Siun sote pelkkä vitsi

Anonyymi

Mitä kuntalaiset saa vastineeksi kalliista palvelusta? Huonoa lääkäri palvelua jos edes on lääkäriä. Eikö edes hävetä kunnan päättäjiä yhtään? Mikä se semmoinen terveyspalvelu jossa ei saa vaivoihin edes kunnon tutkimusta ja lähetteitä sairaalaan. Onkohan edes oikeita lääkäreitä, ettei vale.

Siun sote on hallinto himmeli korkeapalkkaisine virkoineen. Veronmaksajien terveys ei heitä kiinnosta.

3

220

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa yhteyden lääkäriin sairaanhoitajan kautta kännykällä.Esim jos jalka murtunut hoitaja välittää ohjeet miten potilas lastoittaa jalkansa itse.Ensin käy apteekista tarvikkeet ja buranaa kuukauden kuurin.
      Lastoituksen jälkeen 3 0pvä lepoa ja töihin jos on.
      Kuukauden päästä yhteys hoitajaan joka kirjoittaa terveen paperit.Tuli halvaks sotelle.Päivän jatkoja.

• Anonyymi

MIKSI ET OPISKELLU LÄÄKÄRIKSI.MINÄ OPISKELIN SNIPERIKS EI OO VALITUKSIA TULLU JOKO OSUU TAI SITTEN EI.JOS MIE OON NÄHNY MITEN AIKA MIES PISSII HOUSUUN KUN MIUL ON S(P) VUATEET PIÄLLÄ.ONKS SIUL MENNY VINKKARIT RUTTUUN.?

• Anonyymi

Kyllä ja muistuttaa kovin vallankin piikkihysteriasta kun kansa hylkäsi Jumalan. Epävarmuus ei vie helvettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe