Jos jotain tehdään niin tehdään sitten kunnolla, tuumaa Toyota ja antoi sähköauton akuilleen joko elinikäisen takuun (Lexus) tai 10 v. / 90 % tason takuun (bZ4X).
https://www.is.fi/autot/art-2000008388682.html
Toyota bZ4X:n litium-ioni-ajoakuston kapasiteetti on 71,4 kWh, jonka tarjoama toimintamatka yhdellä latauksella on mallista riippuen parhaimmillaan yli 450 kilometriä. Ilmalämpöpumpun sisältävän lämmitysjärjestelmän myötä auton suorituskyky turvattu myös alhaisissa lämpötiloissa. Toisaalta bZ4X on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään nestejäähdytteistä korkeajännite akkua.
Toyotan sähköauton akkutakuu on omaa luokkaansa.
65
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotan uudet Solid State akut ovat 37% pienemmät kooltaan kuin nykyiset Lithium pohjaiset akut.
- Anonyymi
Tojotan sähköauton akku on litiumioni akku . Solid state akkua ei Tojotalla ole tuotannossa ole. Havainnekuva voi olla vaikka 37% pienempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan sähköauton akku on litiumioni akku . Solid state akkua ei Tojotalla ole tuotannossa ole. Havainnekuva voi olla vaikka 37% pienempi.
Solid-state-akuista puhutaan aina, että ne ovat pian täällä, mutta kuinka pian on pian? Vuosi 2025 mainitaan yhä uudelleen. Se ei takaa, että pystyt ostamaan auton puolijohdeakuilla edes silloinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solid-state-akuista puhutaan aina, että ne ovat pian täällä, mutta kuinka pian on pian? Vuosi 2025 mainitaan yhä uudelleen. Se ei takaa, että pystyt ostamaan auton puolijohdeakuilla edes silloinkaan.
Tyypillisesti ne ovat tuotannossa noin neljän vuoden päästä. Eikä tuo arvio ole muuttunut vuosiin, aina neljän vuoden päästä.
- Anonyymi
Trollitehtaalta avaus. . Älä kommentoi ! ! Kommentoimalla jatkat trollitehtaan toimintaa. . ÄLÄ KOMMENTOI ! ! !.
- Anonyymi
Minä suorastaan kiellän kommentoinnin, täällä ei saa kommentoida trollin löpinöitä. Ei ei ei !
- Anonyymi
Toyotasta tulee pitkäikäisin sähköauto maailmassa muutkin tulee perässä sähkiksiin . Alkaa olemaan aika muuttaa ajatuksiaan ja miettiä maapallon tulevaisuutta, hyvä Toyota
- Anonyymi
Koska tämä ihmeauto tulee ? Tämä nyt esitelty ( 10 vuotta muiden jälkeen) ei ole keskitasoa kummempi.
- Anonyymi
Mitä eikse toyon itselataava hybri nyt olekaan ainoa ja oikea. Lataantuuko tämäkin kottero itsestään?
- Anonyymi
Kyllä lataantuu täysin itsekseen. Ei tarvii laittaa edes töpseliä seinään. Induktiivinen latausalusta hoitaa homman.
- Anonyymi
21000 eur uus akku kampimalli 2000 eur
- Anonyymi
Hihii, Toyota on lähtenyt mukaan muiden aasialaisten kanssa kilpailuun takuun pituudessa, ei taida olla luotto olla omaan myyntiin kovin hyvä tulevaisuudessa kun turvaudutaan tuollaiseen hämäystaktiikkaan.
- Anonyymi
On totta että Toyotalla pitkä takuu on hämäystä. On ihan sama vaikka takuuta ei olisi ollenkaan kun mitään takuuasioita ei tule. Kokemusta on useista Toyotoista.
Klongswagen pysyy visusti edelleen 2 vuoden takuuajassa ja sekin tulee tehtaalle p'run kalliiksi.
- Anonyymi
Jos Toyotan sähköauton "akkutakuun" ehdot ovat samat kuin lataushybrideissä, ei se ole takuu ensinkään, vaan akkuturva. Takuun ja turvan ero kuluttajan kannalta on sen hinta. Takuussa ei voi rajata auton huoltojen suorittajaa, mutta turvassa voi. Niinpä Toyotan akkuturva on voimassa vain huollosta huoltoon, kunhan huolto on suoritettu merkkihuollossa. Monimerkkihuollon käyttäminen katkaisee turvan. Tiheällä huoltovälillä voidaan rahastaa mahdollinen akun vaihto jo ennakkoon.
- Anonyymi
Näin se menee. Apinan koijaus jatkuu edelleen.
Källimys maximus ja hölmöt kärrää kottikärryillä rahaa marmoritiskille. - Anonyymi
Höpö höpö. Minulla on Hybridissä 10v akkutakuu. Piste. Se on voimassa 10 vuotta. Akun kunnon tarkastus ei maksa mitään kun se tehdään vuosihuollon yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Minulla on Hybridissä 10v akkutakuu. Piste. Se on voimassa 10 vuotta. Akun kunnon tarkastus ei maksa mitään kun se tehdään vuosihuollon yhteydessä.
Eiköhän se tarkastuksen hinta ole leivottu sisään huollon hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Minulla on Hybridissä 10v akkutakuu. Piste. Se on voimassa 10 vuotta. Akun kunnon tarkastus ei maksa mitään kun se tehdään vuosihuollon yhteydessä.
Äläpä valehtele! Lue uudestaan auton takuuehdot. Hybridiakussa ei ole varmasti 10 vuoden takuuta, vaan 10 vuoden akkuturva! Sen ehdot menee juuri niin kuin ylempänä kirjoitettiin. Akun kunnon tarkastus kuuluu määräaikaishuoltoon, mutta määräaikaishuoltoa et voi teettää muualla kuin merkkihuollossa menettämättä akkuturvaa.
Kukaan ei ole väittänytkään akkutarkastusta erikseen maksulliseksi. Sen hinta on leivottu merkkihuollon hintaan.
Lue ja ymmärrä lukemasi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Minulla on Hybridissä 10v akkutakuu. Piste. Se on voimassa 10 vuotta. Akun kunnon tarkastus ei maksa mitään kun se tehdään vuosihuollon yhteydessä.
Ja kerrotaan aina että akku on kunnossa, hihii ja näin apinaa koijataan huolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se tarkastuksen hinta ole leivottu sisään huollon hintaan.
No tottakai on leivottu hintaan ja paljon tulevia takuukorjauksikin.
- Anonyymi
Sehän se onkin järkevää, mutta jo on aikaa juosta pajalla yhtenään, niin mikäs siinä. Tojomiehen ajatuksen juoksu tai noh tojomiehen koijaaminen on helppoa.
- Anonyymi
Litium-ioni-akuston kapasiteetti on 71,4 kilowattituntia. Ajokantama täyteen ladatulla akulla on parhaimmillaan yli 450 kilometriä. Auto kykenee ottamaan vastaan 150 kilowatin DC-lataustehon, jolloin 80 prosentin varaustaso voidaan saavuttaa lähes puolessa tunnissa. Akulle annetaan totuttua kovempi takuu. 10 vuoden tai 240 000 ajokilometrin jälkeen sen suorituskyvyn odotetaan vielä olevan 90 prosentin tasolla uuteen verrattuna.
- Anonyymi
Pakkasella - 45 c hyvä jos pääsee 150 km vaikuttaa tosi paljon toiminta matkaan
- Anonyymi
Entä jos on miljuuna astetta pakkasta?
- Anonyymi
Millä omistaja voi itse todeta, että akussa on 10 vuotiaana vielä 90% varauskykyä jäljellä?
- Anonyymi
Tekemällä akkutestin siihen sopivalla laitteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekemällä akkutestin siihen sopivalla laitteella.
Ja kerro kenellä on sellainen laite ja tietotaito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerro kenellä on sellainen laite ja tietotaito.
Esimerkiksi minulla on tietotaito ja OBD-boksi jolla kennojen jännitteet mitataan akkujen ollessa kuormitettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi minulla on tietotaito ja OBD-boksi jolla kennojen jännitteet mitataan akkujen ollessa kuormitettuna.
Ladannut netistä jonkun ilmaisen softan?
- Anonyymi
Mainoksen uhrit ry ottaa osaa ja pyytää tulemaan kokouksiin jo etukäteen ennen uuden Toyotan luovutusta.
- Anonyymi
Valheella onneen, se on tojohönön elämää! Tässä oikeaa tietoa BZ4X:n akkutakuusta Toyotan oman mainossivuston kertomana:
"Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu."
Edes vapaasti suomentaen tuosta ei saa kymmenen vuoden tai elinikäistä takuuta aikaiseksi. Takuu on saman mittainen kuin kaikissa muissakin sähköautoissa.- Anonyymi
Tuo on Vikawagenin takuu. Toyotalla on paljon parempi takuu :
"Suomalaisten suosima automerkki Toyota tuo uutuuteen pitkän kokemuksensa korkeajänniteakuista. Toyota lupailee sähköauton hankkimista harkitsevalle tärkeää mielenrauhaa akun kestosta vuosien kuluessa. Uuden bZ4X-mallin korkeajänniteakun suorituskyvyn odotetaan pysyvän peräti 90 prosentin tasolla aina 10 vuoteen tai 240 000 ajokilometriin asti. Luotettavuudestaan tuttu japanilaismerkki antaa ajoakulle poikkeuksellisen pitkän jopa 15v takuun". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on Vikawagenin takuu. Toyotalla on paljon parempi takuu :
"Suomalaisten suosima automerkki Toyota tuo uutuuteen pitkän kokemuksensa korkeajänniteakuista. Toyota lupailee sähköauton hankkimista harkitsevalle tärkeää mielenrauhaa akun kestosta vuosien kuluessa. Uuden bZ4X-mallin korkeajänniteakun suorituskyvyn odotetaan pysyvän peräti 90 prosentin tasolla aina 10 vuoteen tai 240 000 ajokilometriin asti. Luotettavuudestaan tuttu japanilaismerkki antaa ajoakulle poikkeuksellisen pitkän jopa 15v takuun".Ai sinä tiedät asian paremmin kuin Toyota Finlandin viralliset nettisivut, josta tuo sitaatti on kotoisin? Tojohönön maailma on ihmeellinen!
"Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä tiedät asian paremmin kuin Toyota Finlandin viralliset nettisivut, josta tuo sitaatti on kotoisin? Tojohönön maailma on ihmeellinen!
"Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu."Olet Vikawagen trolli joka yrittää sotkea asioita mutta ei raukka parka pysty laittamaan ainoatakaan linkkiä typerille väitteilleen. Takuu on 10 vuotta. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä tiedät asian paremmin kuin Toyota Finlandin viralliset nettisivut, josta tuo sitaatti on kotoisin? Tojohönön maailma on ihmeellinen!
"Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu."Toyota luottaa tekniikkaansa ja takuu on 10 vuotta tai 240 000 kilomeria ja tähän pystyy vain Toyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä tiedät asian paremmin kuin Toyota Finlandin viralliset nettisivut, josta tuo sitaatti on kotoisin? Tojohönön maailma on ihmeellinen!
"Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu."Menepä ystävällisesti katsomaan Toyota Europe sivuilta kuinka pitkä on akkutakuu ja tule sitten pyytämään anteeksi pahantahtoiset sanasi ja tunnustamaan että olit väärässä. Akkutakuu on euroopassa 10v. Mot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepä ystävällisesti katsomaan Toyota Europe sivuilta kuinka pitkä on akkutakuu ja tule sitten pyytämään anteeksi pahantahtoiset sanasi ja tunnustamaan että olit väärässä. Akkutakuu on euroopassa 10v. Mot.
https://www.toyotaautocenter.fi/yritys/ajankohtaista/toyota-bz4x.html
Tuletko pyytämään anteeksi lukemasi jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.toyotaautocenter.fi/yritys/ajankohtaista/toyota-bz4x.html
Tuletko pyytämään anteeksi lukemasi jälkeen?Vanhaa tietoa, seuraapa aikaasi. Pääkonttorin pojat kertoo että akkutakuu on 10 vuotta. Hyväksyn anteeksipyyntösi.
https://newsroom.toyota.eu/world-premiere-of-the-all-new-toyota-bz4x/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaa tietoa, seuraapa aikaasi. Pääkonttorin pojat kertoo että akkutakuu on 10 vuotta. Hyväksyn anteeksipyyntösi.
https://newsroom.toyota.eu/world-premiere-of-the-all-new-toyota-bz4x/Eli Toyotan viralliset sivut kertoo vanhaa tietoa, kuten Toyotan tekniikkakin on vanhaa. Tämä OK
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Vikawagen trolli joka yrittää sotkea asioita mutta ei raukka parka pysty laittamaan ainoatakaan linkkiä typerille väitteilleen. Takuu on 10 vuotta. Piste.
Tämä jo aikaisemmin julkaistu sitaatti, "Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu", on kotoisin Toyotaa maahantuovan ja täällä myyvän Toyota Finlandin ylläpitämältä nettisivustolta. Jos hihhuli ei sitä ole nähnyt, se on hänen oma tappionsa.
Asiasta aidosti kiinnostuneille linkki: https://www.toyota.fi/autot/bz4x/index.json
Linkki koskee Toyotan uutta sähköautoa. Sivun loppupuolella on osio usein kysytyistä kysymyksistä. Sieltä kohdasta "Millainen elinkaari auton akulla on?", löytyy aikaisemmin mainittu sitaatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jo aikaisemmin julkaistu sitaatti, "Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu", on kotoisin Toyotaa maahantuovan ja täällä myyvän Toyota Finlandin ylläpitämältä nettisivustolta. Jos hihhuli ei sitä ole nähnyt, se on hänen oma tappionsa.
Asiasta aidosti kiinnostuneille linkki: https://www.toyota.fi/autot/bz4x/index.json
Linkki koskee Toyotan uutta sähköautoa. Sivun loppupuolella on osio usein kysytyistä kysymyksistä. Sieltä kohdasta "Millainen elinkaari auton akulla on?", löytyy aikaisemmin mainittu sitaatti.Pillastunut tojohihhuli ei luota oman jumalansa, Toyotan sanaan, vaan alkoi tykittää omaa totuuttaan ja vaatia anteeksipyyntöä itse aiheuttamansa mielipahan takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaa tietoa, seuraapa aikaasi. Pääkonttorin pojat kertoo että akkutakuu on 10 vuotta. Hyväksyn anteeksipyyntösi.
https://newsroom.toyota.eu/world-premiere-of-the-all-new-toyota-bz4x/"Pääkonttorin poikien" uutinen on vanhempi kuin vasta julkaistu bZ4x:n suomenkielinen nettisivu.
Saat anteeksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jo aikaisemmin julkaistu sitaatti, "Sähköautomme ovat yhtä luotettavia ja kestäviä kuin muutkin Toyota-autot. Lisää mielenrauhaa tuo säännöllisesti huollettujen sähköautojen akustoille myöntämämme 8 vuoden / 160 000 km takuu", on kotoisin Toyotaa maahantuovan ja täällä myyvän Toyota Finlandin ylläpitämältä nettisivustolta. Jos hihhuli ei sitä ole nähnyt, se on hänen oma tappionsa.
Asiasta aidosti kiinnostuneille linkki: https://www.toyota.fi/autot/bz4x/index.json
Linkki koskee Toyotan uutta sähköautoa. Sivun loppupuolella on osio usein kysytyistä kysymyksistä. Sieltä kohdasta "Millainen elinkaari auton akulla on?", löytyy aikaisemmin mainittu sitaatti.Luotan enemmän Toyota Motor Europe NV/SA (”TME”), Avenue du Bourget / Bourgetlaan 60, 1140 Brussels, Belgium antamiin tietoihin kuten siihen että akkutakuu on 10 vuotta.
Esimerkiksi Corolla Hybridin akkutakuu on ollut koko ajan tuo 10 vuotta. Että eihän tässä mitään uutta ole. Lexuksen myöntämä elinikäinen akkutakuu onkin sitten jo eri juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan enemmän Toyota Motor Europe NV/SA (”TME”), Avenue du Bourget / Bourgetlaan 60, 1140 Brussels, Belgium antamiin tietoihin kuten siihen että akkutakuu on 10 vuotta.
Esimerkiksi Corolla Hybridin akkutakuu on ollut koko ajan tuo 10 vuotta. Että eihän tässä mitään uutta ole. Lexuksen myöntämä elinikäinen akkutakuu onkin sitten jo eri juttu."Luotan enemmän Toyota Motor Europe NV/SA (”TME”)..."
Tässä onkin merkittävä ero tojohihhulin ja aidon Toyota bZ4x:n ostajan välillä. Hihhuli uskoo omaan totuuteensa, joka perustuu ties mihin hänelle mieluisaan lähteeseen. Oikean ostajan on luotettava siihen tahoon, joka hänelle auton myy ja mahdollisen takuukorjauksen tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan enemmän Toyota Motor Europe NV/SA (”TME”), Avenue du Bourget / Bourgetlaan 60, 1140 Brussels, Belgium antamiin tietoihin kuten siihen että akkutakuu on 10 vuotta.
Esimerkiksi Corolla Hybridin akkutakuu on ollut koko ajan tuo 10 vuotta. Että eihän tässä mitään uutta ole. Lexuksen myöntämä elinikäinen akkutakuu onkin sitten jo eri juttu."Esimerkiksi Corolla Hybridin akkutakuu on ollut koko ajan tuo 10 vuotta."
Corolla Hybridissä ei ole akkutakuuta ollenkaan! On vain akkuturva, joka on voimassa merkkihuolletun auton seuraavaan huoltoon saakka. Akkuturva katetaan ennätyksellisen tiheän määräaikaishuollon tuotoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Esimerkiksi Corolla Hybridin akkutakuu on ollut koko ajan tuo 10 vuotta."
Corolla Hybridissä ei ole akkutakuuta ollenkaan! On vain akkuturva, joka on voimassa merkkihuolletun auton seuraavaan huoltoon saakka. Akkuturva katetaan ennätyksellisen tiheän määräaikaishuollon tuotoilla.Akkuturva on paljon enemmän kuin takuu tai vakuutus. Turva kattaa itse akuston lisäksi kaikki siihen liittyvät toiminnot ja softat sekä mahdollisesta toimimattomuudesta aiheutuneet kustannukset ja myös seisontapäivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkuturva on paljon enemmän kuin takuu tai vakuutus. Turva kattaa itse akuston lisäksi kaikki siihen liittyvät toiminnot ja softat sekä mahdollisesta toimimattomuudesta aiheutuneet kustannukset ja myös seisontapäivät.
Akkuturva ei ole takuu. Mikään takuu ei edellytä merkkihuollon käyttämistä säilyäkseen voimassa. Akkuturva on ehdollinen. Sen ylläpitämiseksi on käytettävä merkkihuoltoa ja se on voimassa vain seuraavaan huoltoon saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkuturva ei ole takuu. Mikään takuu ei edellytä merkkihuollon käyttämistä säilyäkseen voimassa. Akkuturva on ehdollinen. Sen ylläpitämiseksi on käytettävä merkkihuoltoa ja se on voimassa vain seuraavaan huoltoon saakka.
Höpö höpö ... iPhone puhelimissa on takuu joka edellyttää että on käytetty aina vain ja ainoastaan merkkihuoltoa, muuten takuu ei ole voimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ... iPhone puhelimissa on takuu joka edellyttää että on käytetty aina vain ja ainoastaan merkkihuoltoa, muuten takuu ei ole voimassa.
Täällä puhutaan autoista eikä kännyköistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Toyotan viralliset sivut kertoo vanhaa tietoa, kuten Toyotan tekniikkakin on vanhaa. Tämä OK
Ei tämä sinänsä yllätä mitenkään. Onhan Toyotat voinut tähänkin asti osaa Virosta halvemmalla ja pidemmällä takuulla.
- Anonyymi
Toyotistien pitäisi kerätä ääniä saadakseen oman puolueen Suomeen. Olisi hauskaa katsoa TV:n poliittisissa puolueväittelyissä, kun lippispäiset amispojat yrittäisivä tuoda ainoana sanomanaan Toyotan loistavaa takamatkaa ja kuinka vety, tuo jota lorisee hanoistammekin, kun vain vääntää hanasta, ratkaisee tämän ainokaisemme avaruusaluksen, Telluksen, kaikki ongelmat tuosta vaan.
- Anonyymi
Onko henkilökohtaisia onelmia?
- Anonyymi
Päivittäin ABC:llä kokoontuvat paikallisosastot on jo olemassa.
- Anonyymi
Sattuiko noin pahasti että pienestä päästä alkoi tulemaan jotain noin sekavaa oksennusta
- Anonyymi
Uusimman TM mukaan 10 litraa vettä muuttuu 1 litra vetyä uudella Toyotan kotivedyn tankkaus asemalla. Laitan sen rännisaavin kylkeen ja näin sadevedet muuttuu vedyksi suoraan Mirain tankkiin. Sateita odotellessa.
- Anonyymi
Toyotan sähköautolle pitää olla oma Toyota-kotilatausasema, mikä muuttaa tavissähkön loistavaksi ja tehokkaaksi Toyota-sähköksi.
Syystä että röpelöinen ja likainen tavissähkö pilaa Toyotan hienomekaanisen ja tarkan akun .
Toyota ilmoittaa akkukapasiteetin tavissähköllä, mutta jos sinne akkuun lataa toyota-sähköä, niin sitä mahtuu melkein 15% enemmän, koska Toyota-sähkö on paljon puhtaampaa ja tiivimmin pakattua.
Lisäksi Toyotan sähkömoottori toimii parhaiten Toyota-sähköllä, joten tavissähkö laskee tehoa 5% ja nostaa kulutusta 5%
Eikä tässä vielä kaikki.
Ostamalla Toyotan sähköautoon "winter-paketin", jonka ansiosta "range" ei juurikaan pienene pakkasella.
Myös kotilatausasema täytyy olal "Winter" mallia, koska siinä on sisäänrakennettu ulkolämptilan tarkkailu ja mitä kylmempi ulkona on, niin sen pakkasen kestävämpää sähköä ladataan auton akkuun.
Mikä on helpon tapa virittää esim. ID4:nen?
Laittaa siihen Toyotan akun ja lataa sitä Toyota sähköllä, niin tehoa tulee 10% enemmän, kulutus pienenee myös 10%. lisäksi akkuun mahtuu sitä Toyota-sähköä 15% enemmän.- Anonyymi
Tuo on aikas hyvää läppää ja ehkä Toyota ottaa tuosta vinkin ja alkaa mainostaa puhdasta ja tehokasta Toyotasähköä jota saa vain Toyotalaturin kautta.
Ei kun myymään Toyota tarroja. - Anonyymi
Taidanpa hankkia aidon Toyota-latausaseman ID neloseeni jos se on niin paljon parempi kuin nykyinen Walle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidanpa hankkia aidon Toyota-latausaseman ID neloseeni jos se on niin paljon parempi kuin nykyinen Walle!
Juu ja Toyotan oma latausasema jopa toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidanpa hankkia aidon Toyota-latausaseman ID neloseeni jos se on niin paljon parempi kuin nykyinen Walle!
Ehdottomasti kannattaa.
Selvää säästöä, kun ladatulla pääsee 15% pidemmälle ja talvella jopa 50% pidemmälle.
Auto kulkee ja kulkee, mutta se lisääntynyt matka ei näy sähkölaskussa.
- Anonyymi
Toyota, kuusi kirjainta joihin voi luottaa.
- Anonyymi
OMPELUKONE KERHON TUOTTEET ON KOVIN VIALLISII
Toyota palauttaa Yaris-autot pysähtymisvaaran vuoksi
18. syyskuuta 2021, klo Rebekka Rand Toyota muistelee
Plano, TX – 18. syyskuuta 2021 – Toyota (NYSE:TM) kutsuu takaisin 31 307 autoa, joissa on Vialliset polttoainepumput, jotka toyota on osittain rakentanut Denson (OTCMKTS:DNZOY) kanssa. Tämä ongelma voi aiheuttaa autojen pysähtymisen, mikä lisää kolaririskiä. Viallisista pumpuista on tehty jatkuvia takaisinvetoja, jotka ovat vaikuttaneet miljooniin autoihin. Viimeisin erä sisältää:
Vuoden 2019 Toyota Yaris kaasuauto
2020 Toyota Yaris
Takaisinvedon yhteenveto
Takaisinveto keskittyy auton polttoainepumppuun, joka siirtää kaasua säiliöstä moottoriin ,kuten on raportoit- Anonyymi
Joopa joo ... meitä on moneksi.
- Anonyymi
Varokaa Tietoa vai miten se niinku omasta mielestä, mitäs Hönö tähän.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628