Missä on näiden muutamien viestien kirjoittajien moraali ?

Anonyymi

Tehdään valheelisia aloituksia ja pilkataan haukutaan henkilöitä, joita he ei edes tunne henkilökohtaisesti koskaan myös nähneet heitä.

82

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus on kuitenkin se ,etteivät he edes itse tiedä edes mitä sana morali pitää sisällään.Turhauntuneita yksinäisiä ihmisiä joiden elämä on jostain syystä joutunut oikeata raiteilta pois. Tuntevat sisimässään paremmuuden tunteen sillä hetkellä, kun haukkuvat heille tuntemattomia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Olispa kiva tietää näiden haukkujien menneisyys kokonaisuudessaan , ei taitaisi päivänvaloa kestää monenkaan menneisyys tekemistä puhumattakaan.Siksi hyökkäävät täällä miesten ja naisten kimppuun, et saisivat hetkeksi itselleen paremman olon tunteen.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, että nuo Martinaa ja Maisaa törkeästi haukkuvat pitäisi poistaa palstalta ja saattaa hoitoon 👃

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Siellä haukutaan kaikkia muitakin , eikä Martina ja Maisaa. Sofia Hannu Esko Stefan ja paljon paljon muitakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä haukutaan kaikkia muitakin , eikä Martina ja Maisaa. Sofia Hannu Esko Stefan ja paljon paljon muitakin .

        Miksi toisilla henkilöillä on niin helvetin paha olla, puretaan omat kaikki tuskat vihat paineet, aivan syyttömiin henkilöihin ainakin heitä kohtaan .?


      • Anonyymi

        Kummasti "unohtui" sun listalta Sofia ja Stefan. Eikö heitä haukkuvat pitäisi myös poistaa palstalta ja saattaa hoitoon? Vai onko heidän törkeä nimittely ja haukkuminen ok ja terveiden ihmisten toimintaa


    • Anonyymi

      Moralista puhuminen on täällä alkeelista ja sisäsiittoista hälinää.Velvolisuusetikka Seurausetiikka ja Hyveetiikka, nää ne alkuun pääsemisen tutkiminen olisi ehkä näiden henkilöiden tutustua ja vähän edes sivistää omaa tietämättömyyttään .

      • Anonyymi

        Opiskelu kannattaa aina, puhutaan
        moraalista, ei moralista.


      • Anonyymi

        Montako kirjoitusvirhettä tämän ”sivistyneen” henkilön kirjoituksesta löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelu kannattaa aina, puhutaan
        moraalista, ei moralista.

        Opiskelu kannattaa aina ja silloin ei henkilöllä ole tarvetta haukkua tai olla vuorokaudet ympäriinsä vaikka täällä juorupalstoilla koskaan .


      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelu kannattaa aina ja silloin ei henkilöllä ole tarvetta haukkua tai olla vuorokaudet ympäriinsä vaikka täällä juorupalstoilla koskaan .

        Mistä ne juorut ja ilkeät puheet saavat alkunsa. Ehkä näiden julkkisten olisi hyvä katsoa peiliin aina välillä, eikä postata instaansa valheita ja mielikuvia, joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä ja hehkuttaa asioita, joilla ei mitään pohjaa, vaan täyttä hattaraa.

        Ei pitäisi aliarvioida ihmisiä , jotka näitä instan postauksia lukevat ja seurailevat , osalla sentään ovat aivot millä ajatella, eikä kaikki valheellisuus ja oman itsensä hehkutus mene läpi.


      • Anonyymi

        Voisit sinäkin edes sen verran "sivistää" itseäsi, että osaisit kirjoittaa ymmärrettävästi sen, mitä yrität tuoda julki. Sulla ei ole alkeellisintakaan tajua/hajua suomen kielen oikeinkirjoituksesta.


      • Anonyymi

        Mikä on " morali " ????? kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelu kannattaa aina, puhutaan
        moraalista, ei moralista.

        Olet kireä tyyppi. Sinun pitää ottaa Jeesus elämääsi. Nöyrry ja kadu syntejäsi. Saat vastaanottaa Herran ihmeellisen armon ja pystyt rentoutumaan. Pääset kireydestäsi ja tuomitsevasta lähestymistavastasi eroon.


    • Anonyymi

      Sofiaan ja Stefaniin kohdistuu kaikista törkeimmät kirjoitukset

      • Anonyymi

        Onko niin että Sofian ja Stefun tekemiset kostetaan Martinalle ja Hannulle? Eikö Martina ikinä pääse pois tuon pariskunnan taakasta? Molemmat ovat aiheuttaneet hänelle niin paljon tuskaa ja nyt vielä sitten Sofian fanit jatkavat sitä jatkuvaa haukkumista. Stefu sai ihanan Sofian ja Sofia sai ihanan Stefun ja viettävät ihanaa päihteiden täyttämää elämää rikossyytteissään. Jättäkää ulkopuoliset ihmiset rauhaan.


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Ja näitä törkykommentteja kirjoittelevat juurikin ne Martinan fanit, jotka peräänkuuluttavat muitten moraalia. Martinakin tehnyt vaikka mitä moraalitonta elämässään ja kehtaa huudella Sofian moraalin perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että Sofian ja Stefun tekemiset kostetaan Martinalle ja Hannulle? Eikö Martina ikinä pääse pois tuon pariskunnan taakasta? Molemmat ovat aiheuttaneet hänelle niin paljon tuskaa ja nyt vielä sitten Sofian fanit jatkavat sitä jatkuvaa haukkumista. Stefu sai ihanan Sofian ja Sofia sai ihanan Stefun ja viettävät ihanaa päihteiden täyttämää elämää rikossyytteissään. Jättäkää ulkopuoliset ihmiset rauhaan.

        Siltä osalta on kirjoituksesi totta, ettei näytä Martina ikinä pääsevän eroon Thermanista, sen verran katkeruutta ja kostomieltä häneltä näyttää vieläkin löytyvän. Jos Martina olisi asiasta päässyt yli, niin ei kommentoisi enää millään foorumilla koko eroasiaa, mutta ei, niin vaan jaksaa aina suoltaa syytettä sinne Sofian suuntaan, Sehän vaan osoittaa juurinkin sen suunnattoman katkeruuden , mikä ei hellitä edes vuosien kuluttua. Voi raukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että Sofian ja Stefun tekemiset kostetaan Martinalle ja Hannulle? Eikö Martina ikinä pääse pois tuon pariskunnan taakasta? Molemmat ovat aiheuttaneet hänelle niin paljon tuskaa ja nyt vielä sitten Sofian fanit jatkavat sitä jatkuvaa haukkumista. Stefu sai ihanan Sofian ja Sofia sai ihanan Stefun ja viettävät ihanaa päihteiden täyttämää elämää rikossyytteissään. Jättäkää ulkopuoliset ihmiset rauhaan.

        Juttuhan on juurikin päinvastoin eli Stefun jättämä Martina faneinen kostaa 24/7 Sofialle Martinan menetyksen. Nää peräänkuuluttaa jotain moraalia (!) ja kehottavat jättämään Martinan ja Hannun rauhaan, mutta itse samassa lauseessa aina ja uudestaan heittävät jonkin herjan Sofiasta ja/tai Stefusta. Ihan kuten sinäkin kommentissasi teet.
        Kaikki Martinaan retkahtaneet miehet ovat saaneet tuntea nahoissaan julkisuuden kirouksen siitä päivästä lähtien, kun suhde on tullut julkisuuteen. Martina itsehän ne tosin julkisuuteen aina haluaa tuoda, kun pitää näyttää, että kyllähän tämmöinen jätettykin ex-rouva vielä miehiä saa. Ja sitten ne miehet jättävät tämän kohuttaren. Siis ne fiksummat miehet ovat jättäneet leijonaemon, mutta tossukat roikkuvat mukana niin kauan kunnes emo löytää uuden miehen. Rikossyytteitähän nuo Martinankin miehet pitävät niskassaan. (tosin palopojalla ei syytteitä ollut), mutta niinhän niitä tuomioita on Martinalle itselleenkin tullut oikeudessa. Vakka kantensa valitsee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että Sofian ja Stefun tekemiset kostetaan Martinalle ja Hannulle? Eikö Martina ikinä pääse pois tuon pariskunnan taakasta? Molemmat ovat aiheuttaneet hänelle niin paljon tuskaa ja nyt vielä sitten Sofian fanit jatkavat sitä jatkuvaa haukkumista. Stefu sai ihanan Sofian ja Sofia sai ihanan Stefun ja viettävät ihanaa päihteiden täyttämää elämää rikossyytteissään. Jättäkää ulkopuoliset ihmiset rauhaan.

        Tuo on kyllä erikoinen ajatus. Sofiaa haukutaan törkeästi, mutta jotenkin se suurempi kärsijä on Martina. En ymmärrä


      • Anonyymi

        Höpsistä vaan, ei todella pidä paikkaansa. Sofiaan kohdistuu, mutta ei tähän herraan. Mutta te nuoret pidätte tätä Steppulia ihanana, kultaisena ja varakkaana herrasmiehenä. Hän kohtelee naistaan välillä todella alentuvasti ja moukkamaisesti mm. kuvaamalla ym. Miksi te tuollaista ihannoitte ja häntä pitäisi puolustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä osalta on kirjoituksesi totta, ettei näytä Martina ikinä pääsevän eroon Thermanista, sen verran katkeruutta ja kostomieltä häneltä näyttää vieläkin löytyvän. Jos Martina olisi asiasta päässyt yli, niin ei kommentoisi enää millään foorumilla koko eroasiaa, mutta ei, niin vaan jaksaa aina suoltaa syytettä sinne Sofian suuntaan, Sehän vaan osoittaa juurinkin sen suunnattoman katkeruuden , mikä ei hellitä edes vuosien kuluttua. Voi raukkaa.

        Sinäkö et kommentoisi, älä puku paskaa, sinä päästät tuota samaa jorinaa, niin kauan kun henki pihisee😎😎


    • Anonyymi

      Mikähän on aloittajan moraali?
      Arvostelu huonosta käyttäytymisestä ja valheellisen elämän esittämisestä on sallittava eli totuus esille!

    • Anonyymi

      Jos korvien välissä on pelkkä tuulitunneli, niin se tuppaa näkymään myös kirjoituksissa, eikä pelkästään puheessa ja käyttäytymisessä.

      "Kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy"

    • Anonyymi

      Missä on törkyjulkkisten puolustajien moraali? Vaikka mitä tekee nämä törkyjulkkikset niin puolustajia löytyy. Aika pitkä rikoslista esim Stefulla ja Sofialla. Minkä takia tällaisia puolustetaan? Itse tyrkyttävät itseensä julkisuuteen. Milloin esitellään kotia, milloin mitäkin. Valheellisesti esittää itseensä filttereillä ja feikkikamoilla. Ei rikollisia pitäisi ihailla.
      Ei muuta kun poistuu julkisuudesta niin loppuu niistä kirjoittelu tälläkin palstalla. Ei vaan taida onnistua. Liian huomionkipeitä kai?

      • Anonyymi

        Mutta kerro miksi pitää olla ilkeä, haukkua ja ivata instan kautta elämäänsä esittäviä, sinähän itse päätät mitä uskot.
        Jos he haluavat huomiota niin he saavat sitä heitä seuraavilta.
        Ei täällä paljoa puolustella ketään, yleinen tendenssi on haukkua.
        Ja tämä koskee näitä kaikkea julkkiksia, aina löytyy jostain haukuttavaa.
        Siis miksi pitää ivata, haukkua ja olla ilkeä? Eikö voisi vain olla seuraamatta heidän elämäänsä ja keskittyä niihin ihmisiin, joilla on itselle merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerro miksi pitää olla ilkeä, haukkua ja ivata instan kautta elämäänsä esittäviä, sinähän itse päätät mitä uskot.
        Jos he haluavat huomiota niin he saavat sitä heitä seuraavilta.
        Ei täällä paljoa puolustella ketään, yleinen tendenssi on haukkua.
        Ja tämä koskee näitä kaikkea julkkiksia, aina löytyy jostain haukuttavaa.
        Siis miksi pitää ivata, haukkua ja olla ilkeä? Eikö voisi vain olla seuraamatta heidän elämäänsä ja keskittyä niihin ihmisiin, joilla on itselle merkitystä.

        No lopeta sitten Sofian stalkkaaminen. Siitä se lähtee... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerro miksi pitää olla ilkeä, haukkua ja ivata instan kautta elämäänsä esittäviä, sinähän itse päätät mitä uskot.
        Jos he haluavat huomiota niin he saavat sitä heitä seuraavilta.
        Ei täällä paljoa puolustella ketään, yleinen tendenssi on haukkua.
        Ja tämä koskee näitä kaikkea julkkiksia, aina löytyy jostain haukuttavaa.
        Siis miksi pitää ivata, haukkua ja olla ilkeä? Eikö voisi vain olla seuraamatta heidän elämäänsä ja keskittyä niihin ihmisiin, joilla on itselle merkitystä.

        Täällä päihteiden käyttäjien ja huumeista tuomittujen fanit haukkuvat henkilöitä, jotka harrastavat liikuntaa yhdessä ja valmistelevat lapselle synttäreitä ja siivoavat asunnossa ja käyvät aamulenkillä. Siis OMG!


      • Anonyymi

        Miksi sinä päivästä toiseen jaksat hehkuttaa rattijuoppoja, uo-velallisia, pahoinpitelijää, petturia, ylinopeutta kortitta ajavaa, valehtelijaa, raiskauksesta syytteen saanutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä päivästä toiseen jaksat hehkuttaa rattijuoppoja, uo-velallisia, pahoinpitelijää, petturia, ylinopeutta kortitta ajavaa, valehtelijaa, raiskauksesta syytteen saanutta...

        Olenko ymmärtänyt väärin he tarvitsevat seuraajia saavat siitä elantonsa mutta aika kova hinta siitä työstä täytyy maksaa ja tarvii hyvää itsetuntoa että on valmis sen hinnan maksamaan kun pää ei kestä voi käydä huonosti toivotan vaan eteenpäin jaksamista jolakin voi mennä vielä huonomminkin täällä koto suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä päivästä toiseen jaksat hehkuttaa rattijuoppoja, uo-velallisia, pahoinpitelijää, petturia, ylinopeutta kortitta ajavaa, valehtelijaa, raiskauksesta syytteen saanutta...

        Ei Martinan ja Hannun elämä ole noin vitivalkoista, ei sinne päinkään ja kaikista vähiten juuri Hannulla, jolla raiskaussyyte niskassa. Kun perheenä nyt kuitenkin elävät, niin miten on tämä Hannun vakava syyte selvitetty näille varhaisteineille, sillä kaikki otsikothan ovat luettavissa tästäkin asiasta täysin julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martinan ja Hannun elämä ole noin vitivalkoista, ei sinne päinkään ja kaikista vähiten juuri Hannulla, jolla raiskaussyyte niskassa. Kun perheenä nyt kuitenkin elävät, niin miten on tämä Hannun vakava syyte selvitetty näille varhaisteineille, sillä kaikki otsikothan ovat luettavissa tästäkin asiasta täysin julkisesti.

        Miten tää asia sinuun sitten koskettaa ja kuuluu, vai oletko vain utelias heistä muutenkin.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä päivästä toiseen jaksat hehkuttaa rattijuoppoja, uo-velallisia, pahoinpitelijää, petturia, ylinopeutta kortitta ajavaa, valehtelijaa, raiskauksesta syytteen saanutta...

        Minä en hehkuta ketään, en Martinaa, Hannua, Sofiaa, Stefania tai Maisaa, mutta en myöskään hauku. He elävät elämäänsä niinkuin ovat itse valinneet ja suotakoon se heille. En edelleenkään ymmärrä, miksi pitää haukkua ja ivata. Tekeekö se minusta jotenkin paremman ihmisen kuin he ovat? Kaikki ihmiset voivat tehdä virheitä elämässään, minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päihteiden käyttäjien ja huumeista tuomittujen fanit haukkuvat henkilöitä, jotka harrastavat liikuntaa yhdessä ja valmistelevat lapselle synttäreitä ja siivoavat asunnossa ja käyvät aamulenkillä. Siis OMG!

        Näin tekevät ja päivät pitkät makaavat työtä vieruksien, siitä miehille tulee maksullisia naisia tarjolle lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko ymmärtänyt väärin he tarvitsevat seuraajia saavat siitä elantonsa mutta aika kova hinta siitä työstä täytyy maksaa ja tarvii hyvää itsetuntoa että on valmis sen hinnan maksamaan kun pää ei kestä voi käydä huonosti toivotan vaan eteenpäin jaksamista jolakin voi mennä vielä huonomminkin täällä koto suomessa

        Kyllä se elanto on hankittavissa ilman elämän jakoa kaikelle kansalle. Suurin osa ihmisistä hankkii elantonsa ilman. Martina on julkisuusriippuvainen kuten moni muu somejulkkis. Vaikka sille rahana korvattaisiin ansionmenetys, ei pystyisi olemaan ilman instaelämää. Johan sekin sen kertoo, että lomilta pitää julkaista koko ajan jotain eikä se mahtipontinen Official ole todellakaan mikään työkanava. Suurin osa matskusta muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martinan ja Hannun elämä ole noin vitivalkoista, ei sinne päinkään ja kaikista vähiten juuri Hannulla, jolla raiskaussyyte niskassa. Kun perheenä nyt kuitenkin elävät, niin miten on tämä Hannun vakava syyte selvitetty näille varhaisteineille, sillä kaikki otsikothan ovat luettavissa tästäkin asiasta täysin julkisesti.

        Miten se asia koskettaa juuri sinua? Jostakin syystä haluat viestittää ja pitää esillä tuota syytettä? Oletko jotenkin asianosainen vai miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martinan ja Hannun elämä ole noin vitivalkoista, ei sinne päinkään ja kaikista vähiten juuri Hannulla, jolla raiskaussyyte niskassa. Kun perheenä nyt kuitenkin elävät, niin miten on tämä Hannun vakava syyte selvitetty näille varhaisteineille, sillä kaikki otsikothan ovat luettavissa tästäkin asiasta täysin julkisesti.

        Tule omalla nimelläsi kertomaan asiasi jos on jotain kerrottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tää asia sinuun sitten koskettaa ja kuuluu, vai oletko vain utelias heistä muutenkin.?

        Onneksi ei kosketa minua lainkaan, en haluaisi ainakaan omalle lapselleni selittää tuota asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se asia koskettaa juuri sinua? Jostakin syystä haluat viestittää ja pitää esillä tuota syytettä? Oletko jotenkin asianosainen vai miksi?

        Parempi olisi tietenkin Hannu ilman raiskaussyytettä, mutta ei sitä enää voi valkopestä, käräjäoikeus ratkaisee siihen on tyyminen myös Hannun.


    • Anonyymi

      Tämä oikeasti pitää paikkaansa, siinä mielessä nuo kaikki haukkuijat eivät missään nimessä uskalla kertoa keitä he ovat, ja työskentelevät anonyymisti

      • Anonyymi

        He itse ovat kaikkea sitä mitä toisia haukkuvat ja täähän on kuitenkin selvä totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He itse ovat kaikkea sitä mitä toisia haukkuvat ja täähän on kuitenkin selvä totuus.

        ...tai vain onnettomia ihmisiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He itse ovat kaikkea sitä mitä toisia haukkuvat ja täähän on kuitenkin selvä totuus.

        Totta kirjoitit, ovat alinta kastia koko viestien ympärivuorokautta toisten instoja kytäten . Eivät koskaan löydä kenestäkään yhtään positiivisia asioita, vaan haukutaan pilkataan keksitään valheita ja ivataan jopa henkilöiden ulkonäköäkin .


      • Anonyymi

        Tai eivät ole töissä missään. Eivät uskalla näyttää naamaansa ja pelkkä etunimen näkyminen saa heidät pois tolaltaan. Varjelevat yksityisyyttään vaikka ei heillä ole mitään salattavaakaan. Taviksia, jotka eivät käy töissä ja käy kateeksi toisten ihmisten ulkonäkö ja työelämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitit, ovat alinta kastia koko viestien ympärivuorokautta toisten instoja kytäten . Eivät koskaan löydä kenestäkään yhtään positiivisia asioita, vaan haukutaan pilkataan keksitään valheita ja ivataan jopa henkilöiden ulkonäköäkin .

        Asiaa kirjoitit .Kiitos ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He itse ovat kaikkea sitä mitä toisia haukkuvat ja täähän on kuitenkin selvä totuus.

        Näin se tuppaa olemaan. Projisoivat itseään muihin. Haukkuvat muita siitä mitä he itse ovat ja mitä he itsessään inhoavat. Haukkumalla muita näin saavat ulkoistettua ja vieritettyä asian jonkun muun syyksi.

        Eivät kehtaa myöntää, että itse ovat juuri sellaisia vaan puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa, minä=hän. ”Hän on ilkeä” niin tarkoittaa, että ”minä olen ilkeä”.

        Narsistit puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa. Miten on sosiopaattien ja psykopaattien laita?


      • Anonyymi

        Kerrotko itse kuka olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa kirjoitit .Kiitos ❣️

        Nyt tulee niin paksua tekstiä, että pakko kommentoida. Ymmärrättekö itse, että teette juuri sitä mistä muita haukutte. Olette täysin sokeita omalla käytöksellenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tuppaa olemaan. Projisoivat itseään muihin. Haukkuvat muita siitä mitä he itse ovat ja mitä he itsessään inhoavat. Haukkumalla muita näin saavat ulkoistettua ja vieritettyä asian jonkun muun syyksi.

        Eivät kehtaa myöntää, että itse ovat juuri sellaisia vaan puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa, minä=hän. ”Hän on ilkeä” niin tarkoittaa, että ”minä olen ilkeä”.

        Narsistit puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa. Miten on sosiopaattien ja psykopaattien laita?

        Kerrotko juuri tässä itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He itse ovat kaikkea sitä mitä toisia haukkuvat ja täähän on kuitenkin selvä totuus.

        Eli kun haukut kommentoijia, olet kaikkea sitä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai eivät ole töissä missään. Eivät uskalla näyttää naamaansa ja pelkkä etunimen näkyminen saa heidät pois tolaltaan. Varjelevat yksityisyyttään vaikka ei heillä ole mitään salattavaakaan. Taviksia, jotka eivät käy töissä ja käy kateeksi toisten ihmisten ulkonäkö ja työelämä.

        Nyt on kyllä niin ala-arvoista kommentointia, että vaan sylttytehdas itse siihen pystyy.


    • Anonyymi

      Onko julkisuudella itsensä elättävä jotenkin suojeltua "riistaa" ? EI EI , hänen olemuksensa ruoditaan ja kaivellaan halveksittavaksi .

      • Anonyymi

        Kyllä niillä omilla teoilla on jotain vaikutusta asiaan


      • Anonyymi

        Minusta ne jotka elättävät itsensä julkisuudesta ja myyvät koko elinkaarensa kaikkien tietoisuuteen ovat alinta kastia. Vai pitäisikö vain poimia sieltä hehkutukset " kiitos elämä " ym koipioitua scheisseä, mutta pahoinpitelyt ja rattijuopumukset sekä katkerat tilitykset erosta , niitä ei saisi kommentoida, ainakaan negatiivisesti. Ei se vaan niin mene.


    • Anonyymi

      Miksi tänne kirjoittaa toisten puolesta mielensä pahoittaneet? Ihan kuin asiat koskisi heitä henkilökohtaisesti 🤔

    • Anonyymi

      Kaikki nämä haukutut henkilöt olemme nähneet ainakin Seiska-lehdessä, joten lopetetaan se turha lässyttäminen, eli turpa kiinni mulqwisti.

    • Anonyymi

      Palstan nimi on ’Kotimaiset julkkisjuorut’.
      Suurimmalla osaa näistä aloituksista ei ole mitään tekemistä julkkisjuorujen kanssa. Ihmiset lähinnä oksentavat omaa pahaa oloaan palstalle ja toivovat saavansa tätä kautta helpotusta omaan elämäänsä. Mutta näinhän se ei mene.

      • Anonyymi

        Itsestäsi varmaankin annoit kuvauksen. Kannattaisiko pysyä poissa juorupalstoilta? :D


    • Anonyymi

      Huvittavaa, että on pitänyt avata oikein oma lanka julkistyrkkyjen sekoilujen arvostelijoiden paheksumiseen.
      Mikä mahtaa olla motiivi?
      Nämä muita solvaavat, tyrkkyjen puolesta loukkaantujat, syyllistvät sitten täysin itselleen vieraiden ihmisten, alatyyliseen arvosteluun—eli aivan samaan mistä muita syyttelevät.
      Loistavaa!!

    • Anonyymi

      aloittaja on ehkä? Aitolehti fani.ole rauhassa.
      lähes kaikkia vähintään yhtä paljon itseään julkisuuteen tunkevia (kuin Aitolehti)
      haukutaan ja kritisoidaan.
      enenn kun ei ollut nettiä ja somea,julkkiksia haukuttiin työpaikoilla,illanistujaisissa,yms juoruja ,juttuja.
      missä ihmiset tapaa toisiaan.
      nyt somen myötä on auennut uusia väyliä.
      ja alkaahan samat naamat kyllä kyllästyttää.
      ihan luonnollista.

    • Anonyymi

      Kun on julkisuuteen mennyt ja siellä töpännyt, voi olla varma, että puheet eivät pääty koskaan. Kansa noille palkan maksaa Seiskan vuositilausten muodossa, siispä kansa saa haukkua heitä suu vaahdossa ja odottaa millaisia hölmöilyjä Seiska heille ensiviikolla kertoo julkkisten taas tehneen.

    • Anonyymi

      Ihmisen mielenterveys kovin häilyvää laatua ja varmasti tämä pandemia - aika vielä pahentanut asiaa. Totta, välillä pahaa tekee lukea näitä juttuja, mietityttää miten tyhjää jonkun ihmisen ajatusmaailma on, ettei jossakin kohtaa kolahda ja tunnu siellä ns omassatunnossa. Martina, ylipäätään kaikki hänen lähiystävänsä maalitettu ja kokoajan jutut täällä muuttuu vaan röyhkeämmäksi, juurikin kun kyseessä kuitenkin ihminen, kahden tytön äiti...
      Nyt herätystä tyypit, sinne peilin eteen ja mieti, onko sulla varaa haukkua tuntematonta ihmistä!?
      Samoin tämän palstan ylläpito, eikö mitkään kellot kilkuta siellä korvien välissä, kun selkeästi kuka tahansa näkee, että nyt menee liian röyhkeäksi!

      • Anonyymi

        Miksi valitsit puhua vain Martinan puolesta? Kun nyt sille linjalle lähdet, että paheksut törkykirjoituksia niin olisit sitten linjassasi tasapuolinen, mutta ei. Maisa on äiti, Stefan on isä jne. Koita edes yrittää olla vähän vähemmän läpinäkyvä. Tämä ilmiö, että Stefan ja Sofia ovat ansainneet kaiken törkeyden, mutta Martina ei, on todella puolueellinen ja siksi huvittavan epäuskottava. Sano suoraan mikä on todellinen sanomasi, kaikkia muuta saa haukkua "kuin vierasta sikaa", mutta Martina ja ilmeisesti myös Hannu, pitää jättää rauhaan paitsi kehuvilta teksteiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valitsit puhua vain Martinan puolesta? Kun nyt sille linjalle lähdet, että paheksut törkykirjoituksia niin olisit sitten linjassasi tasapuolinen, mutta ei. Maisa on äiti, Stefan on isä jne. Koita edes yrittää olla vähän vähemmän läpinäkyvä. Tämä ilmiö, että Stefan ja Sofia ovat ansainneet kaiken törkeyden, mutta Martina ei, on todella puolueellinen ja siksi huvittavan epäuskottava. Sano suoraan mikä on todellinen sanomasi, kaikkia muuta saa haukkua "kuin vierasta sikaa", mutta Martina ja ilmeisesti myös Hannu, pitää jättää rauhaan paitsi kehuvilta teksteiltä

        Miksi sinä valitsit että haukut vain Martinaa ja hänen läheisiään johon kuuluu Esko, Eskon ja Martinan lapsi, Hannu ja Martinan äiti? Miksi valitsit että et hauku Stefua ja Stefun lasta, Stefun äitiä etkä Sofiaa? Miksi valitsit että Sofian takia teet tämän kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä valitsit että haukut vain Martinaa ja hänen läheisiään johon kuuluu Esko, Eskon ja Martinan lapsi, Hannu ja Martinan äiti? Miksi valitsit että et hauku Stefua ja Stefun lasta, Stefun äitiä etkä Sofiaa? Miksi valitsit että Sofian takia teet tämän kaiken.

        Oletko tyhmä vai esitätkö vain? EN ole haukkunut Martinaa tai läheisiään, en myöskään noita muita henkilöitä. Ärsytti vaan toi tekopyhyys. Eli jos nyt jotain haukun, niin esim sua tyhmäksi mutta se perustuu vaan tohon todella lapselliseen "mutku ite". Oliko ihan ylivoimaista ymmärtää, että yhtälailla muita törkeyksien kohteita pitää puolustaa. Sun kanta taisi tulla selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai esitätkö vain? EN ole haukkunut Martinaa tai läheisiään, en myöskään noita muita henkilöitä. Ärsytti vaan toi tekopyhyys. Eli jos nyt jotain haukun, niin esim sua tyhmäksi mutta se perustuu vaan tohon todella lapselliseen "mutku ite". Oliko ihan ylivoimaista ymmärtää, että yhtälailla muita törkeyksien kohteita pitää puolustaa. Sun kanta taisi tulla selväksi.

        Puolustatko sinä Martinaa jota eniten täällä haukutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä valitsit että haukut vain Martinaa ja hänen läheisiään johon kuuluu Esko, Eskon ja Martinan lapsi, Hannu ja Martinan äiti? Miksi valitsit että et hauku Stefua ja Stefun lasta, Stefun äitiä etkä Sofiaa? Miksi valitsit että Sofian takia teet tämän kaiken.

        Eikö Stefun lapsi olekaan Martinan lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valitsit puhua vain Martinan puolesta? Kun nyt sille linjalle lähdet, että paheksut törkykirjoituksia niin olisit sitten linjassasi tasapuolinen, mutta ei. Maisa on äiti, Stefan on isä jne. Koita edes yrittää olla vähän vähemmän läpinäkyvä. Tämä ilmiö, että Stefan ja Sofia ovat ansainneet kaiken törkeyden, mutta Martina ei, on todella puolueellinen ja siksi huvittavan epäuskottava. Sano suoraan mikä on todellinen sanomasi, kaikkia muuta saa haukkua "kuin vierasta sikaa", mutta Martina ja ilmeisesti myös Hannu, pitää jättää rauhaan paitsi kehuvilta teksteiltä

        Sisälukutaito on ihan suotava taito.

        Martina, ylipäätään kaikki hänen lähiystävänsä maalitettu ja kokoajan jutut täällä muuttuu vaan röyhkeämmäksi, juurikin kun kyseessä kuitenkin ihminen, kahden tytön äiti...

        Eikö juurikin Stefu ole Marttiinan lapsen isä, samoin Esko, joka viime aikoina täällä maalitettu ja tiukalla otteella.Marttiina itse kertonut ja monessa kohtaa on selväksi tullut, että välit molempien lasten isiin on nykyään hyvässä kunnossa.


    • Anonyymi

      Ehkä olisi parempi että emme haukkuisi ketään vaan keskittyisimme julkkisjuoruihin.

      • Anonyymi

        Joo olet oikeassa. Olisi kiva, että ei aina syytellä toisia kirjoittajia milloin mistäkin. Pakko kyllä vielä sanoa, että selkeästi suurin ryhmä muita kommentoijia jopa mielisairaiksi haukkumisessa on Martinan seuraajat/fanit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet oikeassa. Olisi kiva, että ei aina syytellä toisia kirjoittajia milloin mistäkin. Pakko kyllä vielä sanoa, että selkeästi suurin ryhmä muita kommentoijia jopa mielisairaiksi haukkumisessa on Martinan seuraajat/fanit

        Voihan nuoh, turhaa täällä yritätte toisista tehdä fiksuja, kun ette itsekkään siihen pysty. Lueppa nyt vielä kommenttisi 17.25, kirjoitat, kuinka pitäisi toisten käyttäytyä ja sitten vakiolause lopussa.. "Pakko kyllä vielä sanoa, että selkeästi suurin ryhmä muita kommentoijia jopa mielisairaiksi haukkumisessa on Martinan seuraajat/fanit..." Näinkö sinä nyt maailmaa parannat? Sanoisin, olematta kenenkään fani, että meneppä aikuistumaan, sorry vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet oikeassa. Olisi kiva, että ei aina syytellä toisia kirjoittajia milloin mistäkin. Pakko kyllä vielä sanoa, että selkeästi suurin ryhmä muita kommentoijia jopa mielisairaiksi haukkumisessa on Martinan seuraajat/fanit

        Olisiko syynä mm. se että Martinan haukkujien kirjoitukset vaikuttaa aivan mielipuolisilta? Siis muutaman ja varsinkin sen yhden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko syynä mm. se että Martinan haukkujien kirjoitukset vaikuttaa aivan mielipuolisilta? Siis muutaman ja varsinkin sen yhden.

        Stefun instassa lukee "no money, no honey" - siis oikeesti? Onko Stefu tajunnut elämänsä tarkoituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun instassa lukee "no money, no honey" - siis oikeesti? Onko Stefu tajunnut elämänsä tarkoituksen?

        Tuli uskoon ja sai rauhan sieluunsa .☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko syynä mm. se että Martinan haukkujien kirjoitukset vaikuttaa aivan mielipuolisilta? Siis muutaman ja varsinkin sen yhden.

        Juuri näin, tämä hlö joku Marttiinaa kokoajan haukkuu, on valitettavasti henkisesti häiriintynyt ihminen, jonkinlainen pakkomielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, tämä hlö joku Marttiinaa kokoajan haukkuu, on valitettavasti henkisesti häiriintynyt ihminen, jonkinlainen pakkomielle.

        Huolestuttavaa on se, että millaisia nämä henkilöt ovat oikeassa elämässä? Selkäänpuukottajia, työpaikkakiusaajia (aivan varmasti) tai niitä elämäänsä kyllästyneitä marmattajia? Välillä pistää miettimään.


    • Anonyymi

      Nähtiin tänään taas millainen moraali on eräillä aloituksen tekijällä.Tehtiin aloitus lapsesta ja hänen merkkipäivästään.Onneksi poistettiin sairaan henkilön viestit ja alotus. ♥️Kiitos .

    • Anonyymi

      Miksi kukaan ylipäätään käy ja kirjoittelee tällaisella typerällä palstalla, eikö ole omaa elämää vai??

      • Anonyymi

        Sulla näköjään ei ole!
        Onko tää taas niitä, jotka ihan ”vahingossa”eksyy tänne nilittämään?


    • Anonyymi

      Voinet saman tien vastata itse aloitukseesi. :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe