Kenen vastuu?

Anonyymi

Jos mies ja nainen seurustelevat ja nainen käyttää e-pillereitä mutta tulee raskaaksi siitä huolimatta ja matkustaa kotiseudulleen kertomatta lapsen isälle että on raskaana, ja tekee abortin kotiseudullaan kertomatta lapsen isälle tuosta abortista, vaikka, jos lapsen isä olisi ollut tietoinen tuosta raskaudesta, hän olisi vastustanut tuota aborttia. Onko tuo mies vastuussa tuosta abortista?

37

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä paljon miehiä kiinnosta kunhan seksiä saa.

      • Anonyymi

        Eli nainen saa kantaa vastuun.


    • Anonyymi

      Ei ole vastuussa muuta kuin siitä ettei käyttänyt kortsua ja hommasi muija kuseen.

      • Anonyymi

        Tuo sama muija synnytti tuolle miehelle noin vuoden päästä tuosta abortista poiklapsen joten miksi hän ei voinut tehdä sitä jo ensiyriryksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama muija synnytti tuolle miehelle noin vuoden päästä tuosta abortista poiklapsen joten miksi hän ei voinut tehdä sitä jo ensiyriryksellä.

        Tuskimpa tässä oli kyse muijan kuseen jättämisestä jos muija odotti jo tuolle miehelle lasta lyhyen ajan päästä tuosta abortista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama muija synnytti tuolle miehelle noin vuoden päästä tuosta abortista poiklapsen joten miksi hän ei voinut tehdä sitä jo ensiyriryksellä.

        Mitä sitä täältä kyselet, kysy asianomaisilta jos muitten asiat vaivaa päätä noin kauheesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä täältä kyselet, kysy asianomaisilta jos muitten asiat vaivaa päätä noin kauheesti.

        Mistä tiedät, kenestä puhun, voinhan puhua itsestänikin?


      • Anonyymi

        Minä halusin tuon naisen kanssa lapsen heti alusta saakka, muuten olsiin käyttänyt kondomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halusin tuon naisen kanssa lapsen heti alusta saakka, muuten olsiin käyttänyt kondomia.

        "Minä halusin tuon naisen kanssa lapsen heti alusta saakka, muuten olsiin käyttänyt kondomia."

        Mutta nainen ei halunnut joten mikä on ongelma. Et sinä voi panna naisia heidän tahtomattaan paksuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä halusin tuon naisen kanssa lapsen heti alusta saakka, muuten olsiin käyttänyt kondomia."

        Mutta nainen ei halunnut joten mikä on ongelma. Et sinä voi panna naisia heidän tahtomattaan paksuksi.

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.

        Oliskohan lueskellut Suomi24/Aborttipalstan abortinedistäjätrollien abortin ylistystä ja saanut päähänsä, miten ihanaa abortit onkaan naiselle ja sitten tehnytkin abortin. Tajusi jonkin ajan kuluttua tulleensa täysin petetyksi ja halusikin sitten lapsen. Eihän tästä tarinasta voi oikein mitään muutakaan johtopäätöstä tehdä. Onneksi tuli myöhemmin taas järkiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.

        Jätä sellainen lapsille hengenvaarallinen oikukas p.askakasa ja vaadi lapsen huoltajuus itsellesi. Etsi normaali kunnon Nainen joka ei tapa yhteisiä lapsianne. Olet liian hyvä haaskattavaksi alhaiselle mukavuusaborttöörille.

        "Onko tuo mies vastuussa tuosta abortista?"

        Ei tietenkään ole, miksi olisi?! Eihän mies lapselleen murhatuomiota päättänyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.

        "Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt."

        Se on ihan ymmärrettävää. Ajatteli että ei voi huonoja geenejä antaa jatkua. Hänellä oli ehkä parempi mies näköpiirissä. Minä tein abortin myös siksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.

        "Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde"

        Mutta jos tämä oli vain oma olettamuksesi, ja tämä nainen onkin aivan muuta mieltä. Moni mies kuvittelee, että suhde voi hyvin ja on tosi tyydyttävä kun itse niin luulee, eikä yhtään kuuntele mitä nainen puhuu väsymyksestään, huolistaan ja parisuhteen huonosta tilasta. Sitten tulee jotenkin "yllätyksenä" miehelle postissa eroilmoitus tai kotiin tullessa on kumppani koonnut tavaransa ja lähtenyt pois. Ja mies on äimän käkenä, että tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun oli niin syvä suhde. Ei vain ole ottanut todesta niitä kumppanin puheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan lueskellut Suomi24/Aborttipalstan abortinedistäjätrollien abortin ylistystä ja saanut päähänsä, miten ihanaa abortit onkaan naiselle ja sitten tehnytkin abortin. Tajusi jonkin ajan kuluttua tulleensa täysin petetyksi ja halusikin sitten lapsen. Eihän tästä tarinasta voi oikein mitään muutakaan johtopäätöstä tehdä. Onneksi tuli myöhemmin taas järkiinsä.

        "Onneksi tuli myöhemmin taas järkiinsä."

        Sittenhän kaikki on hyvin, vaikka nainen tekikin abortin, hän hankkiutui sitten uudelleen raskaaksi. Mitään ongelmaa ei siis todellisuudesssa ole?

        Mukavia kyllä nämä kuvitteelliset tilanteet puida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja tuolla naisella oli syvä suhde ja toisella kertaa hän alkoi odottamaan minulle lasta jonka hän synnytti. En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin. Hän itsekin sanoi tuosta suhteesta jotain että se oli käsittämätöntä jota hän ei myöskään täysin ymmärtänyt.

        "En tosin tiedä miksi hän toimi ensimmäisessä raskaudessaan niinkuin toimi eikä kertonut mitään että hän oli raskaana ja että hän teki abortin."

        Arvelisin, että hän oli raskaana jollekin toiselle ja olisi heti paljastunut kelle, jos esim vauva olisi väärää väriä tms ja paikkakunnalla olisi vain yksi tummaihoinen :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, kenestä puhun, voinhan puhua itsestänikin?

        Voi vattu. Mitä varten sitten puhut itsestäs kolmannessa persoonassa? Jos olet noin kiero yleisestikin niin ei ihme jos kuka tahansa tekee abortin mielummin kuin antaa savolaisgeenien periytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan lueskellut Suomi24/Aborttipalstan abortinedistäjätrollien abortin ylistystä ja saanut päähänsä, miten ihanaa abortit onkaan naiselle ja sitten tehnytkin abortin. Tajusi jonkin ajan kuluttua tulleensa täysin petetyksi ja halusikin sitten lapsen. Eihän tästä tarinasta voi oikein mitään muutakaan johtopäätöstä tehdä. Onneksi tuli myöhemmin taas järkiinsä.

        "Oliskohan lueskellut Suomi24/Aborttipalstan abortinedistäjätrollien abortin ylistystä ja saanut päähänsä, miten ihanaa abortit onkaan naiselle ja sitten tehnytkin abortin."

        Eikö ne ole abortin vastustajat jotka toitottaa siitä mukavuusabortista. Että se on mukavaa. Kaikki ihmettelee tuota että mitä mukavaa siinä mukamas on. Ehkä tämä nainen on lukenut suomi24.fi/abortti palstaa ja päättänyt kokeilla abortin mukavuutta ihan abortinvastustajien suosituksesta. Tekeehän abortin jotkut montakin kertaa niin ehkä siinä sitten jotain tavoiteltavaa on. Kait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oliskohan lueskellut Suomi24/Aborttipalstan abortinedistäjätrollien abortin ylistystä ja saanut päähänsä, miten ihanaa abortit onkaan naiselle ja sitten tehnytkin abortin."

        Eikö ne ole abortin vastustajat jotka toitottaa siitä mukavuusabortista. Että se on mukavaa. Kaikki ihmettelee tuota että mitä mukavaa siinä mukamas on. Ehkä tämä nainen on lukenut suomi24.fi/abortti palstaa ja päättänyt kokeilla abortin mukavuutta ihan abortinvastustajien suosituksesta. Tekeehän abortin jotkut montakin kertaa niin ehkä siinä sitten jotain tavoiteltavaa on. Kait.

        "toitottaa siitä mukavuusabortista. Että se on mukavaa. "

        Ei, kun kerrotaan vaan että se mitä (abortin "vapauttavaa ihanuutta, voimaannutusta" jne.) sinä sakkeinesi toitotat, onkin pelkkää valheellista kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "toitottaa siitä mukavuusabortista. Että se on mukavaa. "

        Ei, kun kerrotaan vaan että se mitä (abortin "vapauttavaa ihanuutta, voimaannutusta" jne.) sinä sakkeinesi toitotat, onkin pelkkää valheellista kuvitelmaa.

        Niin kai se Mukavuusabortti sitten on mukavuutta ja ihanaa. Hyvä että kerrot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se Mukavuusabortti sitten on mukavuutta ja ihanaa. Hyvä että kerrot.

        Lue ja ymmärrä, sen LUULLAAN olevan sitä. Kunnes karu totuus valkenee liian myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama muija synnytti tuolle miehelle noin vuoden päästä tuosta abortista poiklapsen joten miksi hän ei voinut tehdä sitä jo ensiyriryksellä.

        Joku alkoi katua ja kuvitteli korjaavansa tilanteen. Näin on käynyt monille. Kuitenkin ne lapset ovat aivan erilaisia. Ei se jälkimmäinen voi aiempaa korvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halusin tuon naisen kanssa lapsen heti alusta saakka, muuten olsiin käyttänyt kondomia.

        Hän ei kerran käytti pillereitä. Yhteistuumin asioista neuvoteltava ja sovittava.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Onneksi tuli myöhemmin taas järkiinsä."

        Sittenhän kaikki on hyvin, vaikka nainen tekikin abortin, hän hankkiutui sitten uudelleen raskaaksi. Mitään ongelmaa ei siis todellisuudesssa ole?

        Mukavia kyllä nämä kuvitteelliset tilanteet puida.

        Voihan joku peitellä pettämisen jälkiä sala-abortilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "toitottaa siitä mukavuusabortista. Että se on mukavaa. "

        Ei, kun kerrotaan vaan että se mitä (abortin "vapauttavaa ihanuutta, voimaannutusta" jne.) sinä sakkeinesi toitotat, onkin pelkkää valheellista kuvitelmaa.

        "sinä sakkeinesi toitotat, onkin pelkkää valheellista kuvitelmaa."

        Sitä minä olen mukavuudesta höpöttäneelle kans sanonut mutta hänen mielestä abortti on mukavaa ja sillä siisti. Minunkaan mielestä se ei pidä paikkansa. Abortista tulee aina verenvuotoa ja kipuja, se ei ole mukavaa. Mutta verrattuna synnytykseen ( jossa repeää koko alapää veriseksi tohjoksi etkä pysty istumaan tai esmes toimittaa tarpeitasi kuukauteen huutamatta kivusta) kyllä on mukavampaa. Mutta ei kipu ole kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sinä sakkeinesi toitotat, onkin pelkkää valheellista kuvitelmaa."

        Sitä minä olen mukavuudesta höpöttäneelle kans sanonut mutta hänen mielestä abortti on mukavaa ja sillä siisti. Minunkaan mielestä se ei pidä paikkansa. Abortista tulee aina verenvuotoa ja kipuja, se ei ole mukavaa. Mutta verrattuna synnytykseen ( jossa repeää koko alapää veriseksi tohjoksi etkä pysty istumaan tai esmes toimittaa tarpeitasi kuukauteen huutamatta kivusta) kyllä on mukavampaa. Mutta ei kipu ole kivaa.

        "( jossa repeää koko alapää veriseksi tohjoksi etkä pysty istumaan tai esmes toimittaa tarpeitasi kuukauteen huutamatta kivusta)"

        Onneksi vain pienelle promillelle käy mitään tuollaista mitä mutuluuloissasi kuvittelet ja levität paniikkia lietsovaa propagandaasi.
        Sen sijaan kyllä suurella osaa näyttää repeävän psyyke abortista ettei pysty aidosti nauttimaan elämästä enää koskaan kun on syyllisyystraumat, masennukset ym. mielenterveysongelmat raskaasti tunnoilla, johtaen sitten moninkertaisesti useamman ennenaikaiseen hautaan verrattuna synnyttäneisiin ja kaikkiin muihinkin. Henkinen jäytävä kipu takaraivossa ei ole kivaa, vaan kiduttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "( jossa repeää koko alapää veriseksi tohjoksi etkä pysty istumaan tai esmes toimittaa tarpeitasi kuukauteen huutamatta kivusta)"

        Onneksi vain pienelle promillelle käy mitään tuollaista mitä mutuluuloissasi kuvittelet ja levität paniikkia lietsovaa propagandaasi.
        Sen sijaan kyllä suurella osaa näyttää repeävän psyyke abortista ettei pysty aidosti nauttimaan elämästä enää koskaan kun on syyllisyystraumat, masennukset ym. mielenterveysongelmat raskaasti tunnoilla, johtaen sitten moninkertaisesti useamman ennenaikaiseen hautaan verrattuna synnyttäneisiin ja kaikkiin muihinkin. Henkinen jäytävä kipu takaraivossa ei ole kivaa, vaan kiduttavaa.

        "ettei pysty aidosti nauttimaan elämästä"

        Muistaakseni sinusta aidosti nauttimista on bissen kiskominen terassilla veronmaksajien laskuun. Ja ilmeisesti väkisin perseen repiminen veriseksi tohjoksi ja suolan kaataminen muiden ihmisten haavoihin. Jotkut vaan nauttii tosi" aidosti" tavalla joka menee arkiymmärryksen ohi. Sama kuin mitä "normaalit" yhteisöt pitää normaalina. Jotkut näissä yhteisöissä nauttii lapsistaan erikoisella tavalla... Josta käsketään lasten olla hiljaa tai... Mies nauttii aidosti... Varmaan 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "( jossa repeää koko alapää veriseksi tohjoksi etkä pysty istumaan tai esmes toimittaa tarpeitasi kuukauteen huutamatta kivusta)"

        Onneksi vain pienelle promillelle käy mitään tuollaista mitä mutuluuloissasi kuvittelet ja levität paniikkia lietsovaa propagandaasi.
        Sen sijaan kyllä suurella osaa näyttää repeävän psyyke abortista ettei pysty aidosti nauttimaan elämästä enää koskaan kun on syyllisyystraumat, masennukset ym. mielenterveysongelmat raskaasti tunnoilla, johtaen sitten moninkertaisesti useamman ennenaikaiseen hautaan verrattuna synnyttäneisiin ja kaikkiin muihinkin. Henkinen jäytävä kipu takaraivossa ei ole kivaa, vaan kiduttavaa.

        "Henkinen jäytävä kipu takaraivossa ei ole kivaa, vaan kiduttavaa."

        Ymmärrän kyllä nyt hyökkäävyytesi nyt kun tosta kerrot. Tsemiä ja jaksuhalit. Toivon että saat siihen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Henkinen jäytävä kipu takaraivossa ei ole kivaa, vaan kiduttavaa."

        Ymmärrän kyllä nyt hyökkäävyytesi nyt kun tosta kerrot. Tsemiä ja jaksuhalit. Toivon että saat siihen apua.

        Eihän lapsiaan tappamattomilla nimenomaan tuollaista ole. Mutta ymmärrä vaan tahallasi väärin, kertoo sinusta ja ongelmistasi ihan riittävästi.

        "bissen kiskominen terassilla veronmaksajien laskuun. Ja ilmeisesti väkisin perseen repiminen veriseksi tohjoksi ja suolan kaataminen muiden ihmisten haavoihin"

        Aivan, mitä tulee mukavuusaborttööreihin ja muihin ketkä on sen tasan ansainneet. Luultavasti melko monetkin nauttii oikeudenmukaisuuden toteutumisesta, kun itsekkäät lasten murhaajat saa edes jotakin takaisin mitä on ansainneet.. Ja joo, onhan se oluesta nauttiminen aivan hirvittävä synti etenkin kun vertaa lapsia murhaavien touhuihin... revitään huvikseen lapsia palasiksi, veronmaksajien laskuun tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän lapsiaan tappamattomilla nimenomaan tuollaista ole. Mutta ymmärrä vaan tahallasi väärin, kertoo sinusta ja ongelmistasi ihan riittävästi.

        "bissen kiskominen terassilla veronmaksajien laskuun. Ja ilmeisesti väkisin perseen repiminen veriseksi tohjoksi ja suolan kaataminen muiden ihmisten haavoihin"

        Aivan, mitä tulee mukavuusaborttööreihin ja muihin ketkä on sen tasan ansainneet. Luultavasti melko monetkin nauttii oikeudenmukaisuuden toteutumisesta, kun itsekkäät lasten murhaajat saa edes jotakin takaisin mitä on ansainneet.. Ja joo, onhan se oluesta nauttiminen aivan hirvittävä synti etenkin kun vertaa lapsia murhaavien touhuihin... revitään huvikseen lapsia palasiksi, veronmaksajien laskuun tietenkin.

        Eikö jäytävä kipu takaraivossa ole aika ikävää? Kyllä semmoiseen saa apua, kuulostaa kyllä pahalta. Mikset hae apua? Ja tutkimuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän lapsiaan tappamattomilla nimenomaan tuollaista ole. Mutta ymmärrä vaan tahallasi väärin, kertoo sinusta ja ongelmistasi ihan riittävästi.

        "bissen kiskominen terassilla veronmaksajien laskuun. Ja ilmeisesti väkisin perseen repiminen veriseksi tohjoksi ja suolan kaataminen muiden ihmisten haavoihin"

        Aivan, mitä tulee mukavuusaborttööreihin ja muihin ketkä on sen tasan ansainneet. Luultavasti melko monetkin nauttii oikeudenmukaisuuden toteutumisesta, kun itsekkäät lasten murhaajat saa edes jotakin takaisin mitä on ansainneet.. Ja joo, onhan se oluesta nauttiminen aivan hirvittävä synti etenkin kun vertaa lapsia murhaavien touhuihin... revitään huvikseen lapsia palasiksi, veronmaksajien laskuun tietenkin.

        Kuka repii lapsia palasiksi, onko se teidän "normaalin" yhteisön juttuja?? Miehet on vaan niin julmia ja sadistisia lapsia kohtaan. Raamatullista tietenki mutta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jäytävä kipu takaraivossa ole aika ikävää? Kyllä semmoiseen saa apua, kuulostaa kyllä pahalta. Mikset hae apua? Ja tutkimuksiin.

        "Eikö jäytävä kipu takaraivossa ole aika ikävää?"

        Kerro nyt vaan, eihän me normaalit lapsia tappamattomat siitä tiedetä. Onko jo helpotusta tiedossa vai onko sellaista olemassakaan?

        "Kuka repii lapsia palasiksi,"

        Siellä "normaalien" yhteisön harrastamassa "naisen oikeudessa" sellaistakin tapahtuu. Vai etkö ole uskaltanut koskaan katsoa tekojesi jälkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö jäytävä kipu takaraivossa ole aika ikävää?"

        Kerro nyt vaan, eihän me normaalit lapsia tappamattomat siitä tiedetä. Onko jo helpotusta tiedossa vai onko sellaista olemassakaan?

        "Kuka repii lapsia palasiksi,"

        Siellä "normaalien" yhteisön harrastamassa "naisen oikeudessa" sellaistakin tapahtuu. Vai etkö ole uskaltanut koskaan katsoa tekojesi jälkiä?

        "Siellä "normaalien" yhteisön harrastamassa "naisen oikeudessa" sellaistakin tapahtuu"

        Minä kyselin aiemmin että saako teidän "normaalissa" yhteisössä naiset, ne Oikeat Naiset puhua, käyttää tietokonetta tai ehkäisyä. Vastausta ei ole tullut että tällaisia oikeuksia teikäläisten naisilla olis. Näistä puhuminenkin katsotaan feministiseksi ääriliikehdinnäksi. Nämä on kiellettyjä puheenaiheenakin ja kyselijät vaiennetaan. Mutta siis siellä teillä on oikeus että "revitään lapsia"? Sen lisäksi että hyväksikäytetään? Mitä minä sanoin että pitäisi tutkia teidän normaali(??) yhteisön johtajien takapihoja, kun maailmallakin löytyy hautoja... Mitä kaikkea uskonyhteisöjen sisältä paljastuukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka repii lapsia palasiksi, onko se teidän "normaalin" yhteisön juttuja?? Miehet on vaan niin julmia ja sadistisia lapsia kohtaan. Raamatullista tietenki mutta....

        "Autuas on se joka murskaa lapsesi kallioon" , sanoo Raamattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siellä "normaalien" yhteisön harrastamassa "naisen oikeudessa" sellaistakin tapahtuu"

        Minä kyselin aiemmin että saako teidän "normaalissa" yhteisössä naiset, ne Oikeat Naiset puhua, käyttää tietokonetta tai ehkäisyä. Vastausta ei ole tullut että tällaisia oikeuksia teikäläisten naisilla olis. Näistä puhuminenkin katsotaan feministiseksi ääriliikehdinnäksi. Nämä on kiellettyjä puheenaiheenakin ja kyselijät vaiennetaan. Mutta siis siellä teillä on oikeus että "revitään lapsia"? Sen lisäksi että hyväksikäytetään? Mitä minä sanoin että pitäisi tutkia teidän normaali(??) yhteisön johtajien takapihoja, kun maailmallakin löytyy hautoja... Mitä kaikkea uskonyhteisöjen sisältä paljastuukaan.

        "Vastausta ei ole tullut että tällaisia oikeuksia teikäläisten naisilla olis"

        Tivailet ehkä täysin väärältä kirjoittajalta. Vai mitähän "teikäläisiä" kuvittelet taas olevan?

        "Mutta siis siellä teillä on oikeus että "revitään lapsia"? Sen lisäksi että hyväksikäytetään?"

        En tiedä että meidän normaalien lapsia suojelevien enemmistö tekisi tällaista. Nuo on siis edelleen ihan teidän lastenvihaajakerholaisten unelmia.

        ""Autuas on se joka murskaa lapsesi kallioon" , sanoo Raamattu."

        En tiedä tarkemmin koko kirjasta, mutta eräässä selvityksessä tämä oli ainakin vertauskuva pahoista ajatuksista jotka kannattaa murskata jo pieninä alkuina ennenkuin paisuvat tuhoisammiksi.


    • Anonyymi

      "Onko tuo mies vastuussa tuosta abortista?"

      Ei vaan se joka on oikeasti siittäjä. Hänen olisi tullut käyttää kondomia ettei syrjähyppy olisi vaatinut aborttia.

    • Anonyymi

      Ei tietenkää. Nämä asiat olisi hyvä kaiken varalta ennen kun mitään edes tapahtunut käydä kumppanin kanssa läpi. Eli vahinkoraskaus tässä tapauksessa. Jos et aborttia hyväksy kerro se toiselle niin saat tietää hänen kantansa.. Etukäteen sopimalla ja puhumalla avoimesti asioista opit tuntemaan kumppanisi paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe