Hei!Minulla on kaksoispesäkattila jämä miniter 2000.Huomasin että patterin kierron putket on asennettu väärin..eli kattilan päällä on merkinnät vasemalla punainen ja oikealla sininen ja lähtö patteriverkostoon on oikealta?onko tästä jotain haittaa?
Patterikierto
Anonyymi
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Lämpiävätko patterit?
- Anonyymi
Kyllä lämpeää mutta mielestäni aika äännekkäästi kohisee..kattilassa ilmeisesti on putki sisällä jota pitkin paluu vesi menee kattilan pohjalle ja nyt ottaa sitä kautta syöttöveden pattereille..
- Anonyymi
Korjaa kytkentä. Säästät. Nyt lämmittävä vesi menee patterin paluuliitokseen. Patterit ja kattila on suunniteltu toimimaan toisin.
Jo on ollut tumpelo putkimies... - Anonyymi
ja vaihda pumppu taajuusmuutajalla varustettuun, sillä voi säätää sopiva virtaus verkostoon, ettei putket ja patterit eikä patteriventtiilit kohise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621