Onko kellään Kaksisuuntaista Mielialahäiriötä??

Anonyymi

Hei kaikille joilla on Kaksisuuntainen Mielialahäiriö🤗
Mitä mieltä te olette siitä että sykiatri vie minun viimeisetkin lääkkeeni.? Elikä nolla toleranssi. En tule koskaan pärjäämään ilman lääkkeitäni, sillä kärsi pelkotiloista,unettomuudesta,masennuksesta ja itsetuhoisten ajatukset ovat jatkuvasti läsnä. Nukun yössä noin puolituntia jos en välillä sitäkään. Välillä menee kolmekin vuorokautta etten vain pysty nukkumaan ollenkaan. Onko tämä sitten sitä hyvää elämää.? No eipä todellakaan ole. Jäin noin 6 vuotta sitten työkyvyttömyyseläkkeelle. Töissä jäin aina kaikkien ulkopuolelle, niinpä se riitti sitten minulle. Se oli minulle niin henkisesti ja vyysisestiki liian raskasta, Jotenka jaksanut enää. Olen ollut kerran pakkohoidossa itsemurhan yrityksen takia. En hyväksynyt sitä silloin enkä tänäpäivänäkään sitä hyväksy. Lisää sitten josko joku samasta sairaudesta kärsii.😇 Vastaan aina kun on mahdollista. Sellaiset henkilöt jotka ovat lääkevastaisia ja muuten vain haluavat voivotella. Niin kiitos vain en tule teille vastailemaan. En kaipaa mitään sääliä täältä, vaan muiden tuosta sairairaudesta kärsivien mielipiteitä ja heidän kokemuksistaan. Täytyy myöntää sekin tosiasia ettei minulla ole yhtäkään niinsanottua kaveria/ystävää. 😶 Olisi tosi kiva kuulla kuulumisia teiltä.😀 Tosiaan jotka sairastavat samaa Kaksisuuntaista Mielialahäiriötä, niin kirjoitelkaa ihmeessä minulle. T: Yks tyyppi vaan...

2

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. On. Ei ole. Onpas. Eipäs. Onpas. Isälläs oli. Äidillös on vieläkin.

• Anonyymi

Miten psykiatria voi viedä sun viimeiset lääkkeet jos ne saa sut pidettyä kunnossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10248
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5245
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4872
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3892
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3753
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3608
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3209
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2824
    Aihe