Syksyn 2021 maisterihaku tulokset

Anonyymi

Saa nähdä tuleeko tulokset yhtään aiemmin kuin 26.11. Odottavan aika on pitkä.. Vaasasta ei ainakaan oo vielä kuulunut mitään.

7

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loppuviikosta tulee.

• Anonyymi

Mistä tieto? Tuliko viime vuonna yhtään aiemmin? AMK:n tuloksia on näköjään tällä vkolla jo jengille tippunut ja siinä tuo sama 26.11 haamuraja.

• Anonyymi

Varasijoilla eli tuskin pääsen, kun ei noi liiku kun paikkoja niin vähän. Veetyttää.

• Anonyymi

Vaasan KTM tulokset tulleet ja pääsin sisään!

• Anonyymi

Onnea sulle! Mulla jäi pisteen päähän. Saakeli olis pitänyt saada siitä opparista 5, mut nyt ei enää auta itku. Harmittaa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sulle! Mulla jäi pisteen päähän. Saakeli olis pitänyt saada siitä opparista 5, mut nyt ei enää auta itku. Harmittaa kyllä.

Mulla ei näkynyt pisteitä. Paljonko oli alin millä pääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei näkynyt pisteitä. Paljonko oli alin millä pääsi?

34p oli alin hyväksytty sanottiin hakijapalveluista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
      Big Brother
      197
      8478
    2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      6411
    3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      3854
    4. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      3227
    5. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2222
    6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1879
    7. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
      Ikävä
      69
      1562
    8. "MUKANA KU PERÄPUKAMA!!" Janni Hussi paljastaa uudet kuviot pörrökaverin kanssa somessa!

Oho! Janni Hussi paljastaa into piukena somessa uudesta aluevaltauksestaan. Postauksessa ei sanoja säästellä: https://www.suomi24.fi/viihde/mukana-ku-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      1462
    9. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
      Ikävä
      65
      1453
    10. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
      Ikävä
      87
      1412
    Aihe