...ihmettelevät täällä, miten Putinin Lukasenkan avulla Valko-Venäjän läpikulun kautta järjestetyt tuhannet kurdit euroopan ja Suomen rajoilla torjutaan.
Persujen pitäisi sitä kysyä suoraan Putinilta, joka euroopan äärioikeistopopulisteja, myös perussuomalaisia, tukee miljoonilla pandoraparatiisirahoillaan hajoittaakseen EUn yhtenäisyyttä.
Putinin uskolliset maksetut tukijaPersut...
61
63
Vastaukset
- Anonyymi
no niin, persut ovat siis osallisena alkaneessa kurdivyöryssä kohti eurooppaa.
olisko nyt persujen itsetutkiskelun paikka siitä, missä sitä oikein mukana ollaankaan...?- Anonyymi
Persut ovat Putinin matkatoimisto Suomessa, "yhdensuuntaiset matkat eurooppaan, lentolippusi Minskiin on jo maksettu".
- Anonyymi
RKP tilannut närpiöön uusia työläisiä sankan joukon!!😎😎
- Anonyymi
närpiössä on siltikin pienin työttömyysprosentti suomessa rruuaaaaaahhhhh.....
vain muutama luuseripersu norkoilee kelan kulmilla. - Anonyymi
Öyyyyh öyyyyh ulvoo maksettu ja pystyyn nostettu kremlipersu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
närpiössä on siltikin pienin työttömyysprosentti suomessa rruuaaaaaahhhhh.....
vain muutama luuseripersu norkoilee kelan kulmilla.Kelaviina maistuu ja mamuöyhötys maittaa. Helvetin mamut pilaavat kaiken.
- Anonyymi
Persut ovat jo laatineet listan syyllisistä tähän uusimpaan pakolaiskriisiin:
1. Sanna Marin, syyllinen aina ja kaikkeen
2. Vihervasurit, jakelevat ympäri maailmaa "Tervetuloa Suomeen" -lappusia (ilman näitä legendaarisia lappusia arabit ja afgaanit eivät älyäisi pyrkiä Eurooppaan tai Suomeen)
3. Ruotsi, kaiken pahan alku ja juuri
4. EU, sillä "missä EU, siellä ongelma"
(Listalta puuttuu Lukashenko, koska hän on hyvä jätkä, melkein yhtä hyvä kuin Putin.)- Anonyymi
Hieno jätkä on Erdogan eikun Lukashenka vai oliko se sittenkin Putin vaiko Hitler? Ei itsekään pysy perässä näiden voimamiesten kanssa.
- Anonyymi
Mina persuu en otta rokote koska Putin.
- Anonyymi
Persujen suomen kielikin kansainvälistyy!
Anonyymi kirjoitti:
Persujen suomen kielikin kansainvälistyy!
Jaloviinapoika Hakkaraisenkin puheenparsi voi loppuillasta kuulostaa erehdyttävästi arabialta.
Alkuillasta se kuulostaa aramealta, sillä aamuhan on alkanut A:lla.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Jaloviinapoika Hakkaraisenkin puheenparsi voi loppuillasta kuulostaa erehdyttävästi arabialta.
Alkuillasta se kuulostaa aramealta, sillä aamuhan on alkanut A:lla.Lapsellista paskanjauhamista, eipä tunnu olevan antipersullakaan kovinkaan oleellista tehtävää päivän, tai ilvojen, öidenkään aikana.
No, jokainen tavallaan, mutta ei tuolla tavalla kyllä vaikuteta kuin toiselle samanlaiselle matalaotsaiselle, persujen tyhmyydestä. Edes Hakkaraisen. Kyllä menee niin tasan tarkkaan antipersun omaan mukiin kusemiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista paskanjauhamista, eipä tunnu olevan antipersullakaan kovinkaan oleellista tehtävää päivän, tai ilvojen, öidenkään aikana.
No, jokainen tavallaan, mutta ei tuolla tavalla kyllä vaikuteta kuin toiselle samanlaiselle matalaotsaiselle, persujen tyhmyydestä. Edes Hakkaraisen. Kyllä menee niin tasan tarkkaan antipersun omaan mukiin kusemiseksi.no voi, nyt addicte närkästyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voi, nyt addicte närkästyi
Mainittu hlö meuhkaa täälläkin ajoittain ympäripäissään törkyä levitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainittu hlö meuhkaa täälläkin ajoittain ympäripäissään törkyä levitellen.
Olipas taas varsinainen valhe. Tuntuu olevan yksi niistä harvoista palstalle kirjoittavista jotka eivät provoihisi lähde. Vastaa asiallisesti. Sellaisessahan sinulla pinna palaa. 🙄😏😆
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Alkuillasta se kuulostaa aramealta, sillä aamuhan on alkanut A:lla.Teuvohan työllistää useankin persuille tärkeän maanomistajan 'luojan viljaa' kittaamalla. Huoltovarmuutta nääs nääs.
- Anonyymi
Sinun mielipiteesi sinua viisammista on suunnilleen saman arvoinen kuinka Hakkaraisen krapulassa peräaukostoon pönttöön suoltama jumalan vilja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas varsinainen valhe. Tuntuu olevan yksi niistä harvoista palstalle kirjoittavista jotka eivät provoihisi lähde. Vastaa asiallisesti. Sellaisessahan sinulla pinna palaa. 🙄😏😆
Lähdithän sä addikti, paljastit itsesi, haha.
- Anonyymi
Putlerilla alkavat murot homehtua kulhossa ja hirveä psykoosin vallassa hänen päivänsä täyttyvät Lukasenka sedän kanssa juonimisesta ja vallankahvaan hirttäytymisestä. Erdogan samassa porukassa on valmis aivan mihin tahansa kunhan kukaan ei vain veisi häneltä valtaa.
- Anonyymi
Missä täällä "persut" ihmettelevät tuollaisia, sinähän sitä toistelet.
- Anonyymi
ai mää vai?
- Anonyymi
No okei, ehkä sä et ihmetellyt (ainakaan vielä tänään) mutta ilmoittauduit tuolla viestilläsi Putinin tukijaPersuksi.
Anonyymi kirjoitti:
No okei, ehkä sä et ihmetellyt (ainakaan vielä tänään) mutta ilmoittauduit tuolla viestilläsi Putinin tukijaPersuksi.
Pistä nyt sitten vaikka joku "persujen ihmettely" väittämästäsi aiheesta, ikkääs kuin malliksi, ettei taas menisi ihan paskanheitoksi tämäkin juttusi.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Pistä nyt sitten vaikka joku "persujen ihmettely" väittämästäsi aiheesta, ikkääs kuin malliksi, ettei taas menisi ihan paskanheitoksi tämäkin juttusi.
Sä näät ittekkin täällä saitilla, kun avaat silmäs rähmästä. Taitaa olla vieläpä itse tekemäsi aloitus tyylistä päätellen, se on helppo tunnistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä näät ittekkin täällä saitilla, kun avaat silmäs rähmästä. Taitaa olla vieläpä itse tekemäsi aloitus tyylistä päätellen, se on helppo tunnistaa.
Kaikkein helpon taitaa olla nikistä . . . . mutta koita nyt edes hiukan tsempata, ja pistä nyt se esimerkki, kun niitäkin mielestäsi niin runsaasti palstalla on.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Kaikkein helpon taitaa olla nikistä . . . . mutta koita nyt edes hiukan tsempata, ja pistä nyt se esimerkki, kun niitäkin mielestäsi niin runsaasti palstalla on.
sinäkin löydät, kunhan selvität pääsi...onko se mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinäkin löydät, kunhan selvität pääsi...onko se mahdollista?
Et siis taaskaan kyennyt väitteitäsi tosiksi osoittamaan, yllättääkö? No ei taatusti. Valehtelija on valehtelija, vaikka voissa paistaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Et siis taaskaan kyennyt väitteitäsi tosiksi osoittamaan, yllättääkö? No ei taatusti. Valehtelija on valehtelija, vaikka voissa paistaisi.
Tuollainen on peruskamaa palstahäiriköltä. Paljon väitteitä, paljon uhoa.
Totuus ei kuulu palstahäirikön valikoimaan vahvana ominaisuutena.
Väittelyä ja pulinaa kyllä riittää, ja selittelyä miksi ei kykene osoittamaan väitteitään tosiksi, lisävalheiden kanssa höystettynä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole muiden vika jos et osaa etsiä tai ymmärrä lukemaasi. sori siitä.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Tuollainen on peruskamaa palstahäiriköltä. Paljon väitteitä, paljon uhoa.
Totuus ei kuulu palstahäirikön valikoimaan vahvana ominaisuutena.
Väittelyä ja pulinaa kyllä riittää, ja selittelyä miksi ei kykene osoittamaan väitteitään tosiksi, lisävalheiden kanssa höystettynä.peruskamaa addiktilta, elämä hakusessa loppuun asti. eipä ole jälkipolville siitä muuta kuin varoittavaksi esimerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvasin että tuon viestin takana oli addikti.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Ethän sä addikti täällä mitään muuta tee kuin ihmettelet. KAIKKI sun avaukset ovat ymmärtämättömän ihmettelyä.
- Anonyymi
Taas jälleen kerran todellinen aivopieru aloitus kun ei mitään todellista sanottavaa.
- Anonyymi
joo, persujen tekemät aloitukset ovat juurikin mainitsemaasi tasoa.
- Anonyymi
SDP provo SDP on Suomen paskin puolue.
- Anonyymi
Ja tuohon latasit kaiken älyllisen voimavarasi? No, saavutushan sekin persulta.
- Anonyymi
Niitä kurreja tuli viime vuosituhannella.🤣
- Anonyymi
Pakkohan se on persujen yrittää EU-vastaista häirintäänsä tavalla jos toisella.
EU suorittaa sitä toimintaa erittäin menestyksekäästi itse, lisää toimimattomia pakotteita, uhoa ja sitä myötä eripuraa maailmaan. Varsinainen nerojen klubi koko EU.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
EU suorittaa sitä toimintaa erittäin menestyksekäästi itse, lisää toimimattomia pakotteita, uhoa ja sitä myötä eripuraa maailmaan. Varsinainen nerojen klubi koko EU.
huomaatko itse olevasi putinin kannattamalla linjalla? varsin isänmaallista, mutta sinähän oletkin persu.
Anonyymi kirjoitti:
huomaatko itse olevasi putinin kannattamalla linjalla? varsin isänmaallista, mutta sinähän oletkin persu.
En ole Putinin linjalla, mutta en kyllä ole Venäjän Presidenttikään. En kyllä ole persukaan, mutta kyllä minä mielestäni isänmaallinen olen, sillä lailla normaalilla tavalla jota suomalaisten enemmistö kai noudattaa ajatusta.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
En ole Putinin linjalla, mutta en kyllä ole Venäjän Presidenttikään. En kyllä ole persukaan, mutta kyllä minä mielestäni isänmaallinen olen, sillä lailla normaalilla tavalla jota suomalaisten enemmistö kai noudattaa ajatusta.
joo, helevetin isänmaallinen, vastustat kaikkea mitä SUOMEN hallitus tekee, kannatat mieluummin Putinin harjoittamaa EUmaita, johon SUOMIKIN kuuluu, hajoittavaa linjaa.
Et muka ole PERSU, rruuaaaahhhhh....
hyppää pelle pituutta. - Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Jatka vaan niiden mielikuvitusfirmojesi "johtamista", vain se sopii sulle kun muusta et ymmärrä mitään.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Kirjoita addikti peiliisi "OLEN PERSU" jotta joka aamu herätessäsi muistaisit sen.
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vaan niiden mielikuvitusfirmojesi "johtamista", vain se sopii sulle kun muusta et ymmärrä mitään.
Minullahan ei ole mitään mielikuvitusfirmoja, mutta miten onkaan sen sinun "firmasi" kanssa ?
Anonyymi kirjoitti:
joo, helevetin isänmaallinen, vastustat kaikkea mitä SUOMEN hallitus tekee, kannatat mieluummin Putinin harjoittamaa EUmaita, johon SUOMIKIN kuuluu, hajoittavaa linjaa.
Et muka ole PERSU, rruuaaaahhhhh....
hyppää pelle pituutta.En vastusta järkeviä toimia, valitettavasti tällä hallituksella vaan on ollut harvinaisen vähän järkeviä tekemisiä, toimia.
Valitettavasti EU-maiden linja on ollut, ja näyttää jatkuvan sellaisena, ettei sitä pääosiltaan voi, kannata tulkea.
MNiin, en ole persu, mutta sehän ei tarkoita ettenkö voisi joissain asioissa olla myös persujen linjoilla - vai mitä ?
Sinän sitä pellemäistä hypähtelyä jo harjoitatkin noissa nerokkaissa itskuissasi.Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita addikti peiliisi "OLEN PERSU" jotta joka aamu herätessäsi muistaisit sen.
Miksi ihmeessä koettaisin valehdella otselleni, ja vakuuttaa jotain sellaista mitä en ole. Eikö sellainen tapa ole sinulla, peilissäsi varmastikin lukee "olen viisas, olen älykäs" ja joka aamu siitä sitten otat valheellisen latauman, ja täällähän sinä sitten olet sitä osoittamassa - huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
En vastusta järkeviä toimia, valitettavasti tällä hallituksella vaan on ollut harvinaisen vähän järkeviä tekemisiä, toimia.
Valitettavasti EU-maiden linja on ollut, ja näyttää jatkuvan sellaisena, ettei sitä pääosiltaan voi, kannata tulkea.
MNiin, en ole persu, mutta sehän ei tarkoita ettenkö voisi joissain asioissa olla myös persujen linjoilla - vai mitä ?
Sinän sitä pellemäistä hypähtelyä jo harjoitatkin noissa nerokkaissa itskuissasi.suuri enemmistö on täysin eri mieltä eli mielipiteesi on poliittinen, persumainen.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Miksi ihmeessä koettaisin valehdella otselleni, ja vakuuttaa jotain sellaista mitä en ole. Eikö sellainen tapa ole sinulla, peilissäsi varmastikin lukee "olen viisas, olen älykäs" ja joka aamu siitä sitten otat valheellisen latauman, ja täällähän sinä sitten olet sitä osoittamassa - huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
olet niin sekaisin että et edes ymmärrä olevasi persu, otan osaa.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Minullahan ei ole mitään mielikuvitusfirmoja, mutta miten onkaan sen sinun "firmasi" kanssa ?
olet siis valehdellut tosissasi olevasi firmojesi hallituksissa ja aasian kaupparatsu.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Kirjoita vaan peiliisi "OLEN PERSU" jotta ymmärtäisit olevasi persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet siis valehdellut tosissasi olevasi firmojesi hallituksissa ja aasian kaupparatsu.
Ei sillä mitään firmoja ole, koskaan ollutkaan.
Sairaseläkkeeltä siirtyi eläkkeelle, ei ole koskaan käynytkään peräkammarinsa ulkopuolella. - Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
En vastusta järkeviä toimia, valitettavasti tällä hallituksella vaan on ollut harvinaisen vähän järkeviä tekemisiä, toimia.
Sinän sitä pellemäistä hypähtelyä jo harjoitatkin noissa nerokkaissa itskuissasi.Onko huomenna taas perjantaipullopäivä?
Muista kuitenkin olla törkyilemättä vihaasi normaaleja kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huomenna taas perjantaipullopäivä?
Muista kuitenkin olla törkyilemättä vihaasi normaaleja kohtaan.Tuntuu sinulla olevan vakava ongelma suhteessasi alkoholiin. Noinhan alkoholistit selittelevät, muilla on ongelma juomisen kanssa. 🙄😏😆
Törkyilyä harrastat päivittäin. Muiden syyttelyä harrastat päivittäin. Alkoholismin merkkejä.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ja Kokoomus rähmällään diktaattorin (Lukasenka) edessä, hyläten ihmisoikeudet.
Persut ja Kokoomus jättäisivät lapset ja vanhukset ja muutkin heikossa asemassa olevat metsiin kylmettymään ilman ruokaa ja lämmintä. Katselisitteko rajan takaa vain kädet puuskassa esim. kylmässä värjötteleviä vanhuksia tekemättä mitään?
Ja näin pelaisivat diktaattorin pussiin ja teroittaisivat hänen propagandavälinettään.
Diktaattori, joka haluaa luoda epäjärjestystä ja rikkoa EU:ta ja näyttää sen arvojen heikkouden, hymistelisi vain onnistumiselleen.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikahyvrinen1/perussuomlaiset-ja-kokoomus-rahmallaan-diktaattorin-lukasenka-edessa/ - Anonyymi
Älyttömät tukiviidakot on purettava heti ja töihin siitä laiskimukset. Sosiaaliturvaa se on joka houkuttelee. Mitä järkeä on pitää sosiaaliturva yllä velkarahalla? Demarit munii koko jutun täydellisesti ja vie meidät ikuiseen velkaansaan.
- Anonyymi
Aivopieruja aivopierujen perään, vaihtakaa nyt sitä ruokavaliota niin tulis ne pierut edes sieltä mistä kuuluu.
- Anonyymi
Samaa kuin mitä Teuvo syö eli luojan viljaa?
Olen persu, Putinin ja Lukashenkon kannattaja.
- Anonyymi
mahtaa olla masentavaa elää länsimaisessa kulttuurissa.
- Anonyymi
Vihreät avaavat jo ovia tuhansille turvapaikanhakijoille Suomessa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809