Ruoka-apua haetaan hienolla autolla

Anonyymi

Katselin tänään, n. kello 9.30, kun kaksi tukevahkoa naishenkilöä tuli ilmaisten ruokakassien kanssa parkkipaikalle, ja nostivat uudehkoon autoonsa työttömille ja vähävaraisille tarkoitettuja ruoka-avustuksia.

15

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko pitkät miltei maahan asti ylettyvät hameet?

      • Anonyymi

        Ei ollut kansallispukuisia naisia, vaan hyvinsyönyttä suomalaista toppatakkikansaa.


    • Anonyymi

      Silloinhan sitä tarttee kun kaikki raha menee meseen

    • Anonyymi

      Samaa tapahtunut vuosi ,vuosia Helsinki 92. Myllypuron metroaseman vieressä.Joten ei mikään uusi ilmiö.Autoihinn on varaa hienoihinkin. Kun jonotetaan ilmasta ruokaa 3 kertaa viikossa ruokakassi jonoissa. Kateliset voi tehdä saman.Ruoka raha mikä säästyy ,jää auton osamaksuun rahaa.Jos ei autoa, risteilyt,ulkomaan matkoihin. Suomessahan ruoka on kallista ja vie tuloista isomman osan vuokran lisäksi.

    • Anonyymi

      Itse jätän liki 5000e arvoisen sähköpolkupyöräni nurkan taakse ettei kukaan näe sitä.

      • Anonyymi

        En minäkään kehtaisi fillarilla kulkea, en tosin kerjätä ruokaa jonoistakaan


      • Anonyymi

        Kerro koska seuraavaksi menet? Käyn varastamassa sen sun pyörän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro koska seuraavaksi menet? Käyn varastamassa sen sun pyörän...

        Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun seuraava jako. Tervetuloa yrittämään 👌

        Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

        Koomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro koska seuraavaksi menet? Käyn varastamassa sen sun pyörän...

        Sen minkä nuorena varastat, vanhana omistat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hai sie. Minä laitan fillarin mersedeksen kontiin ja kaasutan pois paikalta. Onneksi sinä saat muutan euron makaronin!

        Joo, yksi naisoletettu, joka juoksee kilpaa polkupyöränsä kanssa, on aika usein jonottamassa ruokakassia. Näkyy hyvin meidän kerrostalon ikkunasta sinne takapihalle, missä niitä ruokakasseja on saatavilla.


    • Anonyymi

      Itse pukeuden tuulipukuun ja ajelen viime vuoden mallia olevalla Maybach S-sarjan autolla. Ajan sillä Riihimäeltä Hyvinkäälle, ja tulen paikallisjunalla takaisin Riihimäelle. Asemalta kävelen kirkon pihaan jossa jaetaan ilmaisia ruokakasseja.
      Sitten saan kyydin joltain hemmolta asemalle, matkustan junalla ilman lippua Hyvinkäälle, ja sieltä palaan Riihimäelle omalla autolla.

    • Anonyymi

      On ne ruokakassit pienentyneet,
      Enää ei itse saa ottaa sitä mitä söisi, vaan kassit valmiiksi täytettynä.

      Mitään järkeä tässä touhussa ei ole, koska monesti puolet kassin sisällöstä sellaista jonka saa heittää pois, kun ei pysty toisten valitsemia tuotteita syömään.

      Kun ennen sai itse ottaa juuri sitä mitä syö, ei oikeastaan mitään mennyt roskiin.

    • Anonyymi

      Minä ainakin kävin autollani hakemassa liikuntarajoitteisille, niinkuin käyn joka viikko. Näistä annetaan tarkat osoitetiedot mihin ne menevät. Vapaaehtoistyötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe