Nuha vai korona

Anonyymi

Minulla kävi vähän erikoinen tilanne. Viime viikon tiistaina alkoi tulla flunssan oireita, ei mitään vakavaa kuitenkaan. Perus räkää, päänsärkyä vähän kurkku kipeä jne. Torstaina olo oli vähän heikompi, ja varasin kuitenkin testiin ajan. Testi oli positiivinen, ja ajattelin, että ei hemmetti. Eihän tämä nyt voi olla totta, onhan minut kuitenkin rokotettu jo kahdesti. Vaikka eihän rokote anna kuitenkaan 100% suojaa.

Tänään maanantaina tuli epidemiologisesta jostain se puhelu, jossa kerrottiin eristyksen kesto. Se nainen sanoi, että perjantaina voin mennä takaisin töihin, ellei nenä ala vuotamaan, tai jos kunto jostain syystä romahtaa. Vaikka olo on ollut "ihan jees" koko tämän ajan, niin eikös tämä nyt ole kuitenkin aika nopeaa toimintaa? Kun eikös useimmilla ne pahimmat oireet ala juuri viikon sisällä? Toki varmasti tämäkin on yksilöllistä. Ei kuulemma tarvitse käydä uudestaan testeissä, jos itse tuntee olonsa terveeksi.

Onkohan minulla edes ollut koko koronaa, vai onkohan minulla vain käynyt hyvä tuuri tämän kanssa? Vähän epäilen, ettei minulla mitään koronaa edes ollut.

3

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millon oot saanu 2 rokotteen?

• Anonyymi

Koronatartunta on jo ollut joitakin päiviä siinä vaiheessa kun alkaa tulla ensimmäiset oireet. Siihen kun lisää ne muutamat päivät kun kärvistelit ennen testiin menoa ja sitten vielä aika kun sait karanteenimääräyksen, kertyy aikaa helposti se 10 päivää joka katsotaan nykyisin karanteeniajaksi tartunnasta.

• Anonyymi

KAIKKI ON NIMETTY JO LÄHES 2 VUOTTA CORONAKSI - EI ENÄÄ MUUTA JUURI OLE OLLUT, ETTÄ ON SAATU HÖYNÄYTETTYÄ HERKKÄUSKOISIA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2727
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      294
      2604
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1102
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      771
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe