Mitäs mieltä kansa on tosta terveyskeskuksen lääkäristä.
arvauskeskus
19
2334
Vastaukset
- Anonyymi
Karvias vai ?
Hyvä ja asialtainen, aikaa löytyy asiakkaalle ja tekee työnsä - Anonyymi
Mitä ny ajat todella myöhäs
- Anonyymi
Sitä täytyy kysyä Tapanilta.
- Anonyymi
Hyvin kumminkin tienaa
- Anonyymi
Mistäs niin päättelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs niin päättelet.
Verotiedot kertoo
- Anonyymi
Eikös se nyt ole tärkeintä, että saamme pitää lääkärin kunnassa.
Antaa sitä aikaa ja samalla kävijälle terapiaa, miten ansio tähän kuuluu - Anonyymi
No että hyvin tienaa lääkäri, kommenttia kysyttiin. Katto vaikka verotiedot. Olis kannattanut aikoinaan lukea eikä lasketella
- Anonyymi
Miksi aina pitää olla kateellinen? Olisit lukenut .
- Anonyymi
Ansaitsen ihan hyvin, en kadehdi
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan tapahtumaa Kankaanpäässä 1972.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Tarkoitamme tapahtumaa Porissa parasta aikaa. Murhaaja on vapaana, ja hänen puolisonsa jatkaa samaa ylilääkärinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuolloin on tapahtunut?
Selvittäisitkö vähän?
- Anonyymi
Tämäkin aivan totta. Vaatii luonnetta.
- Anonyymi
Hyvä lääkäri. Olen tyytyväinen. Kuuntelee potilasta ja tutkii.
Ei niin kuin yleensä, että päivää ja buranapaketti käteen ja ulos. - Anonyymi
Mihin kylään tai kaupunkiin karvialaiset lähtevät jatkoille?
- Anonyymi
Hyvä, että meillä on lääkäri.
- Anonyymi
On se varmaan ihan hyvä lääkäri kun pääsee jutuiltaan potilaan vaivoihin eikä aliarvioi niitä.
Tuskin sinne arvauskeskukseen kukaan menee huvikseen istumaan ja höpinöitä kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko252205Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1571758Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231271Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98924Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862- 80853