Olet täällä
sen tiedän
ja etsin.
Pitkä ystävyys
26
818
Vastaukset
- Anonyymi
lähempääkin löydät jos tarvis
- Anonyymi
On se täällä nyt.
- Anonyymi
En, vaan täällä..
-hukkaputki- - Anonyymi
Sä et tiedä yhtään mitään.
- Anonyymi
"Etsin kunnes löydän sun
En lopettaa voi kuitenkaan
Miten rauhaton oon yhä vain
Jotain multa puuttunee
Jotain mikä rauhoittaa
Mun sydämeni lyönnit vois
Kuten aamuisin päivä ja yö
Suutelevat toisiaan
Me jossain kohdataan
Etsin kunnes löydän sun
Ja tiedän toiveen täyttyvän
Ilman sua mitään mieltä ei ois
Kuljeskella yksinään
Yksin vielä huomiseen
Mä jaksan sillä löydän sun
Sinä myös ehkä etsien käyt
Kunnes tulee hetki tuo
Se kutsuu meitä luo
Etsin kunnes löydän sun
En lopettaa voi kuitenkaan
Miten rauhaton oon yhä vain
Jotain multa puuttunee
Jotain mikä rauhoittaa
Mun sydämeni lyönnit vois
Kuten aamuisin päivä ja yö
Suutelevat toisiaan
Me jossain kohdataan
Etsin kunnes löydän sun
Sä merkityksen mulle luot
Olet syy miksi luovuta en
Vaikka joskus tuntuu niin
Sinuun tahdon uskoa
Ja etsin kunnes löydän sun
Kuten aamuisin päivä ja yö
Suutelevat toisiaan"
Lähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Chrisse Johansson
Kappaleen Etsin kunnes löydän sun sanoitukset ©- Anonyymi
Olen vain viestin päässä, tiedät sen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain viestin päässä, tiedät sen...
Minkätyyppisen viestin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkätyyppisen viestin?
🎶🎶🎶❤
- Anonyymi
Tsiisus!
Kuinka kadotit hänet?- Anonyymi
Kierähti laittianrakoon, itsetuntoineen kaikkineen.
Nyt lattialankut narisevat...
- Anonyymi
Kenties..
Mutta löydät minut muualtakin. ❤️ - Anonyymi
Ei ole pitkää eikä lyhyttä.
- Anonyymi
Eipä taida olla.
- Anonyymi
Tulin vain sanomaan hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Miksei oo hyvä sanoo yöt tuntemattomillekin.
- Anonyymi
Nyt sitten ryömin esiin tuolta lattialankkujen pimennosta.
Mitäpä ajattelit kertoa? - Anonyymi
Vain yhden ystävyys ; )
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Joo, ei ystävyyttä pidä väheksyä.
Itse olen keikkunut siinä rajalla, miten
sen asian kanssa menettelisin.
Yhteinen menneisyys painaa vähän miinukselle nyt. - Anonyymi
Theraphy for two
- Anonyymi
3/2004 lähtien(?) kyselee Mn
- Anonyymi
Ääh. No tunnustan, ajattelin sua ystävä monen monta kertaa, liian monta kertaa, kun näin niitä rapahousuisia juoppoja ja oman elämänsä hiipuvia tähtiä, sä oot mun mielessä kuin täi tervassa ja todellakaam en oo niin pyytäny. Öistä valtatietä ajellessa, jos mä nukahtaisinkin sun pirssin mukavalle etupenkille ja kun heräisin, olisin edelleen kotona, missä tahansa, koska sä oot... siinä. Se ajatus laittaa jotenkin hyrisemään tyytyväisyyttä enkä voi käsittää sitäkään, että miksi niin on. Koska sä oot kuitenkin vaan ajatuksissa mun, etkä missään muualla.
- Anonyymi
Miksi tyytä ystävyyteen, kun saada voi muutakin.
- Anonyymi
Minun kaikki ystävyyssuhteet on varastettu, eikä minulle ole suotu ikinä oikeita ystäviä. Ei siis minulle tämä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483