mies myönnän nyt että

Anonyymi

Olen mustasukkainen en koskaan ennen ole ollut. Samalla kuitenkin tajusin ettet sinä ora yheyttä. Minä en nuku ja sinä taas kohta heräilet. Juuri siksi toivon että soitat minulle. Tietäisin että merkitsen jotakin sinulle.

12

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä voit ottaa yhteyttä ja kertoa tahtosi, halusi ja toiveesi. Sinua en ole kieltänyt sitä tekemästä. Toivonkin oikeestaan vain sitä, sillä jokainen pelkoni johtuu epävarmuudesta tunteistasi.

• Anonyymi

Kyllä se on ihminen jolla on tieto, joka ottaa yhteyttä. Etenkin jos olet toiminut moraalittomasti ja jopa rikollisesti toista ihmistä kohtaan. On sun tehtävä korjata asia. Aikuiset terveet ihmiset toimii niin.

• Anonyymi

Oletko sinä toiminut moraalittomasti ja laittomasti levittämällä sumeilematta valheita kanssaihmisistäsi? Terve ihminen hankkii todisteet väitteilleen eikä siihen ihan piisaa esimerkiksi se, että porukalla päätellään jonkun olevan ilkeän näköinen opiskelijakorttin kuvan ym yhtä pätevän työkalun perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä toiminut moraalittomasti ja laittomasti levittämällä sumeilematta valheita kanssaihmisistäsi? Terve ihminen hankkii todisteet väitteilleen eikä siihen ihan piisaa esimerkiksi se, että porukalla päätellään jonkun olevan ilkeän näköinen opiskelijakorttin kuvan ym yhtä pätevän työkalun perusteella.

Ylempi kommenttini oli aloituksen kirjoittaneelle miehelle. Ei täällä naiset kirjoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempi kommenttini oli aloituksen kirjoittaneelle miehelle. Ei täällä naiset kirjoita

Aivan, ymmärrän tämän asian samoin. Pahoittelut sekaannuksesta, täällä pyöri se toinenkin naisten maalittaja niin sekoitin.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on merkki välittämisestä ja menettämisen pelosta, voi saada toimimaan jotenkin ettei niin kävisi.

• Anonyymi

Ei oo. Eimia on saanu enemmän tuhoo
        Muiden sekä omille suhteilleen kuvitellen kaikkien pettävän sen ukon kans sitä.

• Anonyymi

Niin se taitaa olla, mutta valitettavasti samalla tiedostin, että tunteeni ovat yksipuolisia. Minun on vain nyt vetäydyttävä ja ymmärrettävä, että näin voi käydä. Juuri kylmyys ja tapa toimia sattuu eniten, se että antaa ymmärtää ei sano, mutta teoilla osoittaa paikkani.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus kait kumpuaa epävarmuudesta. Usko tai älä, olen vaistonnut mustasukkaisuutesi jo alkumetreiltä.
      Mieleni niin tekisi soittaa sulle, mutta jätän sen kuitenkin sun tehtäväksesi.

• Anonyymi

Ei naisen tarvi olla minusta mustasukkainen.

• Anonyymi

Kyllä mä oon mustasukkainen sinusta mutta yritän etten olisi

• Anonyymi

En olekaan ellet anna siihen oikeasti syytä. En tiedä syytä. (sivustsa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      245
      11597
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      136
      10928
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6258
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      212
      5116
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      149
      3569
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3508
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      45
      2398
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      322
      1932
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      10
      1768
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1654
    Aihe