... joka olisi nähnyt ufoja??
Onko Kajaanissa ketään...
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, kaikki vihreät ituhipit näkee nyt näkyjä.
- Anonyymi
Olen nähnyt ja enempää en kerro. Sen vain sanon että tulossa ovat.
- Anonyymi
Ufoja en ole nähnyt mutta kaiken tarvittavan näen heti aamusta alkaen Meidän Kajaani-palstalta. Tiedän kaiken lenkkipolkujen varrelta. Tiedän kaiken tuulivoimasta. Tiedän missä nuoriso tekee ilkivaltaa ja ajaa mopolla. Tiedän mihin taksiin ei pidä mennä kun siellä voi olla natsi. Keripukin polttoa en mene katsomaan kun senkin näen palstalta. Teatterin sateenkaari maton ja muut LGHTB piirien sekä Routaryhmän mainokset ammennan Meidän Kajaani-palstalta. Koronatilanteen ja uusimmat Rokotus käänteet luen sieltä ja nokkelimmat vitsailut yhdys sana virheistä. Ulos en mene kun kaikki selviää Meidän Kajaani sosiaalisen median älypalstalta.
- Anonyymi
folio kireällä?
- Anonyymi
Olen nähnyt vain yhden telepaatin. Se on androgyyni.
- Anonyymi
Kuulemma herra Folio on ainakin nähnyt.
- Anonyymi
Joo Teerisuolla folio näki
- Anonyymi
Vaimo käski ostaa banaaneja ja heti kun menin Prismaan niin näin kuinka banaanit oikein pullistelivat hyllyssä. Siitä arvasin heti että minua oli sala kuunneltu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919