RS virus jyllää ja yskä

Anonyymi

Miten pitkään tää kestää?
Ei jaksais mitään.
10 minuuttia touhua ja sitten heti lepäämään pehkuun.

Miten sais yskän pois? En kyllä jaksa lähteä apteekkiin.
On sitruunaa ja hunajaa kotona.

22

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GBO on tuskallinen, vaan ei tappava.
      Ei ole harvinaista että se kestää yli vuoden.
      Olet nyt osana koetta, jonka laajuutta tuskin pystyt tajuamaan.
      Mutta onneksi osasi saat kokea.
      On niin helppoa tuntea kehonsa.

      H.

      • ...tuntea kehonsa tuskaa.

        H.


    • Anonyymi

      Onko unohtunut laittaa maski kauppareissulle?

      • Anonyymi

        Lapsenlapset tartuttivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsenlapset tartuttivat.

        Tulivatko sairaana luoksesi? Eihän.


    • Anonyymi

      Olisi viisasta pitää aina kotona lääkkeitä vastaisen varalle, niin minä teen, jottei tarvitse sairaana apteekkiin mennä. Eikä se ole viisastakaan lähteä apteekkiin tai muuallekaan muita tartuttamaan.
      Joskus menee joku lääke vanhaksi kun olen "turhaan" ostanut, mutta se on pieni menetys sen sijaan että aina pitäisi erikseen lähteä sairastuttuaan lääkettä ostamaan.

      • Anonyymi

        Niin on.
        Juon vain teetä, fiksailen välillä jotain pientä ja sitten taas petiin.
        Otan loman kannalta.
        Hyvä että tuli nyt eikä jouluna.
        Pidän sitä maskia kyllä jatkossa ja suosittelen muillekin.
        Sen vähä mitä liikun ulkona jaksan. Hyvin tottui.


    • Anonyymi

      Keitä teevettä. Jäähdytä se haaleammaksi, noin 60-70 asteiseksi. Sekoita teehen kukkuralusikallinen hunajaa. Juotuasi sen et yski.
      Uusi, kun taas yskittää. Kun juon hunajateen aamulla, päivällä ja illalla juuri ennen nukkumaanmenoa, se riittää itselläni kovaankin yskään.
      Saa hyvin nukutuksikin, ei yskitä.

      • Anonyymi

        Tulikuumassa vedessä hunajan vaikuttavat aineet "tuhoutuu".


    • Anonyymi

      2tl Omenaviinietikkaa puoleen lasilliseen lämmintä vettä, siihen hunajaa ja MAX ! puolilusikallista ruokasoodaa > (Kiehuu) ja sen jälkeen lisää vettä lasiin .
      Inkivääriä saa laittaa myös jos siitä pitää. ? ite en pidä siitä.

      Viikon tuota niin ei yski tai aivastele. Yksi lasillinen vrk / 2 - 2,5dl

      Valkosipuli auttaa myös moneen tuollaiseen vaivaan.

      • Anonyymi

        Kiitti neuvoista!
        Näitäpä keinoja yritän!


    • Anonyymi

      Ravintos päälle lautasella koko pimeä aika. Raastat valkosipulia ja hiukan tuoretta inkiväriä.Jo alkaa toipiminen ja terveenä pysyminen. Kuuma juoma pitkitää bakteereden kasvua keho kurkku.Jo siis kymää tai haaleaa juomaa.Kai sinulla mustikoita tai vattuja pakastin. samat arvot kumassakin vitaminin lähtenä.Mutta ei mansikassa. Syö siis joka päivä läpi vuoden ajan 100g. mustikka tai vattua päivässä.Verisuonesi ja aivosikin tykää niistä.Parempi kuin vitamini purkit on vitaminit otta marjoista. Popsi popsi porkanaa rastena tai keitetynä.Johan vatsakin toimii hyvin,kun joka päivä porkanoita ravinossasi.

      • Anonyymi

        Mustikoita on pakastimessa vielä viime vuodelta.
        Luin jostain että kolme ruokalusikallista riittäisi päivässä että näkö olis hyvä.
        Minkä verran on 100 grammaa deseissä? 1 dl?

        Mustikan lehdet on hyviä jos on jalkahiki. Kun laittaa saappaisiin niin tuoksuu raikkaalle.


    • Anonyymi

      Hunaja tehoaa tutkitusti yskän oireisiin.

      Hunaja on antioksidanttinen valmiste, joka tukee elimistön luonnollista vastustuskykyä.

      Hunajalla on myös antibioottinen eli mikrobeja tuhoava vaikutus !

      Hunajan sisältämä sokeri lisää osaltaan liman eritystä ja sen poistumista,
      mikä voi helpottaa hengitystieinfektion oireita.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kolmantena päivänä hellittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmantena päivänä hellittää.

        Minulla laantuu yskä ensimmäisestä hunajateemukillisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla laantuu yskä ensimmäisestä hunajateemukillisesta.

        Miten paljon rahnaa, mainosta, ja työtunteja laitetaan yskänlääkkeitten myyntiin, kun selviää vain hunajalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon rahnaa, mainosta, ja työtunteja laitetaan yskänlääkkeitten myyntiin, kun selviää vain hunajalla!

        Näille on aika turha selittää kunnon etuKÄTEEN hoitamista
        eivät näe mitään KÄTEEN ja sitten ottavat JALAT alleen ja pakenevat selittelyihin


    • Anonyymi

      Lapset ja lapsiperheet ovat vaarallisia viruslevittäjiä
      Myös Puumala
      Puumala-virus on yleinen ja säilyy ulkorakennuksissa
      älkää käykö Puumalassa edes vessassa vaan vauhdilla ohi

      • Anonyymi

        En oo ikinä kuullut puumala viruksesta.
        Mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ikinä kuullut puumala viruksesta.
        Mikä se on?

        Oli miten oli, niin poikkesin kauppaan ja ostin hunajaa.
        Nyt sitä jäähdyttelen 60, 70 asteiseksi ja lusikallinen hunajaa siihen, sitten vain sänkyyn!

        Elo on helppoo ja ongelmat ratkee kätevästi.
        Meillä on hyvin asiat tässä massa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe