tyttö on 13v 7 luokalla ja eilen oli koulun terveystarkastus. tyttö oli pituudelta 150cm ja 51kg, terkkari sano että hieman ylipainoa... onko tää teistä ok paino? musta nimittäin on. ei mielestäni tyttö ylipainonen todellakaan oo. jos terkkari sanoo noin nii mietin kyllä ja ihmettelen suuresti. tyttö ei ole mitenkään ylipainonen!! tytölle tuli tosi paha mieli, nyt ajattelee että on oikeesti ylipainonen. musta toi on todella hyvä paino.
kysymys tyttölapsen painosta!
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse 170 cm ja painan 55 kg, ja olen mielestäni hyvin normaalikokoinen, en lihaksikas juuri lainkaan. Lapseni, 14 v. tyttö, on nyt 165 cm ja 45 kg. Urheilee paljon ja on lihasta, mutta hyvin hoikka. Riippuu varmaan rakenteesta eli onko esim. lihaksikas. Toisaalta tyttärelläsi voi olla käynnissä kasvupyrähdys, jolloin tuo tasoittuu helposti. Muistaa syödä terveellisesti, niin joidenkin kilojen painoeroilla eli ”ylipainolla” ei ole juurikaan väliä.
- Anonyymi
Kunhan tyttö ei nyt alkanut miettiä nälkäkuureja. Ei missään tapauksessa pidä laihduttaa kasvuiässä olevan nuoren. Kasvu ja kehitys kärsivät siitä. Varmasti pituuskasvun myötä aivan sopivan painoinen on myöhemminkin ilman sen kummempia painon vahtimisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231197Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74883- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820