tyttö on 13v 7 luokalla ja eilen oli koulun terveystarkastus. tyttö oli pituudelta 150cm ja 51kg, terkkari sano että hieman ylipainoa... onko tää teistä ok paino? musta nimittäin on. ei mielestäni tyttö ylipainonen todellakaan oo. jos terkkari sanoo noin nii mietin kyllä ja ihmettelen suuresti. tyttö ei ole mitenkään ylipainonen!! tytölle tuli tosi paha mieli, nyt ajattelee että on oikeesti ylipainonen. musta toi on todella hyvä paino.
kysymys tyttölapsen painosta!
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse 170 cm ja painan 55 kg, ja olen mielestäni hyvin normaalikokoinen, en lihaksikas juuri lainkaan. Lapseni, 14 v. tyttö, on nyt 165 cm ja 45 kg. Urheilee paljon ja on lihasta, mutta hyvin hoikka. Riippuu varmaan rakenteesta eli onko esim. lihaksikas. Toisaalta tyttärelläsi voi olla käynnissä kasvupyrähdys, jolloin tuo tasoittuu helposti. Muistaa syödä terveellisesti, niin joidenkin kilojen painoeroilla eli ”ylipainolla” ei ole juurikaan väliä.
- Anonyymi
Kunhan tyttö ei nyt alkanut miettiä nälkäkuureja. Ei missään tapauksessa pidä laihduttaa kasvuiässä olevan nuoren. Kasvu ja kehitys kärsivät siitä. Varmasti pituuskasvun myötä aivan sopivan painoinen on myöhemminkin ilman sen kummempia painon vahtimisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182641- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152013- 151483
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357- 1061354
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571068- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998