minus opettaja on joku natsi

Anonyymi

Tosiaan vihaan mun helvetin kielen opettajaa se on ihanku joku saatanan natsi.
Me ei saada missään nimessä pitää puhelinta pöydällä/puhua/istua missä halutaan/ mennä käytävään tekemään tehtäviä. Mitävittua en mä pysty keskittymään jollai helvetin keskitysleirillä. Mitä mun pitäis vittu tehdä??? Vihaaan sitä suuresti

oon lukion ekalla vuodella btw..

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasva aikuiseksi..ei tämä elämä aina herkkua ole mutt tuolla asenteella sano elämälle hyvästi

    • Anonyymi

      miksi menit sinne lukioon. Meinaatkos jotain oikeasti oppia vai kulutatko aikaasi veltossa laiskuudessa. Ihan oikea asenne opettajalla. Rakastettava opettaja. Ihana opettaja. Puhelimet sun muut häiriötekijät pois pöydiltä niin keskittyminen niihin kielen harjoitustehtäviin on paljon parempaa. Vain siten syntyy tuloksia ja osaajia. Oma veikkaus että jätät koulusi kesken ennen kevättä. Tarkallensa sanottuna se tapahtuu helmikuun/maaliskuun taitteessa v. 2022. Et palaa kouluun hiihtolomien jälkeen. Semmoinen sormituntuma kun luen kirjoitustasi. Siirryt yhteiskunnan elättien pataljoonaan. Sen jälkeen voit keskittyä suureen rakkauteesi. Puhelimen nonstop näpelöintiin. Ei vika ole opettajassa vaan......tiedät sen itsekin.

      • Anonyymi

        siis sä et ymmärrä mun tarkoitus olisi kirjoittaa enkku ja teen aina kaikki tehtävät sekä lisätehtävät ajoissa ja olen super aktiivinen opiskelija j vittu mun numerotkin ovat 8-10 mutta se opettaja ei anna minkäänlaista helpotusta niinkun miksi vitussa se olisi niin helvetinnkamalaa mennnä vaikka kaverin kanssa istumaan tekemään tehtäviä kun pakottaa istumaan jonkun vitun haisevan ihmisen viereen joka ei tee tunnilla mitään ja sen kanssa pitäisi tehdä töitä ja keskustella.........


    • Anonyymi

      Opettaja on ihan oikeassa sinä itse olet kuriton kurittoman yhteiskunnan tuote. Kuvittele jos osaat itsesi opettajaksi...kestäisitkö?

      • en ole kuriton meidän luokka on täynnä hiljaisia hikkejä....


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä olet oppivelvollinen, joten joku muu koulu pitäisi löytyä, ellet pysty lukio-opintoihin hikkejen keskellä. Käy puhumassa opon kanssa.

        https://www.oph.fi/fi/usein-kysyttya/oppivelvollisuuden-suorittamisen-laiminlyonnin-seuraukset

        mä olen hyvä koulussa se ei ole edes ongelma vaa se ope koska mulla tippuuu motivaatio sen tunneilla pitää olla aivan turpakiinni vaikkei meidän hikkeluokka koskaan puhukkaan hirveemmin.. tiedätkö voinko vaihtaa mun opettajaa jos meen puhuu opolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen hyvä koulussa se ei ole edes ongelma vaa se ope koska mulla tippuuu motivaatio sen tunneilla pitää olla aivan turpakiinni vaikkei meidän hikkeluokka koskaan puhukkaan hirveemmin.. tiedätkö voinko vaihtaa mun opettajaa jos meen puhuu opolle

        Ne muut ne tuntemasi hiket ovat vallankin tyytyväisiä opettajaansa. Vain sinulla on angsti päällä. Ei, ei se vaihtamalla parane. Samaa sinappia se on vaikka eri tuubista tuleekin. Jos muut eivät puhu liikoja niin kenelle sinä edes puhuisitkaan. Sille omalle puhelimellesi lurittelisit lemmenviestit. Et sinä opettajaa voi vaihtaa. Hän tulee luokkaan seuraavallekin tunnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne muut ne tuntemasi hiket ovat vallankin tyytyväisiä opettajaansa. Vain sinulla on angsti päällä. Ei, ei se vaihtamalla parane. Samaa sinappia se on vaikka eri tuubista tuleekin. Jos muut eivät puhu liikoja niin kenelle sinä edes puhuisitkaan. Sille omalle puhelimellesi lurittelisit lemmenviestit. Et sinä opettajaa voi vaihtaa. Hän tulee luokkaan seuraavallekin tunnille.

        itseasiassa koko meidän luokka puhuu pelkkää paskaa siitä opettajasta ja entiedä mitä sulle tulee mieleen kun sanon hikke mutta kaikki hiket eivät ole samanlaisia kun leffoissa ja mitä varmaan kuvittelet. Kyllä meidän luokka puhuu mutta ollaan koko luokka niin hyväkäytöksellisiä oppilaita, että kukaan ei korota ääntään koskaan tai tee mitään typerää, Ja olisihan se vittu nyt parempi tehdä jotain ryhmätöitä sekä paritöitä oman rakkaan kaverin kanssa kun tulee paremmin toimeen ja saa paremmin tehtyä kun tehdä jonkun kanssa joka ei tee minkäänlaista alotetta tai sitä ei kiinosta tehdä mun kanssa töitä niinkun ei muakaan kiinostaisi hänen kanssaan, mutta ei missään nimessä saa vaihtaa paikkaa rai edes valita kenen kanssa tekee töitä. Mua pelottaa että mun numero öaskee nyt jonkun opettajan ja motivaation takia vaikka osaan erinomaisesti enkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itseasiassa koko meidän luokka puhuu pelkkää paskaa siitä opettajasta ja entiedä mitä sulle tulee mieleen kun sanon hikke mutta kaikki hiket eivät ole samanlaisia kun leffoissa ja mitä varmaan kuvittelet. Kyllä meidän luokka puhuu mutta ollaan koko luokka niin hyväkäytöksellisiä oppilaita, että kukaan ei korota ääntään koskaan tai tee mitään typerää, Ja olisihan se vittu nyt parempi tehdä jotain ryhmätöitä sekä paritöitä oman rakkaan kaverin kanssa kun tulee paremmin toimeen ja saa paremmin tehtyä kun tehdä jonkun kanssa joka ei tee minkäänlaista alotetta tai sitä ei kiinosta tehdä mun kanssa töitä niinkun ei muakaan kiinostaisi hänen kanssaan, mutta ei missään nimessä saa vaihtaa paikkaa rai edes valita kenen kanssa tekee töitä. Mua pelottaa että mun numero öaskee nyt jonkun opettajan ja motivaation takia vaikka osaan erinomaisesti enkkua.

        Oikeastaan tuommoisen, joka ei osaa edes suomea kirjoittaa, on turha opetella mitään muita kieliä. Lopeta lukio, se ei sinulle sovi. Ammattikoulussa englantia on vain hiukan.

        Kuten lukiossa niin myös kaikkialla on osattava tulla toimeen sellaistenkin ihmisten kanssa, joista ei varsinaisesti pidä. Sitä sanotaan kypsyydeksi tai aikuisuudeksi. Puolison saat valita mielesi mukaan, mutta muuten eletään ja työskennellään niiden ihmisten kanssa, joita ympärillä sattuu olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan tuommoisen, joka ei osaa edes suomea kirjoittaa, on turha opetella mitään muita kieliä. Lopeta lukio, se ei sinulle sovi. Ammattikoulussa englantia on vain hiukan.

        Kuten lukiossa niin myös kaikkialla on osattava tulla toimeen sellaistenkin ihmisten kanssa, joista ei varsinaisesti pidä. Sitä sanotaan kypsyydeksi tai aikuisuudeksi. Puolison saat valita mielesi mukaan, mutta muuten eletään ja työskennellään niiden ihmisten kanssa, joita ympärillä sattuu olemaan.

        olipa harvinaisen daiju kommentti sulta XD se että mulla on kirjoitusvirheitä tai että en käytä pilkkuja yms yms jossain anonyymi keskustelussa ei tarkota että en osaa puhua suomea tai että mun ei kannaittaisi opiskella lukiossa nyt herätys.. sitä paitsi sun kommentissa ei ollu mitää apua mä kysyn että miten voisin vaikuttaa asiaan kun mua pelottaa että mun enkun numero tippuu motivaation ja opettajan takia ja ehdotat mullea amista.. kuules nyt jos mä sinne olisin halunnut mennä olisin mennyt ja kyllä mä tiedän että pärjään lukiossa mulla ei siitä ole epäilystäkään mulla on vaan ongelma yhden opettajan kanssa niin susta ei kyl ollu yhtää apua itseasiasa kuulostat joltain surulliselta aikuiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olipa harvinaisen daiju kommentti sulta XD se että mulla on kirjoitusvirheitä tai että en käytä pilkkuja yms yms jossain anonyymi keskustelussa ei tarkota että en osaa puhua suomea tai että mun ei kannaittaisi opiskella lukiossa nyt herätys.. sitä paitsi sun kommentissa ei ollu mitää apua mä kysyn että miten voisin vaikuttaa asiaan kun mua pelottaa että mun enkun numero tippuu motivaation ja opettajan takia ja ehdotat mullea amista.. kuules nyt jos mä sinne olisin halunnut mennä olisin mennyt ja kyllä mä tiedän että pärjään lukiossa mulla ei siitä ole epäilystäkään mulla on vaan ongelma yhden opettajan kanssa niin susta ei kyl ollu yhtää apua itseasiasa kuulostat joltain surulliselta aikuiselta

        Mene puhumaan sen opettajan kanssa sun ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olipa harvinaisen daiju kommentti sulta XD se että mulla on kirjoitusvirheitä tai että en käytä pilkkuja yms yms jossain anonyymi keskustelussa ei tarkota että en osaa puhua suomea tai että mun ei kannaittaisi opiskella lukiossa nyt herätys.. sitä paitsi sun kommentissa ei ollu mitää apua mä kysyn että miten voisin vaikuttaa asiaan kun mua pelottaa että mun enkun numero tippuu motivaation ja opettajan takia ja ehdotat mullea amista.. kuules nyt jos mä sinne olisin halunnut mennä olisin mennyt ja kyllä mä tiedän että pärjään lukiossa mulla ei siitä ole epäilystäkään mulla on vaan ongelma yhden opettajan kanssa niin susta ei kyl ollu yhtää apua itseasiasa kuulostat joltain surulliselta aikuiselta

        Ehkä sun enkun numero tippuu tip, tip, tip...
        Tai ehkä ei tipu, jos korjaat asennettas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene puhumaan sen opettajan kanssa sun ongelmista.

        yritin mut se sano mulle "shut it" ja jouduin tehdä lisätehtäviä :D sellanen naikkonen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe