Milloin tulee sähkömönkijät

Anonyymi

Mönkijä kiinnostaisi, mutta mitään käryävää bensavehjettä en halua enää hankkia. Missä vaiheessa on sähkömönkijöiden kehitystyö? Ei ole vielä näkynyt myynnissä. Muutaman hehtaarin tiluksilla akunkestokaan ei olisi ongelma.

23

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt miksei niitä jo ole!

      • Anonyymi

        on ainakin polariksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ainakin polariksella

        Lasten leikkimönkijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ainakin polariksella

        Polariksella on sellainen koppimopotyylinen.


    • Anonyymi

      Minä olen taas etsinyt sähköllä käyvää, 4 istuttavaa helikopteria, mutta ei ole vieläkään löytynyt.

      • Anonyymi

        Hanki samantien sähkölentokone niitä on jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki samantien sähkölentokone niitä on jo.

        Ei sillä pääse sellaisiin paikkoihin mihin helikopterilla pääsee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä pääse sellaisiin paikkoihin mihin helikopterilla pääsee!

        Kopteri on tehtävä itse, katso mallia juutuupivideoista ja sovella haluamallesi henkiömäärälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopteri on tehtävä itse, katso mallia juutuupivideoista ja sovella haluamallesi henkiömäärälle.

        Haluan tehdastekoisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tehdastekoisen!

        Tehdas on helppo perustaa vaikka autotalliisi. Jos tallia ei ole, hommaa sellainen ensin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ajaa vartin ja lataa päivän.

      • Anonyymi

        Saa laittaa vähän isommankin akun.
        Tuossa rakennusprojektissakin riitti vain sähköpyörän akku 60 km matkaan.


    • Anonyymi

      Polaris Ranger EV

      • Anonyymi

        Hinta perusvarustuksella 21 000 €! Tuohon vähän varusteita päälle, ollaan yli kolmen kympin. Varmaan ihan kiva, mutta vain työkäyttöön ja miljonääreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinta perusvarustuksella 21 000 €! Tuohon vähän varusteita päälle, ollaan yli kolmen kympin. Varmaan ihan kiva, mutta vain työkäyttöön ja miljonääreille.

        Puuttuu akkukin tuosta hinnasta vielä sekä tietysti ”lämpökoppi”


    • Anonyymi

      On noita muualla EU:ssa ja näemmä tieliikennekelpoisinakin. Hinnat puolentoista tonnin luokkaa kaksivetoisena. Nelivetoisia en nähnyt ainakaan tuolla myyjällä.

      https://en.hecht.cz/accu-atv-hecht-59399-red

      Joku taas kanittaa Suomeen tuonnissa. Ainakaan en löytänyt yhtään myynti-ilmoitusta. Tuollainen olisi ihan riittävä apulainen puutarhassa tavaroiden siirtelyyn.

      • Anonyymi

        Kone-Glansilla on nyt pienempi Hecht 56150 hinnoiteltuna. Hassua on, että eri myyntikanavissa sillä on eri hinta.


    • Anonyymi

      Segway ainakin mainostaa jotain hybridimallia

      • Anonyymi

        Hybridissä maksat tuplatekniikasta , eikä autoveron alennus auta.


    • Anonyymi

      Virossa on hinnoiteltu HECHT 59399 hintaan 3999 €, joka sisältää toimituksen koko maahan. Yhdellä latauksella 60-70 km ja latausaika 8-15 tuntia. Sähköjärjestelmä 72 v ja vain takaveto. Tämä on rekisteröitävissä tieliikenteeseen.

      Ilmeisesti sama ongelma kuin pienemmässäkin mallissa, eli akut on asennettu kiinteästi. Jos akut olisivat pakettina, ne voisi ottaa sisälle ladattavaksi.

      • Anonyymi

        Roikka lienee jo keksitty? Ja riittävän pitkä roikka ylettää pitemmälle, joten akun palaminen ei välttämättä polta taloa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe