RS virus jyllää ja yskä

Anonyymi

Miten pitkään tää kestää?
Ei jaksais mitään.
10 minuuttia touhua ja sitten heti lepäämään pehkuun.

Miten sais yskän pois? En kyllä jaksa lähteä apteekkiin.
On sitruunaa ja hunajaa kotona.

22

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GBO on tuskallinen, vaan ei tappava.
      Ei ole harvinaista että se kestää yli vuoden.
      Olet nyt osana koetta, jonka laajuutta tuskin pystyt tajuamaan.
      Mutta onneksi osasi saat kokea.
      On niin helppoa tuntea kehonsa.

      H.

      • ...tuntea kehonsa tuskaa.

        H.


    • Anonyymi

      Onko unohtunut laittaa maski kauppareissulle?

      • Anonyymi

        Lapsenlapset tartuttivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsenlapset tartuttivat.

        Tulivatko sairaana luoksesi? Eihän.


    • Anonyymi

      Olisi viisasta pitää aina kotona lääkkeitä vastaisen varalle, niin minä teen, jottei tarvitse sairaana apteekkiin mennä. Eikä se ole viisastakaan lähteä apteekkiin tai muuallekaan muita tartuttamaan.
      Joskus menee joku lääke vanhaksi kun olen "turhaan" ostanut, mutta se on pieni menetys sen sijaan että aina pitäisi erikseen lähteä sairastuttuaan lääkettä ostamaan.

      • Anonyymi

        Niin on.
        Juon vain teetä, fiksailen välillä jotain pientä ja sitten taas petiin.
        Otan loman kannalta.
        Hyvä että tuli nyt eikä jouluna.
        Pidän sitä maskia kyllä jatkossa ja suosittelen muillekin.
        Sen vähä mitä liikun ulkona jaksan. Hyvin tottui.


    • Anonyymi

      Keitä teevettä. Jäähdytä se haaleammaksi, noin 60-70 asteiseksi. Sekoita teehen kukkuralusikallinen hunajaa. Juotuasi sen et yski.
      Uusi, kun taas yskittää. Kun juon hunajateen aamulla, päivällä ja illalla juuri ennen nukkumaanmenoa, se riittää itselläni kovaankin yskään.
      Saa hyvin nukutuksikin, ei yskitä.

      • Anonyymi

        Tulikuumassa vedessä hunajan vaikuttavat aineet "tuhoutuu".


    • Anonyymi

      2tl Omenaviinietikkaa puoleen lasilliseen lämmintä vettä, siihen hunajaa ja MAX ! puolilusikallista ruokasoodaa > (Kiehuu) ja sen jälkeen lisää vettä lasiin .
      Inkivääriä saa laittaa myös jos siitä pitää. ? ite en pidä siitä.

      Viikon tuota niin ei yski tai aivastele. Yksi lasillinen vrk / 2 - 2,5dl

      Valkosipuli auttaa myös moneen tuollaiseen vaivaan.

      • Anonyymi

        Kiitti neuvoista!
        Näitäpä keinoja yritän!


    • Anonyymi

      Ravintos päälle lautasella koko pimeä aika. Raastat valkosipulia ja hiukan tuoretta inkiväriä.Jo alkaa toipiminen ja terveenä pysyminen. Kuuma juoma pitkitää bakteereden kasvua keho kurkku.Jo siis kymää tai haaleaa juomaa.Kai sinulla mustikoita tai vattuja pakastin. samat arvot kumassakin vitaminin lähtenä.Mutta ei mansikassa. Syö siis joka päivä läpi vuoden ajan 100g. mustikka tai vattua päivässä.Verisuonesi ja aivosikin tykää niistä.Parempi kuin vitamini purkit on vitaminit otta marjoista. Popsi popsi porkanaa rastena tai keitetynä.Johan vatsakin toimii hyvin,kun joka päivä porkanoita ravinossasi.

      • Anonyymi

        Mustikoita on pakastimessa vielä viime vuodelta.
        Luin jostain että kolme ruokalusikallista riittäisi päivässä että näkö olis hyvä.
        Minkä verran on 100 grammaa deseissä? 1 dl?

        Mustikan lehdet on hyviä jos on jalkahiki. Kun laittaa saappaisiin niin tuoksuu raikkaalle.


    • Anonyymi

      Hunaja tehoaa tutkitusti yskän oireisiin.

      Hunaja on antioksidanttinen valmiste, joka tukee elimistön luonnollista vastustuskykyä.

      Hunajalla on myös antibioottinen eli mikrobeja tuhoava vaikutus !

      Hunajan sisältämä sokeri lisää osaltaan liman eritystä ja sen poistumista,
      mikä voi helpottaa hengitystieinfektion oireita.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kolmantena päivänä hellittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmantena päivänä hellittää.

        Minulla laantuu yskä ensimmäisestä hunajateemukillisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla laantuu yskä ensimmäisestä hunajateemukillisesta.

        Miten paljon rahnaa, mainosta, ja työtunteja laitetaan yskänlääkkeitten myyntiin, kun selviää vain hunajalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon rahnaa, mainosta, ja työtunteja laitetaan yskänlääkkeitten myyntiin, kun selviää vain hunajalla!

        Näille on aika turha selittää kunnon etuKÄTEEN hoitamista
        eivät näe mitään KÄTEEN ja sitten ottavat JALAT alleen ja pakenevat selittelyihin


    • Anonyymi

      Lapset ja lapsiperheet ovat vaarallisia viruslevittäjiä
      Myös Puumala
      Puumala-virus on yleinen ja säilyy ulkorakennuksissa
      älkää käykö Puumalassa edes vessassa vaan vauhdilla ohi

      • Anonyymi

        En oo ikinä kuullut puumala viruksesta.
        Mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ikinä kuullut puumala viruksesta.
        Mikä se on?

        Oli miten oli, niin poikkesin kauppaan ja ostin hunajaa.
        Nyt sitä jäähdyttelen 60, 70 asteiseksi ja lusikallinen hunajaa siihen, sitten vain sänkyyn!

        Elo on helppoo ja ongelmat ratkee kätevästi.
        Meillä on hyvin asiat tässä massa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe