Hei,kukas siellä Maskussa mahtaa ajella valkosella pakulla? jonkun kopiointi firman logo auton kyljessä.
Logo oli sinisellä pohjalla.
Voi olla satunnainen ajelu,mutta yrittänyttä ei laiteta.
Ajoi eilen 10.11.2021niin törkeästi 8-tiellä ja jarrutteli tahallaan ,olis kiva käydä moikkaamas kyseistä idioottia.
Pakettiauto
20
1541
Vastaukset
- Anonyymi
Valkoinen paku ja Logo sinisellä pohjalla on Seakingin logo.
- Anonyymi
Joku hörhö taas ajellut kännipäissään. Mahtoikohan paku olla varastettu.
- Anonyymi
Seakingin pakut ajavat yleensä aika holtittomasti. Seurasin kerran tarkoituksella yhtä kyseisen firman pakua ja ajo näytti siltä kuin kännissä olisi kuski ollut.
- Anonyymi
Seaking voisi olla kysymyksessä,mutta lukeeko autossa 'kopio' teksti minkä ehdin nähdä ?
- Anonyymi
Voinko pyytää kaikilta suurta palvelusta?
Te jotka suunnittelette joulukoristeiden / koristeiden sijoittamista puutarhoihinne, voisitteko välttää jotain sinistä ja välkkyä?
Joka kerta kun ajan ohi, luulen että se on poliisi ja saan paniikkikohtauksen.
Minun täytyy irrottaa jalka kaasupolkimesta, heittää viinapullo pois käsistä,
laittaa turvavyö kiinni,
heittää puhelin lattialle,
marisätkä ikkunasta,
laittaa radio hiljemmalle ja työntää ase alas penkin alle.
Se on liikaa minulle näin lyhyellä varoitusajalla.............
Kiitos yhteistyöstä ja tunteiden huomioimisesta!- Anonyymi
Sinähän se vekkuli kaveri olet. Löytyykö edes ajokorttia?
- Anonyymi
Sama punaisten valojen kanssa kun tulee aina pysäytettyä punaisiin valoihin ja sit odottaa turhaan vihreää :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama punaisten valojen kanssa kun tulee aina pysäytettyä punaisiin valoihin ja sit odottaa turhaan vihreää :D :D
Missä Maskussa on liikennevalot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Maskussa on liikennevalot?
Ei missään enää. Ajan autolla muuallakin kuin Maskussa esim. Turku/Raisio, sitä on 50:ssä vuodessa tottunut punaisiin pysähtymään :)
PS: Ei pidä kaikkea ottaa ihan tosissaan :D
- Anonyymi
Mitä hyvää Maskusta on ikinä tullut
Kyselee epätietoinen?- Anonyymi
Ainakin melko hyvä tenniksen pelaaja :D
- Anonyymi
Seaking on meriteollisuuden yritys joten tusknpa heillä mitään pakuja on vaan laivoja sekä veneitä.
- Anonyymi
Perämoottoreita kans. Huoltoautoja saattaa kumminkin olla liikenteessä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämoottoreita kans. Huoltoautoja saattaa kumminkin olla liikenteessä :)
Seakingin porukalla näyttää olevan työsuhde kämppä Seurantalontiellä kun paku siellä pihalla ollut jo useana yönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seakingin porukalla näyttää olevan työsuhde kämppä Seurantalontiellä kun paku siellä pihalla ollut jo useana yönä.
Jos sillä onkin nais/miesystävä siellä ja siksi on paku pihalla?? :)
- Anonyymi
Telakan työsuhdeasunto on Seurantalontiellä.
- Anonyymi
Onhan niitä asuntoja ympäri maakuntaa, mutta niihin pitää vain sopeutua.
- Anonyymi
Ota niistä sitten selvää että minkä firman kämppiä ne ovat. Meidän talossa isännöitsijälle on ilmoitettu telakan asunto, mutta asunnossa ramppaavien äijien haalareissa lukee Ncc.
- Anonyymi
Tälläisissä työsuhdeasunnoissa kannattaa olla tarkkana talonyhtiöissä sillä niihin voi majoittua paljonkin enemmän porukkaa kuin mistä maksetaan. Jos huomaa asunnossa porukkaa olevan enemmän kuin pitäisi niin asiasta viipymättä keskustella hallituksen puheenjohtajan kanssa joka puolestaan taas laittaa asian isännöisijälle.
- Anonyymi
kyttääjät kokoontuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569