Perussuolaiset, nuo avoimen sanan saattajat

Anonyymi

Kymen piirin hallitus on hylännyt Rinteen ehdokashakemuksen. Syytä ei kerrota, nyrkki Nyholm vaikenee ja Muurman ei käyttänyt asiassa puheenvuoroa. Olisi ottanut puuheenvuoren kuten kansanedustaja toverit eduskunnassa kehuessaan hallitusta ja sen aikaansaannoksia, mitkä edelliseltä jäi tekemätttä.

8

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huimaa ryhmää päättämässä huminan asioista. Lääkärin avustamana saivat valtaa.

    • Anonyymi

      Haminalaiset saa nyt sitä mitä halusivat.

    • Anonyymi

      Kyllähän vetivät nenästä kaupunkilaisia. Rinteen äänet pois ja paikat uudelleen jakoon!

    • Anonyymi

      Muurman taitaa olla tämän jutun ainoa voittaja. Demareissa ei oikein saanut ilmaa siipiensä alle mutta persuissa oli valmis pöytä katettuna

    • Anonyymi

      Taisi vain Rinne olla joittenkin uraputken tiellä ja omat koirat purivat

    • Anonyymi

      Ensinnäkin ao keskustelut eivät ole julkisia, ei henkilön asioita aleta suolesta repimään teille paskanpieksäjille.

      Toisekseen, ei kukaan järkevä ryhmä laita ehdokkaaksi henkilöä, joka ei kykene edes työhönsä muutamaa kk aiemmin. Eikä henkilö itsekkään näe omaa tilaansa. JOS olisi itse pitänyt paikkansa ja hoitanut hommat, ei ongelmaa hänellä olisi.

      Liike otti, koska laskee hyötyvänsä mistä vaan julkisuudesta. Kokkarit varmaan ilm, että tule mutta et ehdolle.

    • Anonyymi

      Soten huippuosaaja jonka tietoja varmasti muutkin tarvitsevat

      • Anonyymi

        Ei se paljoa auta, jos ei burniksessa pysty hoitamaan hommiaan. Miten sitten luottamus hommia, ei mitenkään. Mistä lienee käsitys, että hoitohenkilöstö olisi hyvää väkeä johtamaan aluehallintoa? Päinvastoin. Mikään ei muutu, uutta ei tule, jatketaan samalla linjalla ja RAHAA palaa. Mitään ei kehitetä, tehokkuus ja tavat ei kehity ja kaikkeen on ratkaisuna vaatia lisää rahaa. Koksissakin on lataperseenä valittamassa uskomaton määrä työnkuormittamia hoitsuja, jotka ei ole edes hoitsuja vaan lähihoitajia. Sitten ollaan niin helvetin työnkuormittamia, kun perseet vaan leviää. Olen valittettavasti tätä "kiirettä" nähnyt. Työmoraali on joillakin osilla heikko. Nämä ihmiset ei tiedä työnkuormasta mitään. Mutta ei yleistetä, on siellä sisukkaitakin työntekijöitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe