Mikä on Pieksämäen perinneruoka?
Perinneruoka?
10
870
Vastaukset
- Anonyymi
Peruna kun ei muuhun ole varaa paitsi rautatieläisillä jotka syö sian kylkeä ja nuudeleita.
- Anonyymi
Kuopion seudulla on perinneruoka mm. ruisjauhot, voi, muikut, ahvenet ja perinneruokiin kuuluu myös suola.
- Anonyymi
Nämä rautatieläisten tunnistaakin ulkomuodosta että ovat syöneet sian kylkeä niin että rasva valuu suupielistä. Ovestakin ekana tulee maha.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalassa syövät mielellään ruisjauhoja, vettä, suolaa ja riisiä.
- Anonyymi
Koirankakka
- Anonyymi
Pajunköysi!
- Anonyymi
Perinneruoat on kielletty, joku voi loukkaantua. Kaikki mihin liittyy sana perinne, pitää unohtaa. Tulijan ei tarvitse sopeutua, vaan alkuperäisen pitää hyväksyä, mukautua, sietää ja suvaita. Tuotteiden nimet pitää muuttaa lautapeleistä lähtien, hiuksissaan ei saa sitoa miten sattuu jos kyse jostain muusta kulttuurista kuin pohjoismaisesta( laulaja chisu)
- Anonyymi
Makkaraperunat
- Anonyymi
Tahinlammen tienvarsista päätellen perinneruoka on sipsit ja Hesen hamppariateria.
- Anonyymi
Kiljua mehukatti purnukasta,saarioisten pitsa ja vadelman makuinen tikkukaramelli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803