Ruoka-apua haetaan hienolla autolla

Anonyymi

Katselin tänään, n. kello 9.30, kun kaksi tukevahkoa naishenkilöä tuli ilmaisten ruokakassien kanssa parkkipaikalle, ja nostivat uudehkoon autoonsa työttömille ja vähävaraisille tarkoitettuja ruoka-avustuksia.

15

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko pitkät miltei maahan asti ylettyvät hameet?

• Anonyymi

Ei ollut kansallispukuisia naisia, vaan hyvinsyönyttä suomalaista toppatakkikansaa.

• Anonyymi

Silloinhan sitä tarttee kun kaikki raha menee meseen

• Anonyymi

Samaa tapahtunut vuosi ,vuosia Helsinki 92. Myllypuron metroaseman vieressä.Joten ei mikään uusi ilmiö.Autoihinn on varaa hienoihinkin. Kun jonotetaan ilmasta ruokaa 3 kertaa viikossa ruokakassi jonoissa. Kateliset voi tehdä saman.Ruoka raha mikä säästyy ,jää auton osamaksuun rahaa.Jos ei autoa, risteilyt,ulkomaan matkoihin. Suomessahan ruoka on kallista ja vie tuloista isomman osan vuokran lisäksi.

• Anonyymi

Itse jätän liki 5000e arvoisen sähköpolkupyöräni nurkan taakse ettei kukaan näe sitä.

• Anonyymi

En minäkään kehtaisi fillarilla kulkea, en tosin kerjätä ruokaa jonoistakaan

• Anonyymi

Kerro koska seuraavaksi menet? Käyn varastamassa sen sun pyörän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌

Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

Koomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minkä nuorena varastat, vanhana omistat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yksi naisoletettu, joka juoksee kilpaa polkupyöränsä kanssa, on aika usein jonottamassa ruokakassia. Näkyy hyvin meidän kerrostalon ikkunasta sinne takapihalle, missä niitä ruokakasseja on saatavilla.

• Anonyymi

Itse pukeuden tuulipukuun ja ajelen viime vuoden mallia olevalla Maybach S-sarjan autolla. Ajan sillä Riihimäeltä Hyvinkäälle, ja tulen paikallisjunalla takaisin Riihimäelle. Asemalta kävelen kirkon pihaan jossa jaetaan ilmaisia ruokakasseja.
      Sitten saan kyydin joltain hemmolta asemalle, matkustan junalla ilman lippua Hyvinkäälle, ja sieltä palaan Riihimäelle omalla autolla.

• Anonyymi

On ne ruokakassit pienentyneet,
      Enää ei itse saa ottaa sitä mitä söisi, vaan kassit valmiiksi täytettynä.

Mitään järkeä tässä touhussa ei ole, koska monesti puolet kassin sisällöstä sellaista jonka saa heittää pois, kun ei pysty toisten valitsemia tuotteita syömään.

Kun ennen sai itse ottaa juuri sitä mitä syö, ei oikeastaan mitään mennyt roskiin.

• Anonyymi

Minä ainakin kävin autollani hakemassa liikuntarajoitteisille, niinkuin käyn joka viikko. Näistä annetaan tarkat osoitetiedot mihin ne menevät. Vapaaehtoistyötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1291
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      277
      928
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe