Minulla kävi vähän erikoinen tilanne. Viime viikon tiistaina alkoi tulla flunssan oireita, ei mitään vakavaa kuitenkaan. Perus räkää, päänsärkyä vähän kurkku kipeä jne. Torstaina olo oli vähän heikompi, ja varasin kuitenkin testiin ajan. Testi oli positiivinen, ja ajattelin, että ei hemmetti. Eihän tämä nyt voi olla totta, onhan minut kuitenkin rokotettu jo kahdesti. Vaikka eihän rokote anna kuitenkaan 100% suojaa.
Tänään maanantaina tuli epidemiologisesta jostain se puhelu, jossa kerrottiin eristyksen kesto. Se nainen sanoi, että perjantaina voin mennä takaisin töihin, ellei nenä ala vuotamaan, tai jos kunto jostain syystä romahtaa. Vaikka olo on ollut "ihan jees" koko tämän ajan, niin eikös tämä nyt ole kuitenkin aika nopeaa toimintaa? Kun eikös useimmilla ne pahimmat oireet ala juuri viikon sisällä? Toki varmasti tämäkin on yksilöllistä. Ei kuulemma tarvitse käydä uudestaan testeissä, jos itse tuntee olonsa terveeksi.
Onkohan minulla edes ollut koko koronaa, vai onkohan minulla vain käynyt hyvä tuuri tämän kanssa? Vähän epäilen, ettei minulla mitään koronaa edes ollut.
Nuha vai korona
Anonyymi
3
848
Vastaukset
- Anonyymi
Millon oot saanu 2 rokotteen?
- Anonyymi
Koronatartunta on jo ollut joitakin päiviä siinä vaiheessa kun alkaa tulla ensimmäiset oireet. Siihen kun lisää ne muutamat päivät kun kärvistelit ennen testiin menoa ja sitten vielä aika kun sait karanteenimääräyksen, kertyy aikaa helposti se 10 päivää joka katsotaan nykyisin karanteeniajaksi tartunnasta.
- Anonyymi
KAIKKI ON NIMETTY JO LÄHES 2 VUOTTA CORONAKSI - EI ENÄÄ MUUTA JUURI OLE OLLUT, ETTÄ ON SAATU HÖYNÄYTETTYÄ HERKKÄUSKOISIA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983