Persutlänkkylåda ,herneitä, perunoita, oluessa haudutettua länkkypossua,kermaa.vain 2,99e/600g
Kahden paketin ostajalle kaupan päälle Eräreppupipo
Hae sinäkin Prismasta
10
86
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla teille kade?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi olla teille kade?
Kyllä ne uudet aluevaltuutetut enemmän yhteiskunnan varoilla elää,aluevaltuusto, lautakunnat 200ekokous kaupungin valtuusto lautakunnat,jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne uudet aluevaltuutetut enemmän yhteiskunnan varoilla elää,aluevaltuusto, lautakunnat 200ekokous kaupungin valtuusto lautakunnat,jne
Miksi ette itke työssä olevista sopeutumisrahan saajista,näistä 2juoposta,19v28v juovat ja kotona makaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette itke työssä olevista sopeutumisrahan saajista,näistä 2juoposta,19v28v juovat ja kotona makaa
Tehkää vaan itse muistomerkki persukaupan oven pieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää vaan itse muistomerkki persukaupan oven pieleen
Pöystinpötkylä ja maastohousut päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöystinpötkylä ja maastohousut päälle
Risti viereen kenttälspioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot juonu ja muanu kotona yli 52 vuotta vittusaatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
persulänkyt voi ostaa sitä halvinta makkaraa vaan ja ranskanpottupussi päälle, joo ja tinkatkaa niitä ilmaisia sankkoja jos saisittekin. ja länkyttäkää syödesssänne facebookissa mamuista ja isänmaallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496