

      Kuka kusilammella oikeesti asuu?

    • Anonyymi

      Tuossa keskuspuistossa on toisinaan useitakin kusilampia. Niiden äärellä rantojen miehet seisoskelevat lyhyitä aikoja päivittäin. Kukaan ei vielä oo asumaan kuitenkaan lammen rantaan jäänyt. Joku joskus yritti jäädä, mutta virkavalta vei Nurmeksen putkaan ja homma jäi siihen...

    • Anonyymi

      Keskuspuiston lammet lähestulkoon kuivuivat, mutta viime viikolla kunnan urakka-metsurit suorittivat rästiin jääneen puiston koivujen rasiin hakkuun, joten koivut eivät täst"edes kuivata maaperää. Soistumista toki myös edesauttaa juhlatilaisuuksissa yleisöhiki koivujen varjostus vaikutuksen puuttuessa puistobilealueelta. Onneksi kannot silputtiin urakka-sapelilla, niin siistiä tuli!

    • Anonyymi

      Kusi lampeen voi kusta mutta voiko kusi muuttaa lammen veden kuseksi.

    • Anonyymi

      Ei voi, koska persekkään ei voi sohvaa kokonaan paskaksi muuttaa.

      • Anonyymi

        Jos on tarpeeksi iso perse niin se voi ahmaista koko sohvan. Siinä haisee paska väkisin.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tarpeeksi iso perse niin se voi ahmaista koko sohvan. Siinä haisee paska väkisin.

        Sille sohvalle istuisi enää vaan hullu.


    • Anonyymi

      Puiston varjoisat puut voidaan kuitenkin korvata kunnallisteknisellä järjen pimeydellä eli siirretään seuraavat tapahtumat Rontsan salolle tai kirkon taakse.

    • Anonyymi

      Toisaalta on kai se aika paska sohva jos siihen paskantaa oikein antaumuksella

      • Anonyymi

        Paskasessa sohvassa sotkeutuu itsekkin paskaan. Sohvan voi pestä kusilammessa. Onko kukaan pessyt?


    • Anonyymi

      Sohvassa voi olla kaikki paskaa mutta kusilammessa on sit se kusi.

    • Anonyymi

      Pihatoista kusi valuu teille ja ruostuttaa auton, samoin ojia pitkin lampiin ja pihakaivoihin. Luonnonlähteet valjastetaan navettakaivoiksi. Pihatoihin ei vaadita paukkupakkasellakaan kiinni meneviä ovia, -no jäätyneet vasikat kulkevat etukuormaajan piikissä rauniolle. Valvottavat saavat pikkuisen enemmän tukirahaa kuin valvojat, ja kun on kuulut sukunimet ja hehtaareita niin kaikki käy. Tämä on Juukalaista perinnettä.

      • Anonyymi

        Totta turiset


    • Anonyymi

      Kusilampi varmaan tulvii keväisin. Onko tulva neste kusta?

      • Anonyymi

        Ainakin jos on talvella kuseskellut räystäskourut täyteen kusta ja ne sit jäätyy. Keväällä kusiset jääpuikot roikkuu räystäältä. Ne sit kevät tulviin ja kusilampea kohti. Jokainen kusipuro vie kusilampeen.


    • Anonyymi

      Ainakin kusimaakari kuuluu puolueeseen jonka nimessä on kusta.

    • Anonyymi

      Täytin vesipulloni kusilammen vedellä. Hetken päästä tajusin että sehän on kusta. Ajattelin että ennemmin juon omaa kusta kuin muiden kusta. Tyhjensin pullon ja kusin itse pulloon.

      Kirpeän karvainen maku.

    • Anonyymi

      Kusisella kullilla nussimminen on aika kusista touhua.

    • Anonyymi

      Pyyhin vessapaperilla ylimääräiset kusi pisarat.

      • Anonyymi

        Mä käytän käytännön syistä vaippoja. Aamu stondis repii vaippaan reiän.


      • Anonyymi

        Mä ravistelen viimeisetkin pisarat kusilampeen.


    • Anonyymi

      Pasikuikka

      • Anonyymi

        Ensin lentää kuset ja sitten mällit. Onko näin?


    • Anonyymi

      Kusi vaahtoaa kun ruikkasee paineella.

      • Anonyymi

        No kusihan vaahtoaa oikeasti kun kun vaan kusee ja muistaa kusta.


    • Anonyymi

      Kusilammella tätä kusivaahtoa ilmeisesti riittää. Otin kermapursottimeen kusivaahtoa ja koristelin hääpäiväkakun. Emäntä ei edes erottanut kusen makua.

    • Anonyymi

      Juukalainen kun menee kuselle niin kannattaa kusi päästää tulemaan ihan päästä asti

    • Anonyymi

      Painattelen katamaraanilla pitkin kusilampea. Myrskyllä kusisest aallot vaahtoaa.

    • Anonyymi

      Autojen rekisterinumeroita kirjoittelen muistiooni. Juuassa paljon autoja !

    • Anonyymi

      Naiset tykkää kusilammesta. Kusi lämmittää pimperoa ja saa himot kohdilleen. Itse kusen emännän päälle ennen seksiä.

    • Anonyymi

      Kusi kasvatti kolmannen kiveksen. Kusi siis nähtävästi lannoittaa.

    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt väärin koska aivosi on valunut kiveksiin.

      • Anonyymi

        Tai toisin päin. Muista että vaahtoaa se sun kusi.


    • Anonyymi

      Litra tolkulla lorottelen kusilampeen niin että vaahtoaa.

    • Anonyymi

      Anna tulla ihan päästä asti 🤭

    • Anonyymi

      Kusilammesta saa kahmaistua kusenhuurteiset vaahtoavat kusi kaljatuopit.

    • Anonyymi

      Kannattaisi opetella oikein kirjoitusta ja kiinnittää huomiota yhdyssanoihin

    • Anonyymi

      Kevät tulee niin kusilammen rannalle valmiiksi tyhjentämään kusirakko.

    • Anonyymi

      Onks kusilammelta vesitietä pielisherkun oveen.

      • Anonyymi

        Entiedä onks tulva aikaan vesiyhteyttä Juuanjokeen mut Juuanjoenkin vesi olisi kusta.


    • Anonyymi

      Aika kusen makuista se vesi.

      • Anonyymi00053

        Miltä kusi maistuu????????


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Miltä kusi maistuu????????

        Aaaaah. Paremmalta kuin mikään kola juoma.


    • Anonyymi00056

      Kusen bokserin ja kalsareiden läpi. Suodattaa hyvin ja maun huurteisena tuoppiin. Maukasta kusta.

    • Anonyymi00057

      Kusilampikin on myynnissä!

    • Anonyymi00060

      Voiko kusta ja spermaa tulla yhtä aikaa vai onko niille omat reittinsä?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe