Ruoka-apua haetaan hienolla autolla

Anonyymi

Katselin tänään, n. kello 9.30, kun kaksi tukevahkoa naishenkilöä tuli ilmaisten ruokakassien kanssa parkkipaikalle, ja nostivat uudehkoon autoonsa työttömille ja vähävaraisille tarkoitettuja ruoka-avustuksia.

15

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko pitkät miltei maahan asti ylettyvät hameet?

• Anonyymi

Ei ollut kansallispukuisia naisia, vaan hyvinsyönyttä suomalaista toppatakkikansaa.

• Anonyymi

Silloinhan sitä tarttee kun kaikki raha menee meseen

• Anonyymi

Samaa tapahtunut vuosi ,vuosia Helsinki 92. Myllypuron metroaseman vieressä.Joten ei mikään uusi ilmiö.Autoihinn on varaa hienoihinkin. Kun jonotetaan ilmasta ruokaa 3 kertaa viikossa ruokakassi jonoissa. Kateliset voi tehdä saman.Ruoka raha mikä säästyy ,jää auton osamaksuun rahaa.Jos ei autoa, risteilyt,ulkomaan matkoihin. Suomessahan ruoka on kallista ja vie tuloista isomman osan vuokran lisäksi.

• Anonyymi

Itse jätän liki 5000e arvoisen sähköpolkupyöräni nurkan taakse ettei kukaan näe sitä.

• Anonyymi

En minäkään kehtaisi fillarilla kulkea, en tosin kerjätä ruokaa jonoistakaan

• Anonyymi

Kerro koska seuraavaksi menet? Käyn varastamassa sen sun pyörän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌

Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

Koomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minkä nuorena varastat, vanhana omistat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yksi naisoletettu, joka juoksee kilpaa polkupyöränsä kanssa, on aika usein jonottamassa ruokakassia. Näkyy hyvin meidän kerrostalon ikkunasta sinne takapihalle, missä niitä ruokakasseja on saatavilla.

• Anonyymi

Itse pukeuden tuulipukuun ja ajelen viime vuoden mallia olevalla Maybach S-sarjan autolla. Ajan sillä Riihimäeltä Hyvinkäälle, ja tulen paikallisjunalla takaisin Riihimäelle. Asemalta kävelen kirkon pihaan jossa jaetaan ilmaisia ruokakasseja.
      Sitten saan kyydin joltain hemmolta asemalle, matkustan junalla ilman lippua Hyvinkäälle, ja sieltä palaan Riihimäelle omalla autolla.

• Anonyymi

On ne ruokakassit pienentyneet,
      Enää ei itse saa ottaa sitä mitä söisi, vaan kassit valmiiksi täytettynä.

Mitään järkeä tässä touhussa ei ole, koska monesti puolet kassin sisällöstä sellaista jonka saa heittää pois, kun ei pysty toisten valitsemia tuotteita syömään.

Kun ennen sai itse ottaa juuri sitä mitä syö, ei oikeastaan mitään mennyt roskiin.

• Anonyymi

Minä ainakin kävin autollani hakemassa liikuntarajoitteisille, niinkuin käyn joka viikko. Näistä annetaan tarkat osoitetiedot mihin ne menevät. Vapaaehtoistyötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4268
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2724
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2482
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      84
      1519
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe