Mitä kuntalaiset saa vastineeksi kalliista palvelusta? Huonoa lääkäri palvelua jos edes on lääkäriä. Eikö edes hävetä kunnan päättäjiä yhtään? Mikä se semmoinen terveyspalvelu jossa ei saa vaivoihin edes kunnon tutkimusta ja lähetteitä sairaalaan. Onkohan edes oikeita lääkäreitä, ettei vale.
Siun sote on hallinto himmeli korkeapalkkaisine virkoineen. Veronmaksajien terveys ei heitä kiinnosta.
Siun sote pelkkä vitsi
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Saa yhteyden lääkäriin sairaanhoitajan kautta kännykällä.Esim jos jalka murtunut hoitaja välittää ohjeet miten potilas lastoittaa jalkansa itse.Ensin käy apteekista tarvikkeet ja buranaa kuukauden kuurin.
Lastoituksen jälkeen 3 0pvä lepoa ja töihin jos on.
Kuukauden päästä yhteys hoitajaan joka kirjoittaa terveen paperit.Tuli halvaks sotelle.Päivän jatkoja.- Anonyymi
MIKSI ET OPISKELLU LÄÄKÄRIKSI.MINÄ OPISKELIN SNIPERIKS EI OO VALITUKSIA TULLU JOKO OSUU TAI SITTEN EI.JOS MIE OON NÄHNY MITEN AIKA MIES PISSII HOUSUUN KUN MIUL ON S(P) VUATEET PIÄLLÄ.ONKS SIUL MENNY VINKKARIT RUTTUUN.?
- Anonyymi
Kyllä ja muistuttaa kovin vallankin piikkihysteriasta kun kansa hylkäsi Jumalan. Epävarmuus ei vie helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481